additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar Charity Honors Winners of Initiatives Challenge-4

قطر الخيرية تكرم الفائزين في برنامج تحدي المبادرات 4

QNA

Doha: Qatar Charity (QC) honored the youth volunteer initiatives declared winners in the fourth season of the ‘Initiatives Challenge’ program, which was launched by Qatar Charity during the holy month of Ramadan. The winners were honored in appreciation of their efforts and in recognition of their voluntary role.

Some 11 initiatives participated in this edition of the ‘Initiatives Challenge’, of which 8 initiatives completed the challenge, and the three of them were declared winners after the evaluation.

Speaking at the beginning of the ceremony, CEO’s Assistant for the Programs and Community Development sector at Qatar Charity Faisal Rashid Al Fehaida, congratulated the volunteers of the three winning teams and other participating initiatives, expressing the pride of Qatar Charity and ‘Ezdehar’ – an initiatives and volunteering incubator, in their distinguished volunteer efforts to serve their community in several vital and important fields He also thanked and appreciated the mentors of the initiatives for their continuous efforts in directing and supporting the initiatives, and the judges for their efforts in evaluating the activities of the initiatives according to specific professional and methodological criteria, as well as the supervisors of the program. He considered that the success of the program came due to cooperation of all He expressed his hope that this program and other programs would contribute to motivating young people to contribute to serving community and development issues, spreading awareness, paying attention to humanitarian issues, feeling the suffering of others, and providing them with the necessary aid and support.

It worth mentioning that Qatar Charity is keen to support community initiatives that aim to contributing to achieving the goals of Qatar National Vision 2030 and the sustainable development and achieving community development in Qatar.

قنا

الدوحة: كرمت قطر الخيرية عددا من المبادرات التطوعية الشبابية الفائزة في الموسم الرابع من برنامج “تحدي المبادرات” الذي أطلقته قطر الخيرية خلال شهر رمضان المبارك، وذلك تقديراً لجهودهم واعترافا بدورهم التطوعي.

وشاركت في هذه النسخة من برنامج “تحدي المبادرات” 11 مبادرة في مختلف المجالات، وأنهت التحدي 8 مبادرات منها، وفازت ثلاث مبادرات بعد مرورها بعدة مراحل تقييمية.

وتضمنت مشاركة المبادرات مشاريع في مجالات مختلفة، حيث شاركت مبادرة /تستحق/ في مشروع /أول الغيث قطرة/ الذي يهدف لإغاثة الأراضي القاحلة وري ظمأ الشعوب المحتاجة للماء ، فيما شاركت مبادرة /اصنع معروفا/ بمشروع /الخاشعين/ الذي يهدف إلى التشجيع على الالتزام بالصلاة، من خلال تصوير وتسجيل قراءة أئمة لمساجد في قطر وإضافتها على مواقع التواصل الاجتماعي مع تحديد المسجد وموقعه.

كما شاركت /مبادرة رخاء/ في برنامج /فخ الديون/ وهو سلسلة مقاطع فيديو قصيرة مدة كل منها دقيقة واحدة تهدف إلى رفع الوعي المالي بقصص وتجارب الغارمين والأخطاء المالية التي ارتكبوها. وجاءت مشاركة مبادرة /معاً من أجل قطر/ بمعرض /الأقربون/ الفني والذي قامت فكرته على إبراز المواهب الفنية الشبابية المستلهمة من القضايا المجتمعية وغيرها وعرض لوحاتهم وأعمالهم الفنية ليتم بيعها في مزاد خيري.. فيما شاركت مبادرة /بوصلة المستقبل/ بتحد تحت عنوان “أسس مبادرتك لدعم أهداف التنمية المستدامة” حيث يقوم المشاركون بتأسيس مبادرات لدعم أهداف التنمية المستدامة الـ 17.. أما مبادرة “أوتايب” فشاركت ببرنامج?”سواعد من نور” التي هدفت إلى تزويد الأطفال من ذوي الإعاقة بالمهارات اللازمة لتمكينهم اقتصاديا في المستقبل.

وشاركت مبادرة “نادي توستماستر” بمشروع “أثر بإلقائك” وهي مبادرة تسعى إلى تدريب الطلاب على إعداد وإلقاء خطب متكاملة. أما “ومن أحياها” فقد شاركت ببرنامج “بذرة”، وركز على غرس بعض القيم الأخلاقية في الأطفال وتشجيهم للمساهمة في نهضة المجتمع والحفاظ على تماسكه.

وحصلت مبادرة “تستحق” على المركز الأول عن مشروع “أول الغيث قطرة”، فيما أحرزت مبادرة “اصنع معروفا” المركز الثاني عن مشروع “الخاشعين”، وكان المركز الثالث لمبادرة “رخاء” عن برنامج “فخ الديون”.

وهنأ السيد فيصل الفهيدة مساعد الرئيس التنفيذي لقطاع البرامج وتنمية المجتمع بقطر الخيرية، متطوعي فرق المبادرات الثلاث التي فازت، والمبادرات الأخرى المشاركة، معربا عن اعتزاز قطر الخيرية وحاضنة المبادرات /ازدهار/ بجهودهم التطوعية المتميزة لخدمة مجتمعهم في عدة مجالات حيوية ومهمة.

كما تقدم بالشكر والتقدير لمرشدي المبادرات على جهودهم المتواصلة في توجيه ودعم المبادرات، وللجنة التحكيم على جهودها في تقييم أنشطة المبادرات وفق معايير مهنية ومنهجية محددة، وكذلك المشرفون على البرنامج، واعتبر أن نجاح البرنامج هو حصاد لتعاون وتكاتف الجميع.

وأعرب عن أمله أن يسهم هذا البرنامج والبرامج الأخرى في تحفيز الشباب للإسهام في خدمة القضايا المجتمعية والتنموية ونشر الوعي، والاهتمام بالقضايا الإنسانية والإحساس بمعاناة الآخرين وتقديم العون والدعم اللازم لهم.

يذكر أن قطر الخيرية تحرص على دعم المبادرات المجتمعية التي تهدف إلى تحقيق أهداف رؤية قطر 2030 وأهداف التنمية المستدامة وتحقيق سبل التنمية المجتمعية في قطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button