additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Table Tennis

Good Results for Qatari Players in WTT Youth Contender Doha 2023

نتائج جيدة للاعبي قطر في انطلاقة بطولة كونتندر الدولية لكرة الطاولة بالدوحة

QNA

Doha: The Qatari national team players achieved good results in the group stage at the launch of the WTT Youth Contender Doha 2023, a tournament held within the 28th edition of the Qatar International Combined Table Tennis Championship at Lusail Sports Arena with the participation of 88 players representing 21 countries.

The first day witnessed strong competitions in the under-17 categories for male and female singles and under 15 and 13 for male and female singles. The regulations stipulate that the first and second place holders in the group stage qualify for the main rounds of the tournament.

Qatar’s Rawad Nasser qualified for the main round in the lead of the eleventh group in the under-17 youth category. Ahmed Al Qarni also succeeded in qualifying after leading the twelfth group.

Yousef Abdulla qualified for the second round after finishing second in the fourth group, while Sultan Al Kuwari also qualified for the main round after finishing second in the sixth group.

In under-13 youth singles category, Mohammed Al Sulaiti qualified for the main round after winning in the third group, as Abdulaziz Abdulla also qualified for the main round after finishing second in the fourth group.

قنا

الدوحة: حقق لاعبو المنتخب القطري نتائج جيدة في دور المجموعات في انطلاق منافسات بطولة /كونتندر/ للشباب، إحدى البطولات المقامة ضمن النسخة الـ28 لبطولة قطر الدولية المجمعة لكرة الطاولة، والتي تقام على صالة لوسيل متعددة الاختصاصات، حتى الثلاثين من يناير الجاري وسط مشاركة 88 لاعبا ولاعبة يمثلون 21 دولة.

وشهد اليوم الأول منافسات قوية في فئتي تحت 17 عاما لفردي الشباب والشابات وتحت 15 عاما و13 عاما في فردي الشباب والشابات، حيث تنص اللوائح على تأهل صاحبي المركزين الأول والثاني في دور المجموعات إلى الأدوار الرئيسية من البطولة، على أن تقام بقية المنافسات تباعا يومي غد /السبت/ وبعد غد /الأحد/.

وتألق لاعبو المنتخب القطري في اليوم الافتتاحي لبطولة /كونتندر/، حيث تأهل رواد ناصر إلى الدور الرئيسي في صدارة المجموعة الحادية عشرة بفئة تحت 17 عاما للشباب، بعد فوزه على كل من الهندي روي ديفياج بنتيجة (3- صفر)، والمصري محمد السيسي بنتيجة (3- 2).

كما نجح أحمد القرني في التأهل هو الأخر بعد تصدر المجموعة الثانية عشرة إثر فوزه على كل من آنان فونيسا من لاوس بنتيجة (3- 1)، والهندي شودانشو ماني بنفس النتيجة، والأوزبكي ناصيروف أزماكزن بنتيجة (3- صفر).

وتأهل يوسف عبدالله إلى الدور الثاني بعد احتلاله المركز الثاني في المجموعة الرابعة، بعد فوزه على الروماني الكسندر ليوبيل بنتيجة (3- 2)، وخسارته أمام المصري ياسين جابر بنتيجة (1- 3).

كما تأهل سلطان الكواري إلى الدوري الرئيسي أيضا بعدما احتل المركز الثاني في المجموعة السادسة، إثر فوزه على الأمريكي أرمان دالامال بنتيجة (3- 1)، وخسارته من اليمني إبراهيم جبران بنتيجة (صفر- 3).

وفي فئة فردي الشباب تحت 13 عاما، تأهل محمد السليطي إلى الدور الرئيسي بعدما تصدر المجموعة الثالثة متفوقا على زميله في المنتخب القطري إبراهيم السليطي بنتيجة (3- صفر)، كما فاز بنفس النتيجة على كل من العماني تركي العربي والمصري يوسف أبو أحمد.

كما تأهل عبدالعزيز عبدالله إلى الدور الرئيسي بعدما حل ثانيا في المجموعة الرابعة، بعد فوزه على كل من لاعب المنتخب القطري حمد عبدالله بنتيجة (3- صفر)، والأمريكي ابيناف براسانا بنفس النتيجة، وخسارته أمام اللبناني ميشيل أبي نادر بنفس النتيجة أيضا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button