additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World👮‍♂️ Government

QC Carries Out 209 Water and Sanitation Projects in Pakistan’s Sindh Province

قطر الخيرية تنفذ ٢٠٩ مشاريع لمعالجة مشاكل المياه وإصحاح البيئة في إقليم السند بباكستان

QNA

Doha: Qatar Charity carried out 209 projects this year in the field of water and sanitation in Sindh province in Pakistan, as part of its effort to deal with water pollution and scarcity in that area.

The projects benefited 27,550 people.

The implemented projects included the installation of manual and automatic water pumps, and the construction of environmental sanitation facilities. In this regard, 140 hand pumps were installed in the two mentioned areas, to provide potable water to 13,500 beneficiaries, and the construction of 46 sanitation facilities, in addition to a number of other facilities attached to mosques for the benefit of About 7,000 people, in addition to installing 23 solar-powered water pumps for the benefit of 7,150 people in the two areas, as well as the Umarkot area. 

قنا

الدوحة: نفذت قطر الخيرية 209 مشاريع في مجال المياه والإصحاح، خلال العام الحالي، في منطقتي /تندو محمد خان/ و/بدين/ في إقليم /السند/ بباكستان، وذلك في إطار جهودها لمعالجة تلوث المياه ومواجهة الشح الكبير في الماء الصالح للشرب هناك.

وهدفت هذه المشاريع التي استفاد منها 27550 شخصا إلى توفير المياه النقية، وتنفيذ شبكات الصرف الصحي، ورفع الوعي العام من حيث الاهتمام بالنظافة الشخصية، للحد من مخاطر الأمراض المرتبطة بذلك والوقاية منها.

واشتملت المشاريع المنفذة على تركيب مضخات يدوية وآلية للمياه، وبناء المرافق الخاصة بإصحاح البيئة، حيث تم في هذا الخصوص تركيب 140 مضخة يدوية في المنطقتين المذكورتين، لتوفير المياه الصالحة للشرب لـ13500 مستفيد، وبناء 46 مرفقا للإصحاح، بالإضافة إلى عدد من المرافق الأخرى ملحقة بالمساجد لفائدة حوالي 7 آلاف شخص، فضلا عن تركيب 23 مضخة مياه تعمل بالطاقة الشمسية لفائدة 7150 شخصا في المنطقتين وكذا منطقة /عمر كوت/.

وأكد السيد حفيظ أحمد سيال نائب المفوض لمنطقة /بدين/ أهمية هذه المشاريع، خاصة وأن المنطقة ظلت تعاني من أزمة حادة في مياه الشرب وشبكات الصرف الصحي، معربا عن الشكر لمحسني دولة قطر ولقطر الخيرية لجهودهم في تنفيذها تلبية للاحتياجات الأساسية للمجتمع، لا سيما في مجال المياه والإصحاح والنظافة الصحية وسبل العيش.

ونوه بأن الجهات الحكومية المحلية ستتعاون بشكل كامل مع قطر الخيرية لتسهيل تنفيذ مشاريعها المختلفة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button