additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Typhoon Muifa Approaching Japan’s Islands

الإعصار مويفا يقترب من سواحل اليابان

QNA

Tokyo: Weather officials in Japan warn a powerful typhoon is approaching the southern prefecture of Okinawa.

They said Typhoon Muifa could bring strong winds and rough seas to some areas.

The Meteorological Agency said Muifa was moving northwest over waters south of Okinawa on Sunday morning, according to Japan time.

It said the storm was traveling at a speed of 15 kilometers per hour.

The agency expects Muifa to maintain its strength as it moves north. Authorities said it is likely the storm will approach the Sakishima Islands as early as Monday.

Officials pointed out the storm is moving slowly. They said that means the rough conditions will last for an extended period of time. They also said waves may reach a height of 10 meters around the Yaeyama and Miyakojima regions.

On Aug. 31, Typhoon Hinnamnor, laden with strong winds, hit the southwestern islands of Japan, with winds estimated at 180 kilometers per hour.

Japan has witnessed many typhoons, including Typhoon Shantou, which hit central and eastern Japan in 2021 in areas off the Pacific coast, and injured six people.

قنا

طوكيو: حذر مسؤولو الطقس في اليابان من إعصار قوي يقترب من محافظة أوكيناوا جنوبي البلاد، مشيرين إلى أن الإعصار /مويفا/ قد يتسبب في هبوب رياح قوية وهيجان البحار في بعض المناطق.

وذكرت وكالة الأرصاد الجوية اليابانية، أن /مويفا/ كان يتحرك باتجاه الشمال الغربي فوق المياه جنوب أوكيناوا صباح اليوم، وأن العاصفة كانت تسير بسرعة 15 كيلومترا في الساعة.

وتتوقع الوكالة أن تزداد قوة /مويفا/ بينما يتحرك باتجاه الشمال الغربي.. وترجح السلطات أن تقترب العاصفة من جزر ساكيشيما غدا /الإثنين/ على أقرب تقدير.

ويشير المسؤولون إلى أن العاصفة تتحرك ببطء، ما يعني أن الأحوال القاسية ستستمر لفترة طويلة.. محذرين من أن ارتفاع الأمواج قد يصل إلى 10 أمتار حول منطقتي يائياما وميياكوجيما.

وفي 31 أغسطس الماضي، ضرب إعصار /هينامنور/ المحمل بالرياح الشديدة جزر اليابان الجنوبية الغربية.. مسجلا سرعة رياح تقدر بحوالي 180 كيلومترا في الساعة.

وشهدت اليابان العديد من الأعاصير منها إعصار/شانتو/ الذي ضرب عام 2021 وسط وشرق اليابان في المناطق الواقعة قبالة ساحل المحيط الهادي، وأسفر عن إصابة ستة أشخاص.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button