additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways Increases Its Service to Nigeria

الخطوط الجوية القطرية تزيد وجهاتها في نيجيريا

QNA

Doha: Qatar Airways announced the increase of its service to Nigeria with the launch of four weekly flights to Kano (KAN) on March 02, 2022, and three weekly flights to Port Harcourt (PHC) on March 03, 2022, both operating via the Nigerian capital, Abuja.

The airline currently operates two daily flights to Lagos and four times a week to Abuja, which will expand to a daily service in March. Kano and Port Harcourt will become the seventh and eight new African gateways launched by Qatar Airways since the start of the pandemic. Both routes will be served by the state-of-the-art Boeing 787 Dreamliner, featuring 22 seats in Business Class and 232 in Economy Class.

HE Qatar Airways Group Chief Executive Akbar Al Baker said: “The airline was one of the few to keep operating to many African destinations throughout the pandemic and, as restrictions are lifted, is continuing to expand its network on the continent. As home to the largest economy and population in the region, we see tremendous growth potential for travel and trade in Nigeria. It is a key market and an important part of our African growth strategy; the expansion of our presence across two new gateways is a testament to our continuous commitment to Nigeria.

“We anticipate good reciprocal demand between Port Harcourt, UK, USA and destinations across Asia. For Kano we see the opportunity to grow traffic to and from markets such as KSA and India, as well as strong cargo prospects.”

As travel restrictions ease, Qatar Airways is restoring its services to all its African destinations. When Kano and Port Harcourt flights start operating, the airline will provide 188 weekly flights to 28 destinations in Africa.

A multiple award-winning airline, Qatar Airways was recently announced as the ‘Airline of the Year’ at the 2021 World Airline Awards, managed by the international air transport rating organization, Skytrax.

It was also named ‘World’s Best Business Class’, ‘World’s Best Business Class Airline Lounge’, ‘World’s Best Business Class Airline Seat’, ‘World’s Best Business Class Onboard Catering’ and ‘Best Airline in the Middle East’.

The airline continues to stand alone at the top of the industry having won the main prize for an unprecedented sixth time (2011, 2012, 2015, 2017, 2019 and 2021). 

قنا

الدوحة: أعلنت الخطوط الجوية القطرية عن إضافة وجهات جديدة لرحلاتها في نيجيريا، حيث تعتزم تشغيل أربع رحلات أسبوعياً إلى مدينة /كانو/ اعتباراً من الثاني من مارس المقبل، وثلاث رحلات أسبوعياً إلى مدينة /بورت هاركورت/ اعتباراً من الثالث من نفس الشهر، وذلك عبر العاصمة النيجيرية /أبوجا/.

وتسير الناقلة الوطنية لدولة قطر حالياً أربع رحلات أسبوعياً إلى /أبوجا/ – ستزيدها إلى رحلة يوميا في شهر مارس – إلى جانب رحلتين يومياً إلى مدينة /لاغوس/.

ومع إضافة مدينتي /كانو/ و/بورت هاركورت/ إلى شبكة وجهاتها، سيزداد عدد الوجهات التي دشّنت /القطرية/ رحلاتها إليها في إفريقيا منذ بداية جائحة كورونا إلى 8 وجهات.

وسيتم تشغيل الرحلات الجديدة عبر طائرة من طراز بوينغ 787 دريملاينر التي تضم 22 مقعداً على درجة رجال الأعمال و232 مقعداً على الدرجة السياحية.

وبهذه المناسبة، قال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “تعدّ الخطوط الجوية القطرية واحدة من شركات الطيران القليلة في العالم التي واصلت تشغيل جدول رحلات قوي إلى شبكة واسعة من الوجهات في إفريقيا طوال الجائحة، ومع رفع المزيد من القيود عن السفر، ستستمر الناقلة في توسيع حضورها في القارة”.

وأضاف: “نترقب إقبالاً على السفر بين مدينة /بورت هاركورت/ والمملكة والمتحدة والولايات المتحدة الأمريكية ووجهات أخرى في آسيا، وبالنسبة لمدينة /كانو/، نتوقع إقبالاً على السفر والشحن الجوي بينها وبين أسواق كثيرة مثل المملكة العربية السعودية والهند”.

ومع رفع المزيد من القيود عن السفر، تعمل الخطوط الجوية القطرية على استئناف رحلاتها إلى جميع وجهاتها الإفريقية. وعند تشغيل الرحلات إلى مدينتي /كانو/ و/بورت هاركورت/، سيزداد عدد رحلات الناقلة الوطنية لدولة قطر إلى 188 رحلة أسبوعياً.

وحصدت الخطوط الجوية القطرية جائزة “أفضل شركة طيران في العالم” ضمن جوائز سكاي تراكس العالمية 2021، إلى جانب الفوز بخمس جوائز أخرى، هي: “أفضل درجة رجال أعمال في العالم”، و”أفضل صالة لدرجة رجال الأعمال في العالم”، و”أفضل مقعد على درجة رجال الأعمال في العالم”، و”أفضل خدمات طعام على درجة رجال الأعمال في العالم”، و”أفضل شركة طيران في الشرق الأوسط”.

وواصلت الناقلة الوطنية لدولة قطر مكانتها في صدارة شركات الطيران العالمية بعد الفوز بجائزة الأفضل في العالم للمرة السادسة في تاريخها (2011 و2012 و2015 و2017 و2019 و2021). كما حصل مطار حمد الدولي على جائزة “أفضل مطار في العالم لعام 2021″، حيث حصد المرتبة الأولى بين المطارات خلال حفل توزيع جوائز سكاي تراكس للمطارات لعام 2021.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button