additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

Ministry of Social Development and Family Inaugurates its Pavilion in Darb Al Saai

وزارة التنمية الاجتماعية والأسرة تفتتح جناحها المشارك في فعاليات درب الساعي

QNA

Doha: The Ministry of Social Development and Family inaugurated its pavilion participating in the activities of the National Day, which is being held at the permanent headquarters of Darb Al Saai, in Umm Salal Mohammed, which coincides with the State of Qatar hosting the FIFA World Cup Qatar 2022.

The ministry said, in a statement today, that about 100 productive families are participating in the activities distributed on a number of sites.

The ministry pointed out that these events aim to achieve Qatar National Vision, and in line with the vision of the organizing committee for the National Day celebrations by upholding values, promoting loyalty and belonging to this dear country, and taking pride in the Qatari identity, in addition to introducing visitors to the country about the National Day celebrations, highlighting the authentic history and heritage of Qatar, as well as covering the FIFA World Cup Qatar 2022.

The pavilion includes many diverse activities that suit all categories, as it contains corners for local dishes, display and sale of bishts, textiles and national products, in addition to corners for food projects, perfumes, incense, traditional industries, photography, artwork, and other activities that carry the nature of innovation and creativity.

The events also witnessed presentations of the experiences of owners of small and home projects in production, and the support that project owners received to turn into entrepreneurs who contribute with their creativity and innovations to achieving Qatar National Vision 2030.

The ministry, through its activities distributed over a number of regions, presents a number of initiatives and qualitative achievements that enhance the vision, journey and empowerment of distinguished project owners.

قنا

الدوحة: افتتحت وزارة التنمية الاجتماعية والأسرة جناحها المشارك في فعاليات اليوم الوطني للدولة، المقامة بالمقر الدائم لدرب الساعي، في منطقة أم صلال محمد، والتي تتزامن مع استضافة دولة قطر بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022.

وذكرت الوزارة، في بيان لها يوم أمس، أن حوالي 100 أسرة منتجة تشارك في الفعاليات الموزعة على عدد من المواقع، مشيرة إلى أن هذه الفعاليات تهدف إلى تحقيق رؤية قطر التنموية، وتماشياً مع رؤية اللجنة المنظمة لاحتفالات اليوم الوطني بإعلاء القيم، وتعزيز الولاء والانتماء لهذا الوطن العزيز، والاعتزاز بالهوية القطرية، بالإضافة إلى تعريف زوار البلاد باحتفالات اليوم الوطني، وإبراز تاريخ وتراث قطر الأصيل، فضلا عن مواكبة الحدث الرياضي الأبرز عالميا الذي تستضيفه البلاد حاليا، وهو بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022.

ويضم الجناح العديد من الأنشطة المتنوعة التي تناسب جميع الفئات، حيث يحتوي على أركان للأكلات المحلية، وعرض وبيع البشوت والمنسوجات والمنتجات الوطنية، بالإضافة إلى أركان لمشروعات المواد الغذائية، والعطور، والبخور، والصناعات التقليدية، والتصوير الفوتوغرافي، والأعمال الفنية، وغيرها من الأنشطة التي تحمل طابع الابتكار والإبداع، كما شهدت الفعاليات عروضا لتجارب أصحاب المشاريع الصغيرة والمنزلية في الإنتاج، وما حظي به أصحاب المشاريع من دعم ليتحولوا إلى رواد أعمال يساهمون بإبداعاتهم وابتكاراتهم في تحقيق رؤية قطر الوطنية 2030.

وتعرض الوزارة، من خلال فعالياتها الموزعة على عدد من المناطق، عددا من المبادرات والإنجازات النوعية التي تعزز رؤية ومسيرة وتمكين أصحاب المشاريع المميزة، وتعكس جهودها للارتقاء بتأهيل أصحاب المشاريع، من خلال رصد الإقبال على نقاط البيع، ومعرفة نوعية المنتجات المفضلة للمستهلك، حيث تجسد مثل هذه المعارض والفعاليات فرصة مثالية للأسر المبدعة لتبادل الخبرات والتجارب الناجحة والترويج لمنتجاتهم، بالإضافة إلى تعزيز التواصل بين أصحاب المشاريع بعضهم البعض وبين الجمهور.

يذكر أن فعاليات وزارة التنمية الاجتماعية والأسرة تشمل عرض مشاريع “من الوطن” في منطقة عين محمد بالزبارة، والكرنفال الشتوي في سوق الوكرة القديم، وعرض حرف التصوير الفوري للجمهور، والملابس الوطنية في منطقة “فن زون” بالملاعب، وفعالية نماء جاليري في مشيرب بمركز /M7/ لعرض الحرف اليدوية الحديثة مثل تشكيل الجبس، وفعالية عرض مشاريع “من الوطن” في نادي الفروسية، بالإضافة إلى المشاركة في مهرجان /دريشة/ السنوي بعرض مشاريع “من الوطن” في “بيت الخاطر”، الواقع بمنطقة المدينة التعليمية بمؤسسة قطر للتربية والعلوم وتنمية المجتمع، وسوق واقف، إلى جانب فعالية الخيام للثقافة والتراث لبيع منتجات وهدايا صغيرة للجمهور من المنتجات الوطنية لمشاريع “من الوطن” في منطقة /بورتو اريبيا/ في اللؤلؤة، وكذلك عرض مشاريع “من الوطن” في فعالية كأس العالم لمزاين الهجن بمنطقة لبصير في الشيحانية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button