additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

HIA hosts guests from Ehsan Centre

«مطار حمد» يكشف لمنتسبي «إحسان» عن أحدث مرافق المسافرين من ذوي الحركة المحدودة

Doha: Hamad International Airport (HIA), in collaboration with Qatar Aviation Services and Qatar Duty Free, conducted a special tour for the Centre for Empowerment and Care of the Elderly (Ehsan Centre).

The tour aimed to showcase the airport’s state of the art facilities for passengers with reduced mobility (PRM).

Twenty-three guests from Ehsan Centre took part in the tour which included the elderly and staff members. The guests visited various locations across the terminal with Qatar Aviation Services highlighting the services provided for PRM, including the departure area, boarding gate, arrival hall, and Oryx Airport Hotel. The successful tour ended with a lunch for the guests at Le Marche restaurant.

Abdulaziz Al Mass, Vice-President of Marketing and Corporate Communications at HIA, said, “We are delighted to welcome and host Ehsan Centre’s elderly members at the airport to showcase the facilities provided for PRM. We are committed to empowering all our passengers as well as making our 5-star services and facilities accessible to everyone.”

Buthaina Al Marzouqi, Director of the Internal Care Department at Ehsan Centre, commented: “Our visit to HIA has been a tremendous success with the elderly and staff at Ehsan. Initiatives like these help the centre achieve its strategic objectives of providing programs and trips that empower the elderly and provide them with social activities. We thank HIA for hosting us and their efforts in providing an engaging tour for our members.”

HIA offers barrier-free access and dedicated facilities to make travelling more comfortable for passengers requiring additional assistance. HIA’s network of elevators, escalators, ramps, walkways, check-in’s and passenger train offer simple access to PRM.

In addition, the airport is dedicated to ensuring the safest environment for all its passengers with the terminal building equipped with over 180 evacuation chairs to assist PRM out of the building in an emergency.

نظَّم مطار حمد الدولي، بالتعاون مع الشركة القطرية لخدمات الطيران والسوق الحرة القطرية، جولة خاصة لمنتسبي مركز تمكين ورعاية كبار السن «إحسان»، وذلك بهدف تعريفهم بأحدث مرافق المطار المخصصة لخدمة المسافرين ذوي القدرة المحدودة على الحركة.

وقد شملت الجولة، التي شارك فيها 23 ضيفاً من مركز إحسان، منتسبي المركز من كبار السن وكذلك موظفيه. وزار الضيوف العديد من المواقع في مبنى المطار حيث أطلعتهم الشركة القطرية لخدمات الطيران على مجموعة الخدمات المتميزة التي توفرها للأشخاص من ذوي القدرة المحدودة على الحركة في أنحاء المطار، بما في ذلك منطقة المغادرين وبوابات الصعود إلى الطائرة ومنطقة الوصول وفندق أوريكس المطار. وقد اُختتمت الجولة التعريفية بدعوة غداء خاصة في مطعم «مارشيه».

وقال السيد عبد العزيز الماس، نائب الرئيس للتسويق والاتصالات في مطار حمد الدولي: «يسعدنا أن نستقبل منتسبي مركز إحسان من كبار السن، ونرحب بهم في مطار حمد الدولي، كي نطلعهم على الخدمات والتسهيلات التي نقدمها للأشخاص ذوي القدرة المحدودة على الحركة. نحن ملتزمون بتمكين مسافرينا وتقديم خدماتنا ذات الخمس نجوم لتجربة سفر سلسة وسهلة للجميع».

وصرحت السيدة بثينة المرزوقي، مدير إدارة الرعاية الداخلية بالإنابة: «لقد كانت زيارتنا إلى مطار حمد الدولي ناجحة للغاية بالنسبة لمنتسبي مركز إحسان من كبار السن وكذلك موظفيه. ولا شك أن مثل هذه المبادرات تساعد المركز في تحقيق أهدافه الاستراتيجية المتمثلة في تقديم البرامج، وتنظيم الرحلات التي تُمكِّن كبار السن من الاندماج في الأنشطة الاجتماعية. وأود أن أوجه الشكر للقائمين على مطار حمد الدولي على الاستضافة والجهود التي بذلوها لتقديم جولة مميزة ومفيدة لمنتسبينا».

ويوفر مطار حمد الدولي العديد من المرافق والتجهيزات التي من شأنها أن تضمن الراحة وسهولة الحركة للمسافرين ممن يحتاجون لمساعدة إضافية. ويضم المطار مجموعة متكاملة من المصاعد والسلالم المتحركة، والعتبات الخاصة، والممرات، وتسجيل الوصول، وقطار الركاب، وهي جميعها توفر وصولاً سهلاً للأشخاص ذوي القدرة المحدودة على الحركة. وبالإضافة إلى ذلك، فقد تم تزويد المطار بأكثر من 180 مقعداً لإجلاء ومساعدة كبار السن من ذوي القدرة المحدودة على الحركة، بما يضمن لهم بيئة أكثر أماناً في حالات الطوارئ.

كما تم تجهيز مبنى المطار بأجهزة تنقل متنوعة للمساعدة في حركة جميع الركاب داخل المطار، سواء بين مبنى المغادرين والقادمين أو ضمن المبنى الواحد. وتم تزويد جميع وسائل النقل الخاصة بمساعدة الركاب من ذوي القدرة المحدودة على الحركة بعتبات مستوية وأزرار تحكم في متناول أيديهم. ويضم المطار في جميع أنحائه أيضاً مجموعة من الصالات المخصصة لتوفير الراحة للركاب ممن هم بحاجة لمساعدة خاصة. وتتوفر بجميع هذه الصالات مقاعد خاصة ومرافقين مدرَّبين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button