additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Milipol Qatar Committee honours sponsors, firms

لجنة “ميليبول قطر” تكرّم الرعاة وعدد من المشاركين

DOHA: The Milipol Qatar Committee honoured the sponsors and major participating companies in the 12th International Event for Homeland Security and Civil Defence, Milipol Qatar 2018.

Director of Public Security Staff, Major General Saad bin Jassim Al Khulaifi, attended the event and honoured Chairman of the General Customs Authority and former member of Milipol Qatar Committee, Ahmed Abdullah Al Jamal, for his valuable efforts during his membership period. Director of Public Security also honored the sponsors and major companies participating in the 12th session of Milipol Qatar 2018.

Speaking on the occasion President of Milipol Qatar Committee, Major General Nasser bin Fahd Al-Thani, said that the 12th International Event for Homeland Security and Civil Defense (Milipol Qatar 2018) has achieved great success by the efforts of all parties, especially of the sponsors, exhibitors, national bodies and concerned departments in the Ministry of Interior.

He added that the event of this year covered an area of more than 9,000 square meters with the participation of 219 companies from 24 countries as well as 8 countries participating in the Milipol Qatar for the first time.

The companies presented their latest equipment in the field of homeland security and civil defense.

He stressed that the Milipol Qatar 2018 was specialized by combining the exhibition of homeland security and the exhibition of civil defense under one roof, as well as the included seminars that discussed significant topics of security such as cyber security and security of major events and civil defense.

نظمت لجنـة ميليبول قطر بفندق شيراتون الدوحة حفلا لتكريم الـرعاة وعدد من الشركات المشاركة في المعرض الدولي الثاني عشر للأمن الداخلي والدفاع المدني ميليبول قطر 2018 بحضور سعادة اللواء الركن سعد بن جاسم الخليفي مدير الامن العام حيث قام سعادته بتكريم سعادة السيد احمد عبدالله الجمال رئيس الهيئة العامة للجمارك وعضو لجنة ميليبول سابقا لما بذله من جهود خلال عضويته في اللجنة كما قام سعادة مدير الامن العام بتكريم الـرعاة وعدد من الشركات المشاركة في المعرض الدولي الثاني عشر للأمن الداخلي والدفاع المدني ميليبول قطر 2018 .

وكان الحفل قد بدأ بكلمة للواء ناصر بن فهد آل ثاني رئيس لجنة ميليبول قطر قال فيها : لقد تعودنا على مدار السنوات الماضية لدورات ميليبول قطر ان نلتقي في حفل تكريم المشاركين والرعاة وذلك تقديرا لما بذلوه من جهد وعمل من اجل انجاح فعاليات الميليبول مؤكدا أن الدورة الثانية عشرة من المعرض الدولي للأمن الداخلي والدفاع المدني ( ميليبول قطر 2018 ) قد حققت نجاحا كبيرا بفضل الله ثم الجهود التي بذلها الجميع لاسيما جهود شركاء الميليبول سواء من الشركات الداعمة أو العارضة أو الجهات المحلية في الدولة والادارات المعنية بوزارة الداخلية حيث عمل الجميع بروح الفريق الواحد من اجل ان تخرج نسخة ميليبول قطر 2018 في افضل صورها وهو ما تحقق بالفعل .

وأضاف أن هذا النجاح تمثل في المساحة الكبيرة التي شغلتها هذه الدورة من المعرض والتي وصلت الى اكثر من 9000 متر مربع وبمشاركة أكثر من 219 شركة من 24 دولة مع مشاركة 8 دول تشارك في ميليبول قطر لأول مرة ، وقد قدمت الشركات في تلك الدورة أحدث ما أنتجته من أجهزة ومعدات في مجال الأمن الداخلي والدفاع المدني .

وأكد على أن دورة ميليبول قطر 2018 تميزت بالجمع بين معرض الأمن الداخلي ومعرض الدفاع المدني تحت سقف واحد , وكذلك بما تضمنته من ندوات ناقشت موضوعات ذات أبعاد أمنية تمثلت في الأمن السيبراني وأمن الفعاليات الكبرى و الدفاع المدني وهي موضوعات مرتبطة ارتباطاً وثيقا بما قدمته الشركات العارضة من أجهزة ومعدات تكنولوجية.

وفي ختام كلمته تقدم بالشكر والتقدير لكل من ساهم في نجاح هذه النسخة من فعاليات معرض ميليبول قطر 2018، متمنيا المزيد من النجاح والرقي لمعرض ميليبول قطر في دوراته القادمة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button