additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Customs thwart attempt to smuggle marijuana

مفتشو الجمارك يحبطون تهريب “الماريجوانا” المخدرة

Doha: Inspectors of Air Cargo and Private Airports customs foiled an attempt to smuggle marijuana into the country, seizing 6.885kg hidden inside spare parts. 

The shipment was coming from an African country. 

The authorities have been issuing continuous warnings to those attempting to carry illegal substances into the country.

Customs officers are provided with all means of support including the latest devices and continuous training to read the body language of passengers and to be aware of the latest methods followed by smugglers.

الدوحة: أعلنت الهيئة العامة الجمارك عن نجاحها من إحباط عملية تهريب مادة الماريجوانا المخدرة ، وذلك في إطار جهودها في مكافحة تهريب كل ما هو ممنوع ومؤذي للمجتمع ، ومما يؤكد يقظة رجال الجمارك في منع دخول المواد المخدرة إلى البلاد.

وقالت الهيئة في تغريدة على حسابها بموقع تويتر:” تمكن مفتشي جمارك الشحن الجوي والمطارات الخاصة من إحباط عملية تهريب مادة الماريجوانا المخدرة ، حيث تم الاشتباه بمحتويات شحنة لقطع غيار قادمة من إحدى الدول الافريقية

وتقوم الهيئة العامة للجمارك بجهود كبيرة في تسريع وتيرة العمل لدخول البضائع بسهولة لتضمن بذلك توافر السلع في الاسواق بسرعة، لذلك زورت المنافذ الجمركية بأجهزة تفتيش متطورة ودورات تعريفية وتثقيفية لموظفي التفتيش الجمركي تؤهلهم لمعرفة أهم أساليب ووسائل التهريب العالمية لرصد واحباط أي محاولات للتهريب من شأنها إخلال الامن في الدولة وذلك حفاظا على استقرارها وسلامتها .

جدير بالذكر أن الهيئة ضبطت مؤخراً عددا من الضبطيات المتتالية لتؤكد سيرها بخطوات واثقة وثابتة نحو تطوير الأداء في العمل، إضافة إلى نجاح الهيئة في مسارها التدريبي الذى تبنته في الفترة الاخيرة والذي يعتمد على تكثيف التدريب النظري والميداني لمفتشي الجمارك.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button