additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Amir directs to send urgent aid to flood-hit Sudan

صاحب السمو يوجه بإرسال مساعدات عاجلة للسودان لمواجهة آثار الفيضانات والسيول

QNA

Doha: Two aircrafts from the Qatar Amiri Air Force, a branch of the Qatar Armed Forces, carrying a shipment of urgent relief aid arrived in the Republic of the Sudan on Sunday to support the Sudanese people, as part of an urgent relief campaign to address the floods facing the country.

The aid is provided by Qatar Fund for Development (QFFD) in cooperation with the implementing partner Qatar Charity, and in coordination with the Embassy of the State of Qatar in Khartoum.

QFFD explained in a statement that the shipment contained 62 tons of food aid and 600 tents to support families affected by the floods.

The statement added that the shipment was received by HE Ambassador of the State of Qatar to Sudan Abdulrahman bin Ali Al Kubaisi, HE Sudan’s Minister of Social Development Ahmed Adam Bakheet, the Commissioner for Humanitarian Aid, representatives of Qatar Charity and members of the supreme committee for emergencies.

This aid comes within the framework of the State of Qatar’s firm commitment to standing by the Sudanese people to deal with the floods and help rebuild the country following the disaster.

قنا

الدوحة: ثمنت الحكومة السودانية المساعدات الإغاثية العاجلة التي قدمتها دولة قطر لدعم الجهود السودانية في مواجهة آثار الفيضانات والسيول، التي شهدتها أنحاء متفرقة من الولايات السودانية.

وقال أحمد آدم بخيت وزير التنمية الاجتماعية في السودان ،في تصريح صحفي عقب وصول المساعدات القطرية لمطار الخرطوم: إن هذه المساعدات تؤكد قوة ومتانة العلاقات بين البلدين، مشيدا بالدور الكبير الذي تضطلع به دولة قطر تجاه الشعب السوداني، من خلال مد يد العون وتقديم الدعم اللازم لمواجهة آثار السيول والأمطار.

من جانبه، أكد سعادة السيد عبدالرحمن بن علي الكبيسي سفير دولة قطر لدى السودان، أن هذه المساعدات تأتي للتخفيف من آثار السيول والأمطار التي شهدتها العديد من الولايات السودانية، معربا عن أمله في أن تساهم في التخفيف عن المتضررين.

كانت طائرتان من القوات الجوية الأميرية التابعة للقوات المسلحة القطرية تحملان شحنة مساعدات إغاثية عاجلة، مقدمة من صندوق قطر للتنمية بالتعاون مع /قطر الخيرية/، وبالتنسيق مع سفارة دولة قطر لدى الخرطوم، وصلتا إلى السودان في وقت سابق اليوم، حيث تأتي هذه المساعدات في إطار دعم الشعب السوداني ضمن حملة إغاثية عاجلة للتصدي للفيضانات التي تواجهها البلاد، ودعمها في إعادة البناء بعد هذه الكارثة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button