additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Milipol Qatar Committee signs agreement with Barzan Holdings

«برزان القابضة» راعياً استراتيجياً لـ «ميليبول قطر»

QNA
DOHA: The Milipol Qatar Committee has signed a partnership agreement with Barzan Holdings, which specialises in defence industries, to become the strategic sponsor of the 12th edition of Milipol Qatar.

In addition to its strategic sponsorship, Barzan Holdings will take part in the Milipol Qatar exhibition to display the latest technological trends through its subsidiaries, which are distinguished by their diverse products and services in the field of military and defence capabilities.

Maj. Gen. Sheikh Nasser Bin Fahd Al Thani, President of the Milipol Qatar Committee and Nasser Hassan Al Nuaimi, Managing Director of Barzan Holdings signed the agreement representing their sides.

“Milipol Qatar has been able to attract leading experts in the field of homeland security from around the world. Partnership with Barzan Holding to be the strategic sponsor of this year’s show, will enhance the profile of the exhibition especially among international companies, specialized in security field”, Milipol Qatar Committee President said.

Nasser Al Nuaimi expressed the pride of Barzan Holdings as the strategic sponsor of the Milipol Qatar 2018 exhibition, one of the most important exhibitions hosted by the country, with the participation of leading international security companies. He pointed out that Barzan Holdings and its subsidiaries will participate in this exhibition with a distinguished pavilion, covering an area of one thousand square meters, characterised by the unique and diverse products and services offered.

وقّعت لجنة «ميليبول قطر»، أمس في مقرها بالملحق الإداري لوزارة الداخلية، اتفاقية شراكة مع «برزان القابضة» -المتخصصة في الاستثمار وتعزيز الصناعات الدفاعية- تصبح بمقتضاها «برزان» هي الراعي الاستراتيجي للدورة الثانية عشرة من معرض «ميليبول قطر» للعام الحالي. وإلى جانب رعايتها الاستراتيجية، سوف تشارك «برزان القابضة» في فعاليات معرض «ميليبول قطر»، بهدف تسليط الضوء على أحدث الاتجاهات التكنولوجية، وذلك من خلال الشركات التابعة لها، التي تمتاز بالتنوع الكبير من حيث المنتجات والخدمات التي تقدّمها في مجال تعزيز القدرات العسكرية والدفاعية.

وقّع الاتفاقية من قبل لجنة «ميليبول قطر» اللواء الشيخ ناصر بن فهد آل ثاني رئيس اللجنة، وعن «برزان القابضة» السيد ناصر حسن النعيمي المدير العام.

وأوضح رئيس لجنة «ميليبول قطر» أن المعرض استطاع خلال دوراته السابقة أن يستقطب كبار الخبراء المتخصصين في مجالات الأمن الداخلي من شتى أنحاء العالم، وأن انضمام «برزان القابضة» راعياً استراتيجياً يساهم في تعزيز مكانة وحضور معرض هذا العام، وخاصة بين أوساط الشركات الدولية المتخصصة في مجالات الأمن.

ومن جانبه، عبّر السيد ناصر النعيمي عن فخر «برزان القابضة»؛ كونها الراعي الاستراتيجي لمعرض «ميليبول قطر 2018»، الذي يُعدّ من المعارض المهمة التي تحتضنها الدولة، وتشارك فيه نخبة من الشركات العالمية الرائدة في مجالات الأمن.

وأشار إلى أن «برزان» والشركات التابعة لها سوف تشارك في هذا المعرض بجناح متميز، يمتد على مساحة ألف متر مربع، انتُهي من وضع جميع اللمسات المتعلقة به، التي تتميز بالتنوع الفريد من المنتجات والخدمات المعروضة.

الجدير بالذكر أن معرض «ميليبول قطر 2018» للأمن الداخلي والدفاع المدني، يأتي انسجاماً مع الجهود الرامية إلى تطوير المعرض، وتقديم تجارب غير مسبوقة للعارضين والزوار والمشترين ومتخصصي القطاع، فضلاً عن توفير منصة فريدة تجمع بين صنّاع القرار والمتخصصين في مجال الدفاع المدني والأمن. كما يستضيف «ميليبول قطر» برنامجاً حافلاً بالندوات الحوارية وجلسات المناقشات التثقيفية والتفاعلية رفيعة المستوى على مدى يومي المعرض، إضافة إلى حضور كوكبة من قادة الفكر والخبراء المتخصصين في مجال الأمن من شتى أنحاء العالم. وسوف تغطي أجندة البرنامج لهذا العام 3 مواضيع رئيسية، تشمل الأمن السيبراني والتهديدات السيبرانية، والدفاع المدني، وإدارة أمن الفعاليات الكبرى، ليكون المعرض فرصة طيبة لاكتساب المعلومات والمعارف المتعمقة حول أبرز التحديات التي تواجه القطاع الأمني.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button