additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

CAPA Qatar Aviation summit to begin on February 5 in Doha

“قمة كابا قطر للسياسة الجوية وتنظيم الطيران” تنطلق في الدوحة الشهر المقبل

Qatar Airways looks forward to hosting aviation industry leaders from across the globe next month following the announcement of the speaker line-up for the inaugural ‘CAPA Qatar Aviation, Aeropolitical and Regulatory Summit’, taking place in Doha on February 5 and 6.

The high-level forum, the first aeropolitical event of its kind to be held in the Middle East, will feature more than 35 expert speakers from across the airline, legal and government sectors to discuss the latest developments in international aviation regulation, both within the Gulf region and globally.

Senior decision-makers from across the international aviation industry are set to attend the two-day event, which will also include a gala dinner hosted by Qatar Airways.

Qatar Airways Group Chief Executive, Akbar Al Baker, said: “With so many developments in the rapidly-evolving airline industry and the global regulatory environment, we are delighted to see such a wealth of industry experts have been lined-up for the inaugural summit.

“We look forward to welcoming them to Doha and to engaging in some meaningful discussion on the issues and challenges faced by the global industry, as well as developments in aircraft technology and airspace capacity.”

Key international industry speakers now set to present at the event include Akbar Al Baker; IATA Director General and CEO, Alexandre de Juniac; European Commission Director General Mobility and Transport, Henrik Hololei; US Department of Transportation Director, Office of International Aviation, Brian Hedberg; FedEx Express Senior Vice President and General Counsel, Rush O’Keefe; Malaysian Aviation Commission (MAVCOM); Director of Aviation Development, Germal Singh Khera; JetBlue Airways Senior Vice President Government Affairs and General Counsel, Robert Land; and African Airlines Association (AFRAA) Secretary General, Abderahmane Berthe.

CAPA – Centre for Aviation Executive (CAPA) Chairman, Peter Harbison, said: “For an industry as global as the airline business, it seems impossible that there could be major constraints on international cooperation and national ownership. But there is a growing belief in the airline industry that the 70-year-old provisions restricting the foreign ownership and control of airlines are archaic and should be significantly liberalised – or abolished.

“Whether that can happen depends on establishing a powerful case for a new system. Bringing together the industry’s leaders under one roof to discuss these issues is one step in that direction.”

Registrations are still open for the event and delegates can register their participation through the following link

تنطلق في الدوحة الشهر المقبل أعمال “قمة كابا قطر للسياسة الجوية وتنظيم الطيران”، بمشاركة نخبة من كبار المسؤولين وصناع القرار في مجال الطيران في مختلف أنحاء العالم.

وستشهد القمّة الأولى من نوعها في منطقة الشرق الأوسط مشاركة أكثر من 35 خبيرا من شركات الطيران والقطاعين القانوني والحكومي، وذلك لمناقشة آخر التطورات في القواعد التنظيمية للطيران على مستوى الشركات الخليجية والعالمية.

كما ستشهد القمة التي تقام في الخامس والسادس من شهر فبراير لعام 2019، العديد من صنّاع القرار وكبار المسؤولين من قطاع الطيران، بالإضافة إلى إقامة حفل عشاء ستستضيفه الخطوط الجوية القطرية.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية :” يسعدنا استضافة مجموعة مرموقة من أبرز خبراء قطاع الطيران خلال فعاليات القمة الأولى من نوعها، خاصةً مع التطورات الهائلة والنمو السريع للبيئة العالمية المنظّمة لقطاع الطيران”.

وأضاف الباكر:” نتطلع إلى الترحيب بجميع المشاركين في فعاليات القمّة في مدينة الدوحة لإلقاء الضوء على عدد من القضايا المهمة والتحديات التي يواجها قطاع الطيران على المستوى العالمي، وكذلك التطورات التي تشهدها تكنولوجيا الطائرات والمجال الجوي”.

وتشمل قائمة المتحدثين في القمّة كلا من: سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية والسيد ألكسندر دي جونياك، المدير العام والرئيس التنفيذي للاتحاد الدولي للنقل الجوي (اياتا)، والسيد هنريك هولولي، المدير العام للمواصلات والحركة في المفوضية الأوروبية والسيد بريان هيدبيرغ، مدير مكتب الطيران الدولي في وزارة النقل الأمريكية والسيد راش أوكيفي، نائب أول الرئيس والمستشار العام في فيديكس اكسبرس والسيد جيرمال سينغ كيرا، مدير تطوير الطيران في هيئة الطيران الماليزية والسيد روبرت لاند، نائب أول الرئيس للشؤون الحكومية والمستشار العام في طيران جيت بلو والسيد عبدالرحمن بيرث، الأمين العام لرابطة الخطوط الجوية الإفريقية.

من جهته، قال السيد بيتر هاربيسون، المدير التنفيذي لمركز كابا للطيران:” يكاد يكون مستحيلاً أن نجد قطاعاً يوجد به تحديات وقيود على التعاون الدولي والملكية الوطنية مثل قطاع الطيران الذي يعرف بأنه قطاع عالمي. ولكن هنالك توجه بإعادة دراسة القيود المفروضة على قطاع الطيران والتي قد مرّ على صياغتها 70 عاماً تقريباً، حيث يجب الآن تحرير هذه القيود أو إلغاؤها.

ومن الممكن تحقيق هذا الأمر من خلال العمل على إيجاد قوانين جديدة منظمة لقطاع الطيران العالمي. ويأتي هذا المؤتمر خطوة في الاتجاه الصحيح بفضل جمعه لخبراء من قطاع الطيران العالمي تحت سقف واحد لمناقشة هذه القيود والتحديات”.

ويعد مركز كابا أحد أكثر المصادر موثوقية في قطاع الطيران والسفر مع شبكة عالمية من الباحثين والمحللين في أوروبا وأمريكا الشمالية وآسيا وأستراليا.

وتأسس مركز كابا في عام 1990، ويقوم باستضافة العديد من المؤتمرات في العديد من الأسواق العالمية على مدار العام، ليوفّر بذلك منصّة للتواصل بين المسؤولين حول القضايا التي تمسّ قطاع الطيران العالمي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button