additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

US Strategic Petroleum Reserve Fell Last Wek to Lowest Level since April 1985

احتياطيات النفط الاستراتيجية الأمريكية تهبط لأدنى مستوى منذ عام 1985

QNA

New York: The US Energy Information Administration confirmed that oil stocks in the US Strategic Petroleum Reserve fell last week to the lowest level since April 1985.

A report issued by the Administration today indicated that the strategic oil reserves fell by 5.3 million barrels during the week ending August 5 to 464.56 million barrels.

The United States is releasing millions of barrels from the strategic reserves to calm sharp increases in oil prices, which began earlier this year.

The American Goldman Sachs Bank expected, in a report published on Monday, that the global benchmark Brent crude prices for the third and fourth quarters of this year would range between $110 and $125 a barrel, compared to $130 to $140 a barrel in its previous estimates. Its price forecast for next year remained unchanged at $125 a barrel.

قنا

نيويورك: أكدت إدارة معلومات الطاقة الأمريكية أن مخزونات النفط في الاحتياطي البترولي الاستراتيجي للولايات المتحدة هبطت الأسبوع الماضي إلى أدنى مستوى منذ شهر أبريل عام 1985.

وأوضح تقرير أصدرته الإدارة اليوم أن احتياطيات النفط الاستراتيجية تراجعت 5.3 مليون برميل على مدار الأسبوع المنتهي في الخامس من أغسطس الجاري إلى 464.56 مليون برميل.

وتطلق الولايات المتحدة ملايين البراميل من الاحتياطيات الاستراتيجية لتهدئة زيادات حادة في أسعار النفط، بدأت في وقت سابق من هذا العام.

الجدير بالذكر أن بنك /جولدمان ساكس/ الأمريكي قد توقع في تقرير نشره أمس الأول /الاثنين/،أن تتراوح أسعار خام برنت القياسي العالمي للربعين الثالث والرابع من العام الجاري بين 110 دولارات و125 دولارا للبرميل، مقابل 130 إلى 140 دولارا للبرميل في تقديراته السابقة، بينما أبقى على توقعاته للأسعار للعام المقبل بلا تغيير عند 125 دولارا للبرميل.

ورأى البنك أن الطلب العالمي على النفط قد ينمو بمقدار 1.2 مليون برميل يوميا في النصف الثاني من العام الجاري، وبمقدار مليوني برميل يوميا في العام المقبل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button