additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health

Study Warns against Diet Drinks for Children and Teens

دراسة تحذر من المشروبات المخصصة للحمية الغذائية على صحة الأطفال والمراهقين

QNA

Washington: A US study warns of the negative consequences of diet drinks for children and teenagers.

The study showed that the diet drinks, usually sugar free and artificially sweetened, could be harmful more than sugar itself for children and teenagers. Because it slows down the metabolism, which leads to an increased risk of diabetes and weight gain, and may harm brain function or lead to serious long-term memory health problems.

According to British newspaper ‘The Sun’, that diet drinks don’t contain any real sugar or calories rather than a lot of additives and artificial supplements, including sweeteners, and these chemical filled are unnatural and could make the body devour more calorie-dense and sugar-filled food.

According to University of Southern California Professor Scott Kanoski , “while our results do not necessarily indicate that no one should consume low-calorie sweeteners in general, they do highlight that habitual consumption of low-calorie sweeteners has long-lasting effects”.

قنا

واشنطن: حذرت دراسة أمريكية من المخاطر السلبية للمشروبات المخصصة للحمية الغذائية على صحة الأطفال والمراهقين.

وأظهرت الدراسة أن تناول الأطفال والمراهقين مشروبات الحمية الخالية من السكر والمحلاة صناعيا قد تكون مضرة أكثر من السكر نفسه، لأنها تبطئ عملية التمثيل الغذائي، ما يؤدي لزيادة خطر الإصابة بمرض السكري ولزيادة في الوزن وقد تضر بوظائف المخ وتؤدي إلى مشاكل خطيرة على صحة الذاكرة في المدى الطويل.

وأكدت الدراسة التي نشرتها صحيفة /ذا صن/ البريطانية، أن مشروبات الحمية لا تحتوي على سكر أو سعرات حرارية حقيقية إلا أنها تحتوي على الكثير من الإضافات والمكونات الصناعية، بما في ذلك المحليات، وهذه المكونات المليئة بالمواد الكيميائية غير الطبيعية يمكن أن تجعل الجسم يتناول المزيد من الأطعمة ذات السعرات الحرارية العالية والأطعمة المحملة بالسكر.

وقال البروفيسور سكوت كانوسكي من جامعة جنوب كاليفورنيا: في حين أن نتائجنا لا تشير بالضرورة إلى أنه لا ينبغي لأي شخص أن يستهلك المحليات منخفضة السعرات الحرارية بشكل عام، إلا أنها تسلط الضوء على أن الاستهلاك المعتاد للمحليات منخفضة السعرات الحرارية له تأثيرات طويلة الأمد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button