additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

UK Gas Reserves Are Enough for 9 Days

احتياطي الغاز في المملكة المتحدة يكفي لـ9 أيام

QNA

London: A British media report said that the United Kingdom’s gas reserves are sufficient for only 9 days.

The UK has the lowest levels of gas storage in Europe, according to the report published by the British newspaper, Mirror, quoting energy company British Gas, amid warnings that Britons could face a planned three-hour blackout if there was such a shortage during winter.

The company that owns British Gas stated that the United Kingdom has the lowest levels of gas storage in Europe, compared to Germany (89 days), France (103 days) and the Netherlands (123 days).

The energy company announced on Friday that it is reopening its Rough gas field – a storage facility beneath the North Sea off the Yorkshire coast – in a move that will increase the UK’s gas capacity by 50%.

Although the site is “not a silver bullet for energy security”, it will be a key component in “helping the UK this winter”, added the firm.

قنا

لندن: قال تقرير إعلامي بريطاني إن احتياطي المملكة المتحدة من الغاز يكفي لتسعة أيام فقط.

وبحسب التقرير الذي نشرته صحيفة /ميرور/ البريطانية نقلا عن شركة الطاقة /بريتش غاز/، فإن المملكة المتحدة لديها أدنى مستوى من مستويات تخزين الغاز في أوروبا، وسط تحذيرات من أن البريطانيين قد يواجهون انقطاعا مخططا للتيار الكهربائي لمدة ثلاث ساعات إذا كان هناك نقص هذا الشتاء.

وذكرت الشركة المالكة لـ /بريتش غاز/ أن المملكة المتحدة لديها أدنى مستويات تخزين الغاز في أوروبا، مقارنة بألمانيا التي لديها (89 يوما)، وفرنسا (103 أيام) وهولندا (123 يوما).

وكانت شركة الطاقة قد أعلنت أمس /الجمعة/ أنها ستعيد فتح حقل الغاز الخام، وهي منشأة تخزين تحت بحر الشمال قبالة ساحل /يوركشاير/، في خطوة من شأنها زيادة قدرة الغاز في المملكة المتحدة بنسبة 50 بالمئة.

وأضافت الشركة أنه على الرغم من أن الموقع “ليس حلا سحريا لأمن الطاقة”، إلا أنه سيكون عنصرا رئيسيا في “مساعدة المملكة المتحدة هذا الشتاء”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button