additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

MoCS: Work Underway to Draft Qatar National Youth Document

وزارة الثقافة والرياضة تؤكد العمل على صياغة وثيقة قطر الوطنية للشباب

QNA

Doha: The Ministry of Culture and Sports announced that work is underway on drafting the Qatar National Youth Document.

The Ministry indicated that the document – which is being drafted by the Youth Affairs Department – is a declaration of a common national vision that defines the needs and priorities of youth, engages youth in decision-making processes, and affirms the integration of youth in achieving development.

The Department of Youth Affairs added that the document precisely defines the way to achieve the State’s strategies in the youth sector, in an affirmation of the State’s keenness on youth.

The Department stated that a survey of 1,400 Qatari youth was conducted to vote on several topics. Accordingly, six main topics related to health, education, work, social media, full and effective participation and the environment were selected, in addition to a seventh topic presented by the youth related to social issues – marriage, divorce, extravagance and others.

The Department noted consultative sessions with the youth, both specialized and general topics, with the aim of coming up with a draft of Qatar’s national youth policy, and discussing it with various ministries and bodies concerned with youth in order to reach a final document.

The Department underlined that the youth have an active role in drafting this document, as their role is to choose the topics presented, and then discuss them and prepare for them.

قنا

الدوحة: أعلنت وزارة الثقافة والرياضة أن العمل يجري حاليا على صياغة وثيقة قطر الوطنية للشباب .

وأكدت الوزارة ان هذه الوثيقة – التي تعكف على صياغتها ادارة الشؤون الشبابية – تعد إعلانا عن رؤية وطنية مشتركة تحدد احتياجات الشباب وأولوياته ،و إشراك الشباب في عمليات صنع القرار،وتأكيد اندماج الشباب في تحقيق التنمية.

وأكدت إدارة الشؤون الشبابية أن الوثيقة تعد تأكيدا كذلك على اهتمام دولة قطر بالشباب، حيث تحدد تلك الوثيقة بدقة طريقة تحقيق استراتيجيات الدولة في القطاع الشبابي .

وأفادت أن تم عمل استطلاع بين الشباب شمل 1400 من شباب قطر من الجنسين وتم التصويت على عدة موضوعات، ليتم اختيار ستة موضوعات رئيسية تخص /الصحة والتعليم والعمل ووسائل التواصل الاجتماعي والمشاركة الكاملة والفاعلة والبيئة/، كما تم طرح محور سابع من قبل الشباب يتعلق بالقضايا الاجتماعية / الزواج، الطلاق، والاسراف وغيرها/ .

وأشارت إلى أنه تم عقد جلسات تشاورية في الفترة الماضية ومازالت متواصلة ،مع الشباب سواء كانت متخصصة في موضوعات محددة يشارك فيها الشباب المتخصصون أو موضوعات عامة يتاح فيها المشاركة للشباب جميعا، وسيتم جراء جلسات أخرى ، بهدف الخروج بمسودة لسياسة قطر الوطنية للشباب ، ومناقشتها مع مختلف الوزارات والجهات المعنية بالشباب للوصول إلى وثيقة نهائية .

وقالت إدارة الشؤون الشبابية إن استطلاع آراء الشباب يتم بشكل عشوائي للفئات العمرية المستهدفة ما بين 15 و39 سنة وبالتعاون مع الشركاء من الأندية الرياضية والمراكز الشبابية والثقافية وبالتعاون كذلك مع جهاز التخطيط والإحصاء للوصول إلى الشباب في كل المحافل التعليمية والثقافية، مع مراعاة الاجراءات الاحترازية للوقاية من فيروس كورونا، حيث تتم الاستطلاعات الكترونيا.

ونوهت بأن للشباب دور فعال في وضع مسودة هذه الوثيقة حيث يتمثل دورهم في اختيار الموضوعات المطروحة، ومن ثم النقاشات حولها، والإعداد لها، كما أن هناك لجان معاونة من الشباب للمشاركة في وضع الوثيقة،مع مراعاة الاعمار أقل من الخمسة عشر عاما والأكبر من التاسعة والثلاثين عاما حتى يتم تمثيل الجميع.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button