additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Alfardan Properties launches ‘Workinton Doha’ project

شراكة بين «الفردان العقارية» و«وركنتن» التركية

DOHA: Alfardan Properties has launched ‘Workinton Doha’ project in partnership with Workinton, a Turkish international company. ‘Workinton Doha’, which was opened at Alfardan Center, offers ready to move office spaces to entrepreneurs.

“In this collaboration, we will provide them (Workinton) space and they willl manage it. This office has 17 units and can cater to up to 250 persons at a time,” said Omar Hussain Alfardan, President and CEO, talking to The Peninsula on the sidelines of launching cermony.

Turkey’s ambassador to Qatar Fikret Ozer was also present at the launch event.

The popularity of co-working, virtual, and serviced offices worldwide. This trend has steadily taken the world by storm, including Qatar, considering the fast-rising demand from workers and entrepreneurs who work from home or who still have no office spaces. Often, they lease an office area or a meeting room to conduct their business meetings or a co-working space to finish their projects in an office set-up.

“Workinton shares with Alfardan Properties the same level of commitment to excellence and leadership as evidenced by the high-quality products and serviced offices we both offer. Our common unwavering dedication makes our ties stronger and more valuable for us and our target market,”said Pinar Massena, CEO of Workinton.

“Through our partnership with Alfardan Properties, Workinton has made a major step towards securing the largest share in Qatar’s expanding serviced offices model, co-working, virtual office, and meeting room services market. This is another important chapter in the history of our organization and we are all eager to see where this partnership will lead us as we strive to meet the unique needs of our clients,” she added.

Through its strategic collaboration with Workinton, Alfardan Properties has also signaled its intention and demonstrated its seriousness to carve a niche in the steadily growing local serviced office, co-working, virtual office, and meeting room services sector.

Workinton offers co-working, virtual office, ready-to-use offices and meeting room services occupying over than 15,500-sqm space to more than 15,000 members and over 2,000 companies across its 17 global business centers.

“Building on the spirit of innovation, Alfardan Properties continues to venture out into new undertakings to engage with different investors from various demographics. This strategy is aligned with Qatar National Vision 2030’s key pillars of economic, social, human, and environmental developments,” said Mohamed Sleiman, COO of Alfardan Properties.

“Within the context of our partnership with Workinton, we seek to help address the demand from startups and small and medium enterprise sector, which is the backbone of the local economy, for smaller and serviced offices by offering them our quality properties. Our collaboration enables us to provide new options to our clients instead of just leasing bigger office units alone,” Sleiman said.

By Sachin Kumar | The Peninsula

أعلنت «الفردان العقارية» عن شراكة استراتيجية مع «وركنتن» (Workinton)، إحدى الشركات التركية العالمية المتخصصة بتأجير المساحات المكتبية المشتركة المفروشة والمكاتب الافتراضية والجاهزة، وذلك خلال حفل خاص أقيم أمس الأربعاء.

يأتي التعاون الجديد مع «وركنتن» بمثابة دفعة لجهود «الفردان العقارية» في بناء حضور قوي ضمن قطاع خدمات المساحات المكتبية المشتركة والمكاتب الافتراضية وغرف الاجتماعات، وخطوة مهمة باتجاه تعزيز ما تتمتع به من مزايا تنافسية ومكانة رائدة ضمن صناعة العقارات، التي تشهد نمواً مطّرداً وتطوراً متسارعاً في الوقت الراهن.

وبهذه المناسبة، قال السيد عمر الفردان الرئيس التنفيذي لمجموعة الفردان، إن قطر تتميز باقتصاد قوي بقيادة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، والحكومة الرشيدة، مشيراً إلى أنه لدينا اقتصاد مرن ومتطور، وبعد الحصار الجائر أصبح التركيز على الاقتصاد الوطني في مختلف القطاعات الإنتاجية والخدمية والتجارية، وأصبح الجميع يعيد جدولة استثماراته لهذا التوجه، وأسفر ذلك عن مشاريع ناجحة ومجدية اقتصادياً، وقطر اليوم مقبلة على مشاريع جديدة مدفوعة بمشاريع مونديال كأس العالم 2022، كما أن الدولة اليوم أصدرت تشريعات ولوائح جديدة تعمل على تيسير إجراءات العمل لرواد الأعمال.

دعم

وأشاد عمر الفردان بدعم بنك قطر للتنمية لرواد الأعمال في قطر، ودعمه لمركز الفردان في الخدمات الجديدة التي يقدمها في مجال تأجير المساحات المكتبية المشتركة المفروشة والمكاتب الافتراضية والجاهزة، مؤكداً أن مركز الخدمات الجديدة يناسب رواد الأعمال من حيث أعمارهم السنية وحجم أعمالهم وطريقة تفكير الجيل الجديد من رواد الأعمال الذين يتجهون نحو الأعمال المشتركة، وهذا ما تتيحه خدماتنا، حيث يمكن تأجير المكتب لمدة يوم أو أسبوع أو شهر، بل يمكن الاستفادة من خدماتنا لمدة ساعات محددة.

وأكد السيد عمر الفردان أن الخدمات الجديدة تتميز بقربها من حي المال في مدينة مشيرب مع انتقال مركز قطر للمال إليها، مشيراً إلى أن المركز يتضمن 17 وحدة مكتبية بأحجام متفاوتة ومساحة مكتبية فسيحة في المنتصف تتسع لنحو 250 شخصاً في وقت واحد، بالإضافة إلى تزويد مركز الأعمال بخدمات الهاتف والإنترنت وغيرها من خدمات الأعمال، موضحاً أن مزاولة الأعمال في المركز لا تتطلب سجلاً تجارياً مثل المحاسب ولكن رخصة عمل فقط، وأسعار الإيجارات تنافسية وتناسب مختلف رواد الأعمال.

وأوضح أنه في حال زيادة الإقبال على هذه الوحدات، سوف نتوسع مستقبلاً ونفتتح مركزين، واحد في مدينة لوسيل والآخر في منطقة الأبراج بالخليج الغربي.

«وركنتن»

وأضاف الرئيس التنفيذي لمجموعة الفردان العقارية، أن شركة «وركنتن» تتميز بإدارة المساحات المكتبية المشتركة ولهم 17 مركزاً في تركيا بين إسطنبول وأنقرة ومدن أخرى، والبنك التجاري في تركيا يقدم هذه الخدمات في البهو الرئيسي، لافتاً إلى أن مثل هذه المراكز تستقطب الشباب الطامح إلى تأسيس أعمالهم الخاصة ليقوموا بتنفيذ أعمالهم.

من جهته، قال محمد سليمان المدير التنفيذي لعمليات «الفردان العقارية»: «نسعى في إطار شراكتنا مع «وركنتن» إلى المساهمة في تلبية احتياجات الشركات الصغيرة والمتوسطة والشركات الناشئة، والتي تعد العمود الفقري للاقتصاد الوطني، من المكاتب الصغيرة والمجهزة بأرقى المعدات والتقنيات المتطورة. وستتيح لنا الشراكة الجديدة تزويد عملائنا بخيارات واسعة وجديدة من العقارات عالية الجودة التي تتناسب مع احتياجاتهم الحالية والناشئة، دون الحاجة إلى استئجار وحدات مكتبية أكبر. ونتطلع إلى المضي قدماً في العمل مع «وركنتن»، مدفوعين بالتزامنا الكامل بتوفير السبل اللازمة لإنجاح التعاون وترجمة الأهداف المشتركة».

بينما قالت بينار ماسينا الرئيس التنفيذي لشركة «وركنتن»: «تجمعنا مع «الفردان العقارية» رؤية مشتركة قائمة على تحقيق أعلى مستويات التميز والريادة، وهو ما يتضح من خلال الخدمات والمنتجات عالية الجودة التي نقدمها. ومما لا شك فيه أن تفانينا المطلق والتزامنا المستمر بالتميز يمثل حجر الأساس لتقوية علاقاتنا وجعلها أكثر قيمة بالنسبة لنا ولأسواقنا المستهدفة. وكلنا ثقة بأننا، من خلال الشراكة مع «الفردان العقارية»، نخطو خطوة متقدمة نحو الاستحواذ على حصة أكبر من سوق خدمات مساحات العمل المشتركة والمكاتب الافتراضية وقاعات الاجتماعات المتنامي في قطر. وتعد هذه الشراكة نقلة نوعية في تاريخ شركتنا، ما يعزز تطلعاتنا الإيجابية ونظرتنا التفاؤلية حيال التعاون الجديد في ظل سعينا الدؤوب لتلبية الاحتياجات الفريدة لقاعدة عملائنا».

وجدير بالذكر أنّ «وركنتن» تعد واحدة من أسرع الشركات نمواً ضمن قطاع خدمات المساحات المكتبية المشتركة، حيث توفر خدماتها لأعضائها البالغ عددهم 15.000 عضو وما يزيد على 2.000 شركة. ويمتلك عملاء الشركة مساحات عمل اقتصادية وعملية توفر لهم البيئة المناسبة للتركيز على أعمالهم وخلق فرص تعاون جديدة. وتمتلك «وركنتن»، التي مضى على تأسيسها 5 أعوام، مساحات عمل تقدر بـ 15.500 متر مربع يستفيد منها أعضاؤها في 17 مركزاً للأعمال حول العالم.;

Alfardan Properties launches ‘Workinton Doha’ project

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button