additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Silatech Launches Project to Support 89,000 Youths in Cambodia, India and Sri Lanka

صلتك تطلق مشروعا لدعم 89 ألف شاب في كمبوديا والهند وسريلانكا

QNA

Paris: Silatech, in collaboration with Gojo & Company (Gojo), launched a new project offers digitalized financial services to 89,600 youths in Cambodia, India, and Sri Lanka to start and sustain their income generating enterprises.

The project “Digital Financial Inclusion for Youth Economic Empowerment” was launched on the sidelines of the Third Observance of the International Day to Protect Education from Attack, at the UNESCO headquarters in Paris, France.

The three-year project aims to eliminate barriers in access to finance for young entrepreneurs, create income generation opportunities and promote financial inclusion and growth.

Commenting on the occasion, CEO of Silatech Hassan Al Mulla said: “We are very excited for this collaboration as we strongly believe in the power of digital solutions and more specifically financial solutions in tackling the global rising issue of youth unemployment. Through this partnership, Silatech hopes to elevate the development of the micro-small and medium enterprises in South and Southeast Asia. The changing world needs young people; with new skills that are compatible with the changed realities and perspectives. Creating inclusive access to financial services contributes to improving the livelihoods of the most vulnerable youths and allows young people to take control of their future and independently respond to societies needs.” For his part, Managing Partner of Gojo Arnaud Ventura said: “We are very pleased to initiate this partnership with Silatech to increase financial inclusion in order to address youth unemployment in South and Southeast Asia. Gojo, one of the fastest growing microfinance groups globally, together with its 9 inclusive financial service providers, is embracing digital technology to accelerate financial inclusion and intends to grow this strategy globally in the coming years.” In Cambodia, India and Sri Lanka, many young people struggle to access credit facilities due to lack of proper documentation including collaterals, employment proof and credit records often required by banks and microfinancing institutions hindering their ability to engage in income generating activities to provide for their families. This was worsened by the Covid-19 pandemic which hit the informal economy hardest in many developing countries, resulting in reduced income, job loss and constraints on financial access for youth.

To build a thriving generation of youth entrepreneurs, the Smart Financial Solution will tailor-make the financial inclusion needs of the low-income youth and provide easily accessible online digital services, alternative documentation and creditworthiness, and flexible loan products designed for youth.

قنا

باريس: أطلقت مؤسسة /صلتك/ مشروعا جديدا مع مجموعة /جوجو/ المتخصصة في مجال التمويل الأصغر لتقديم خدمات مالية رقمية لأكثر من 89 ألف شاب وفتاة في ثلاث دول هي كمبوديا والهند وسريلانكا لإطلاق واستدامة مشاريعهم المدرة للدخل.

جرى إطلاق هذا المشروع “الشمول المالي التكنولوجي من أجل التمكين الاقتصادي للشباب” على هامش الاحتفال باليوم الدولي لحماية التعليم من الهجمات الذي عقد في مقر منظمة التربية والعلوم والثقافة التابعة للأمم المتحدة (يونسكو) في العاصمة الفرنسية باريس.

ويهدف المشروع الذي يمتد على مدار ثلاث سنوات إلى التخلص من العقبات التي يواجهها رواد الأعمال الشباب في الوصول إلى خدمات التمويل وإطلاق فرص عمل مدرة للدخل وتعزيز نمو الشمول المالي.

وفي هذا الصدد أكد السيد حسن علي الملا الرئيس التنفيذي لمؤسسة /صلتك/ على أهمية الحلول الرقمية وبشكل أكثر تحديدًا الحلول المالية في معالجة القضايا العالمية ومن أهمها بطالة الشباب. مشيرا إلى أنه من خلال هذه الشراكة، تأمل صلتك في رفع مستوى التنمية في الشركات الصغيرة والمتوسطة في جنوب وجنوب شرق آسيا.

وأضاف أن العالم المتغير يحتاج إلى الشباب؛ بمهارات جديدة تتوافق مع الحقائق والآفاق المتغيرة ويسهم في توفير إمكانية الحصول الشامل على الخدمات المالية في تحسين سبل عيش أكثر الشباب ضعفا ويسمح للشباب بالسيطرة على مستقبلهم والاستجابة بشكل مستقل لاحتياجات المجتمعات.

من جانبه أعرب أرنو فنتورا المدير الإداري لمجموعة /جوجو/ عن سعادته لإطلاق هذه الشراكة مع مؤسسة صلتك لزيادة الشمول المالي من أجل التصدي لبطالة الشباب في جنوب وجنوب شرق آسيا موضحا أن /جوجو/ واحدة من أسرع المجموعات نموا على مستوى العالم في مجال التمويل الأصغر، وإلى جانب تسعة من مقدمي الخدمات المالية الشمولية، تتبنى /جوجو/ التكنولوجيا الرقمية لتسريع الشمول المالي وتعتزم تطوير هذه الاستراتيجية على مستوى العالم في السنوات القادمة.

ويعاني الكثير من الشباب في كمبوديا والهند وسريلانكا في الحصول على التسهيلات المالية بسبب افتقاد الوثائق المعتمدة بما في ذلك الضمانات وإثبات العمل والسجلات المالية المطلوبة غالبا من البنوك ومؤسسات التمويل الأصغر والتي تعد عائقا أمامهم للانخراط في أنشطة مدرة للدخل لإعالة أسرهم. وازداد الأمر صعوبة بسبب جائحة كورونا التي ضربت بشدة الاقتصاد غير الرسمي في العديد من الدول النامية، وأدت إلى انخفاض الدخل وخسارة الوظائف وفرض قيود على وصول الشباب للموارد المالية.

ولبناء جيل مزدهر من رواد الأعمال الشباب، سيلبي المشروع الذي يعتمد على الحلول المالية الذكية احتياجات الشمول المالي للشباب ذوي الدخل المنخفض ويوفر خدمات رقمية عبر الإنترنت يسهل الوصول إليها، وباستخدام وثائق بديلة وجدارة ائتمانية، ومنتجات مالية مرنة مصممة للشباب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button