additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

IMF Extends Emergency Funding for COVID-Hit Countries

صندوق النقد يمدد برنامج التمويل الطارئ للدول المتضررة من كوفيد-19

QNA

Washington: The International Monetary Fund (IMF) said that it will extend its flexible access to emergency funding for an additional 18 months to help countries severely affected by the COVID-19 pandemic.

IMF Executive Board approved a “temporary increases to the cumulative access limits under its emergency financing instruments” through June 2023, the Fund said in a statement.

The board also agreed that “all other access limits” which had been temporarily increased will be reduced to their pre-pandemic levels beginning Jan 1, 2022, the statement added.

“This decision reflects the expected and ongoing gradual shift to upper-credit-tranche quality arrangements from emergency financing triggered by urgent, pandemic-related balance of payment needs,” the IMF said.

قنا

واشنطن: أعلن صندوق النقد الدولي أنه سيمدد لمدة 18 شهرا إضافية، الاستفادة من برنامج التمويل الطارئ لمساعدة الدول المتضررة بشدة من جائحة /كوفيد-19/.

وقال الصندوق، في بيان الليلة الماضية، إن مجلسه التنفيذي وافق على “زيادة مؤقتة” لحدود الاستفادة من موارد الصندوق بموجب أدوات التمويل الطارئ حتى يونيو 2023، كما وافق على خفض جميع حدود الاستفادة الأخرى التي تمت زيادتها مؤقتا إلى مستويات ما قبل الجائحة، اعتبارا من الأول من يناير المقبل.

وأضاف البيان أنه سيكون بإمكان الدول الأعضاء الوصول إلى برامج التمويل الطارئ لصندوق النقد الدولي، في حال ظهور مشاكل ملحة في ميزان المدفوعات.

وتشمل برامج التمويل الطارئ التسهيل الائتماني السريع، وهو برنامج بدون فوائد متاح للدول ذات الدخل المنخفض، وأداة التمويل السريع المتاح لجميع أعضاء الصندوق، ويمكن صرف الأموال بسرعة كبيرة لمساعدة الدول الأعضاء على تنفيذ سياسات لمواجهة حالات الطوارئ.

وكان صندوق النقد الدولي قد أعلن يوم /الإثنين/ الماضي موافقته على الجولة الخامسة والأخيرة من تخفيف الديون بموجب برنامج يهدف إلى مساعدة الدول الأكثر فقرا في مواجهة /كوفيد-19/.

وفي أبريل 2020، قدم صندوق النقد الدولي تسهيلات للدول، بما في ذلك رفع مستوى التمويل، عندما ضربت الموجة الأولى من فيروس كورونا العالم، وتم تمديد برامج التسهيلات مرتين، في سبتمبر 2020، وفي مارس الماضي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button