additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

Ronaldo: FIFA World Cup Qatar 2022 Will Be Best-Ever

رونالدو: قطر ستنظم أفضل نسخة في تاريخ المونديال

QNA

Lisbon: Portugal captain Cristian Ronaldo said that he is ready to represent his national team at the FIFA World Cup Qatar 2022, which starts in Sunday.

Ronaldo said in remarks reported by the FIFA website that the State of Qatar will host the best World Cup ever, thanks to the preparations that were announced and the compact nature of the competition as a result of the close distance between the World Cup.

The five-time golden ball winner said that he is looking forward to a good World Cup with his national team that makes the Portuguese fans happy. He added that there are many factors that will help Portugal play at its best, particularly that the players are showing the desire to give their best.

He said that the Qatar competition was unique in terms of being the first one that takes place in the winter and in a new region, stressing that competition will be strong between all the participating teams.

قنا

لشبونة: أكد قائد المنتخب البرتغالي كريستيانو رونالدو جاهزيته للمشاركة مع منتخب بلاده في بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 التي تنطلق الأحد المقبل.

وقال رونالدو في تصريحات نقلها الموقع الرسمي للاتحاد الدولي لكرة القدم “FIFA”: إن دولة قطر ستنظم نسخة هي الأفضل في تاريخ بطولات كأس العالم لكرة القدم، وذلك من واقع التحضيرات التي أعلنت عنها بالإضافة إلى التقارب الكبير في المسافات بين ملاعب المونديال.

وأضاف اللاعب الفائز بالكرة الذهبية خمس مرات، أنه يتطلع لتقديم كل ما عنده لمنتخب بلاده من أجل إسعاد جماهير الكرة البرتغالية بأفضل الإنجازات في كرة القدم وهي كأس العالم، مشيرًا في الوقت ذاته إلى أن جميع العوامل ستكون مهيأة للمنتخب ليقدم المستوى الأفضل، كما أن رغبة اللاعبين في المنتخب تزداد مع اقتراب انطلاق البطولة.

واعتبر رونالدو النسخة التي تنظمها قطر فريدة من نوعها لتوقيت البطولة التي تقام لأول مرة في فترة الشتاء وفي أجواء جديدة ومنطقة جديدة، مشددًا على أن المنافسة ستكون قوية بين جميع المنتخبات المشاركة فيها.

من جهة أخرى أعلن فرناندو سانتوس المدير الفني للمنتخب البرتغالي، عدم مشاركة رونالدو في مباراة المنتخب الودية الأخيرة أمام المنتخب النيجيري غدًا الخميس في آخر تجارب البرتغال بمدينة لشبونة قبل السفر إلى الدوحة الجمعة المقبل لخوض مباريات المونديال لحساب المجموعة الثامنة إلى جانب منتخبات، غانا، وأورغواي وكوريا الجنوبية.

وسيفتتح المنتخب البرتغالي مشواره في البطولة بملاقاة منتخب غانا في الرابع والعشرين من نوفمبر بملعب 974 بمنطقة رأس أبوعبود.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button