additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🚦Traffic🇶🇦 DOHA

Cameras can detect most common violations, reminds Traffic department

إدارة المرور تذكر أن الكاميرات تكشف عن معظم الانتهاكات الشائعة

The Peninsula

Doha: The General Directorate of Traffic has reminded motorists that the traffic cameras installed on roads can detect most common violations. 

Violations such as not wearing seatbelt, talking on mobile while driving and stopping at yellow box are detected by these cameras, especially those installed at traffic signals. 

Not using seatbelts and using mobile phones while driving are among the most common traffic violations committed by motorists.

“These hi-tech cameras help in monitoring traffic movement. It makes everyone abide by rules as cameras are there everywhere and can record violations like not wearing seatbelt, using mobile while driving and stopping at yellow box,” said an officer from the Traffic Department

Many motorists do not abide by traffic rules unless they see a traffic patrol. The aim is to reduce violations and traffic accidents, he added.

These violations are monitored by Tala’a project, in addition to many others like as wrong parking, over-speeding, breaking red signal and violations that pose a threat to public safety on the road. The project succeeded in detecting 23 different types of traffic violations.

Tala’a project uses cameras installed at strategic locations of roads and roundabouts to monitor traffic violations of all kinds.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar

الدوحة: ذكرت الإدارة العامة للمرور سائقي السيارات أن الكاميرات المرورية المثبتة على الطرق يمكنها الكشف عن المخالفات الأكثر شيوعاً.

وتم الكشف من قبل هذه الكاميرات عن الانتهاكات مثل عدم ارتداء حزام الأمان، والتحدث على الهاتف المحمول أثناء القيادة والتوقف عند المربع الأصفر، وخاصة من قبل الكاميرات التي يتم تثبيتها عند إشارات المرور.

ويعد عدم استخدام أحزمة الأمان واستخدام الهواتف المحمولة أثناء القيادة من أكثر المخالفات المرورية شيوعاً التي يرتكبها سائقو السيارات.

وقال ضابط من إدارة المرور “أن هذه الكاميرات عالية التقنية تساعد في مراقبة حركة المرور. وذلك يجعل الجميع يلتزمون بالقواعد حيث أن الكاميرات موجودة في كل مكان ويمكنها تسجيل الانتهاكات مثل عدم ارتداء حزام الأمان، واستخدام الهاتف المحمول أثناء القيادة والتوقف عند المربع الأصفر، ولا يلتزم العديد من سائقي السيارات بقواعد المرور ما لم يروا دورية مرور، وأضاف الضابط أن الهدف هو الحد من المخالفات وحوادث السير”.

ويتم رصد هذه الانتهاكات من قبل مشروع طلع، بالإضافة إلى العديد من الانتهاكات الأخرى مثل وقوف السيارات الخاطئ، السرعة الزائدة، قطع الإشارة الحمراء والانتهاكات التي تشكل تهديداً للسلامة العامة على الطريق. ونجح المشروع في كشف 23 نوعاً مختلفاً من المخالفات المرورية.

ويستخدم مشروع طلع الكاميرات المثبتة في المواقع الاستراتيجية للطرق والدوارات لرصد المخالفات المرورية بجميع أنواعها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button