additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

HMC to Launch Evening Clinic at Ambulatory Care Center after Ramadan

“حمد الطبية” تعلن عن إطلاق خدمة العيادات المسائية لعدد من التخصصات الطبية بعد شهر رمضان

QNA

Doha: Hamad Medical Corporation (HMC) will soon start evening clinics at the Ambulatory Care Center for high demand specialties. They will start after the month of Ramadan.

The specialties included are Ophthalmology, Ear, Nose and Throat (ENT), Urology and Audiology.

The new evening clinics, which will enable patients to access specialized care faster. More specialties will be added at a later phase following evaluation of this pilot phase.

Nasser Al Naimi, who is the Deputy Chief of Quality for Center for Patient Experience and Staff Engagement and Director of Hamad Healthcare Quality Institute said the new measures were part of HMCs commitment to ensuring patients were able to access the right care at the right time.

“These changes coupled with other proactive measures we recently announced – such as the implementation a new appointment booking process and system and establishing new referral management sections in each of HMC hospitals – will lead to improvements in wait times and clinic utilization across HMC,” he added.

Al Nuaimi called on patients to make use of the 16060 Nesma’ak Customer Service helpline is available 24/7. k. Patients can call the 16060 Nesma’ak helpline and then select the appointment hotline service to manage their upcoming appointments at HMC facilities whether they want to pre-appoint/change or cancel it.

قنا

الدوحة: أعلنت مؤسسة حمد الطبية عن إطلاق خدمة العيادات المسائية في مركز الرعاية الطبية اليومية للتخصصات التي تشهد طلبا متزايدا، وذلك بعد شهر رمضان.

وتتضمن التخصصات التي ستتيح خدمة العيادات المسائية تخصصات طب العيون، والأنف والأذن والحنجرة، والمسالك البولية، وعيادة السمع.

وستتيح هذه الخدمة للمرضى الوصول للرعاية المتخصصة بشكل أسرع، حيث سيتم إضافة المزيد من التخصصات في مرحلة لاحقة وفقا لما ذكرته مؤسسة حمد الطبية اليوم.

كما ستقدم المؤسسة بعض استشارات المتابعة الروتينية لمواعيد العيادات الخارجية افتراضيا (عبر الهاتف) اعتبارا من بداية شهر رمضان المبارك، حيث سيتم إبلاغ المرضى في وقت حجز الموعد ما إذا كان موعدهم سيجرى افتراضيا أم بالحضور الشخصي، كما أن الرسائل النصية القصيرة التي سترسل للمرضى لتأكيد مواعيدهم وتذكيرهم بها ستوضح مجددا ما إذا كان الموعد عبر الهاتف أم بالحضور الشخصي.

وقال السيد ناصر النعيمي نائب الرئيس لقطاع الجودة بمؤسسة حمد الطبية ومدير معهد حمد لجودة الرعاية الصحية ومدير مركز خبرات ومشاركات المرضى والموظفين في تصريح صحفي، إن الإجراءات الجديدة تأتي في إطار التزام المؤسسة بضمان حصول المرضى على الرعاية المناسبة في الوقت المناسب.

وأشار إلى أن هذه التغييرات إلى جانب الإجراءات الاستباقية الأخرى التي تم الإعلان عنها مؤخرا – مثل تطبيق إجراءات جديدة ونظام جديد لحجز المواعيد وإنشاء أقسام جديدة لإدارة التحويلات في كل مستشفيات مؤسسة حمد الطبية – ستؤدي إلى خفض فترات انتظار المواعيد وتحسين استخدام العيادات في جميع مرافق المؤسسة.

وأوضح أن مؤسسة حمد الطبية ستواصل تنفيذ استراتيجيات جديدة، حيث من المقرر تنفيذ المزيد من التحسينات التي من شأنها أن تسهل الوصول للرعاية الصحية بما يعود بالنفع على المرضى بعد أن يتم تنفيذ كل المبادرات المخطط لها.

ودعا السيد النعيمي المرضى والمراجعين إلى الاستفادة من خط المساعدة 16060 لخدمة العملاء “نسمعك” والمتاح على مدار الـ 24 ساعة طيلة أيام الأسبوع، حيث يمكن إدارة المواعيد القادمة في مرافق مؤسسة حمد الطبية سواء لحجز موعد بصورة مسبقة أو تغيير المواعيد أو إلغائها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button