additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Table Tennis

Ali Sultan Al Muftah Appointed ATTU’s Assistant Secretary-General

تعيين القطري علي سلطان المفتاح أمينا عاما مساعدا للاتحاد الآسيوي لكرة الطاولة

QNA

Seoul: The Asian Table Tennis Union (ATTU) General Assembly has okayed appointing Assistant Secretary-General of QATAR Table Tennis Association, Ali Sultan Al Muftah, as ATTU’s Assistant Secretary-General.
Al Muftah is a renowned, gulf and Arab administrative expert who currently serves as Chairman of the GCC table tennis organizing committee.

President of the Qatari, Arab, and Asian Federation Khalil bin Ahmad Al Muhannadi chaired the ATTU’s meeting held in Pyeongchang-gun City, South Korea, in the presence of members and representatives of Federations under the ATTU.
The meeting produced a host important decisions concerning the game and its future in Asia during the upcoming years, in addition to discussing the agenda that includes an array of topics related to ATTU’s championships and performance reports.

The meeting discussed the calendar of remaining events for this year, represented by the Asian Cup, which was previously approved to be organized in China during the last quarter of 2023 and decided to organize ATTU championship 2024. The meeting also decided to organize the Asian Youth Championship in China and the upcoming edition of Asian championship in Japan.

قنا

سول: وافقت الجمعية العمومية للاتحاد الآسيوي لكرة الطاولة على تعيين القطري علي سلطان المفتاح الأمين العام المساعد للاتحاد القطري للعبة في منصب الأمين العام المساعد للاتحاد الآسيوي.

ويعد المفتاح أحد أبرز الكفاءات الإدارية الخليجية والعربية ويتولى حاليا منصب رئيس اللجنة التنظيمية لدول مجلس التعاون الخليجي لكرة الطاولة.

وترأس اجتماع الجمعية العمومية للاتحاد الآسيوي لكرة الطاولة، الذي عقد في مدينة بيونغ تشانغ بكوريا الجنوبية، السيد خليل المهندي رئيس الاتحاد القطري والعربي والآسيوي، النائب الأول لرئيس الاتحاد الدولي للعبة، وحضره الأعضاء وممثلو الاتحادات المنضوية تحت راية الاتحاد الآسيوي.

وشهد الاجتماع العديد من القرارات المهمة التي تخص اللعبة ومستقبلها في قارة آسيا خلال السنوات القادمة، إضافة إلى استعراض جدول الأعمال المتضمن للعديد من المواضيع المتصلة ببطولات الاتحاد وتقارير الأداء.

واستعرض الاجتماع رزنامة الفعاليات المتبقية لهذا العام والمتمثلة بكأس آسيا والتي سبق إقرار تنظيمها في الصين خلال الربع الأخير من هذا العام.

كما أقر الاجتماع تنظيم بطولة الاتحاد الآسيوي لعام 2024 فقد تم إقرار تنظيم بطولة آسيا للشباب في الصين وتنظيم النسخة القادمة من بطولة آسيا في اليابان.

كما تم تفويض رئيس الاتحاد الآسيوي للبت في اختيار الدولة المستضيفة لبطولة الرواد 2024، حيث تقدمت كل من الهند والأردن بطلب التنظيم على أن يبت مجلس الإدارة في اجتماعه القادم في بوسان في موعد ومكان البطولة.

كما جرى اعتماد تنظيم “بطولة البارا” لذوي الاحتياجات الخاصة، وفقا للمقترح المقدم من الهند، حيث أقرت الجمعية العمومية بالإجماع تنظيم هذه البطولة اعتبارا من العام القادم على أن تقوم اللجنة الفنية بإعداد التصور الخاص بالبطولة.

وفي نهاية الاجتماع قدم المهندي شكره وتقديره لأعضاء الجمعية العمومية، وحثهم على الاستفادة القصوى من برامج التطوير والتي تم اعتمادها على ضوء الاتفاقية الموقعة بين الاتحاد الآسيوي والاتحاد الدولي لما من شأنه الرفع من قدرات الاتحادات الآسيوية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button