additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QRCS Launches Warm Winter Campaign

الهلال الأحمر القطري يطلق حملة الشتاء الدافئ

QNA

Doha: Qatar Red Crescent Society (QRCS) has launched its annual Warm Winter Campaign for the year 2021-2022, with the theme of “HomeFeelsWarm”.

The new campaign is aimed at meeting the food and winterization needs of around 42,040 families (240,000 persons) in 14 countries. The campaign is launched under a license by the Regulatory Authority for Charitable Activities (RACA).

In this respect, HE Secretary-General of QRCS Ambassador Ali bin Hassan Al Hammadi remarked, “Home is the place where you find comfort, safety, and serenity. It feels warm when food, clothing, and everything else you need is readily available. For those going through the downs of life, they become exposed to calamities and lack the minimum requirements for a decent living. During the winter, in particular, their ordeals devour their physical and mental wellbeing”.

“Under the Warm Winter Campaign 2021-2022, QRCS will translate the generosity of benevolent donors into a feel-at-home state of mercy and dignity for those in need. They will be provided with shelter, protection from the cold winter, bread, food parcels, winterization bags, blankets, heating fuel, tent tarpaulins, medications, and health kits. Help us to reach out to over 240,000 displaced and poor persons in 14 countries, giving them warmth and promoting compassion for the vulnerable,” he added.

Regarding the details of the campaign, Executive Director of Relief and International Development at QRCS Faisal Mohamed Al Emadi said, “The campaign seeks to deliver humanitarian aid to the most vulnerable people in 14 countries.”

He noted that there are three categories of aid: food parcels containing local food staples that last for one month, which are aimed to save the displaced and poor families the need to go out in the cold weather to bring food; nonfood items such as heaters, heating oil and coal, blankets, etc; and health aid kits containing winter-related medications to protect the beneficiaries against cold-related illnesses and Coronavirus infection.

“These projects will be implemented by our foreign representation missions and offices in the target countries, in coordination with the host National Societies and local governments,” Al Emadi added, stressing that the standard procedures will be strictly observed in the procurement of relief items, under direct supervision of QRCSs headquarters in Doha, thus ensuring maximum integrity, transparency, and compliance.

قنا

الدوحة: أطلق الهلال الأحمر القطري، حملته السنوية للشتاء الدافئ لعام 2021-2022 تحت شعار /البيت يمنحهم الدفء/.

وتستهدف الحملة هذا العام تلبية الاحتياجات الغذائية والشتوية لحوالي إلي أكثر من 42 ألف أسرة تضم أكثر من 240 ألف شخص من اللاجئين والنازحين في 14 دولة حول العالم، علما أن الحملة تنطلق بترخيص من هيئة تنظيم الأعمال الخيرية.

وعلى هامش إطلاق الحملة، قال سعادة السفير علي بن حسن الحمادي الأمين العام للهلال الأحمر القطري، إن البيت هو المكان الذي يجد فيه الإنسان احتياجاته من الراحة والأمان والاستقرار، وتجتمع فيه مسببات الدفء من طعام وشراب وكساء ودواء، لافتا إلى أنه إذا فقد الإنسان أياً من ذلك نتيجة تقلبات الدهر وغوائل الزمن، أصبح عرضة للمحن والأزمات، واستشعر مرارة الحرمان من أبسط مقومات الحياة الآدمية الكريمة، وخاصةً خلال فصل الشتاء حيث تشتد المآسي وتزداد آلام الجسد وأوجاع النفس.

وأضاف أن الهلال الأحمر القطري ومن خلال حملة الشتاء الدافئ 2021-2022، يترجم عطاءات أهل الخير إلى بيت من الرحمة والكرامة يؤوي المحتاجين ويقيهم صقيع الشتاء، ويوفر لهم احتياجاتهم الأساسية من الخبز، والسلات الغذائية، والحقائب الشتوية، والبطانيات ، ووقود التدفئة، والعوازل الشتوية للخيام، والأدوية الطبية، والحقائب الصحية، داعيا الجميع إلى المساهمة بعطائهم في حماية أكثر من 240 ألف مستفيد من النازحين واللاجئين والفقراء في 14 دولة، كي يكون هذا البيت مانحاً للدفء ومعبراً عن كريم بذل المحسنين وحسن صنيعهم لإخوانهم الضعفاء.

وعن تفاصيل الحملة، قال السيد فيصل محمد العمادي، المدير التنفيذي لقطاع الإغاثة والتنمية الدولية بالهلال الأحمر القطري “تستهدف حملة الشتاء الدافئ إيصال المساعدات الإنسانية إلى المحتاجين الأشد ضعفاً في 14 بلدا ً.

وأشار إلى أن المساعدات المقدمة تحت مظلة الحملة تنقسم إلى 3 أقسام، غذائية في صورة سلات غذائية من قوت أهل البلد، مما يوفر على الأسر الفقيرة والنازحة عناء الخروج في الطقس البارد بحثاً عن كسب العيش ، ثم المساعدات غير الغذائية وتشمل مستلزمات التدفئة المتنوعة في فصل الشتاء والتي من شأنها أن تخفف وطأة البرد القارس على أجساد المستفيدين ، فضلا عن المساعدات الصحية حيث سيتم توزيع حقائب أدوية شتوية وعلاجية للوقاية من أمراض الشتاء ومرض /كوفيد 19/ ما يساعد على تقليل معدلات الإصابة بالأمراض والمشكلات الصحية المرتبطة بفصل الشتاء.

ونوه إلى أن هذه المشاريع سيتم تنفيذها من جانب المكاتب والبعثات التمثيلية للهلال الأحمر القطري في البلدان المستهدفة، من خلال التعاون مع الجمعيات الوطنية المضيفة والتنسيق مع السلطات الرسمية هناك، كما يتم اتباع الإجراءات القياسية المعتمدة عند شراء وتوزيع المساعدات ، تحت الإشراف المباشر للمختصين في مقر الهلال الأحمر القطري بالدوحة ومكاتبه وبعثاته الخارجية ،ضماناً لتحقيق أعلى قدر من النزاهة والامتثال والشفافية.

وأوضح الهلال الأحمر القطري أن حملة الشتاء الدافئ تتيح الفرصة أمام الجميع للمساهمة في تقديم الدعم لصالح المشاريع المستهدفة ، ودعا جميع القادرين للمسارعة إلى اغتنام فرصة هذا الثواب العظيم، وإكرام الضعفاء بالتبرع لصالحهم عبر مختلف الوسائل التي يوفرها لهذا الغرض.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button