additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🛥️ Mariens🇶🇦 DOHA

Mark Your Calendars for the Unmissable Qatar Boat Show

لا تفوّت هذا التاريخ المميّز: معرض قطر للقوارب – حدث استثنائي على الموعد

Doha, Qatar, October 22, 2024 –The inaugural edition of the Qatar Boat Show 2024 is set for November 6-9 at Old Doha Port. The highly anticipated marine event sets the stage for incredible showcases of luxury superyachts and marine vessels, outstanding industry innovation, thrilling watersports and activities, riveting entertainment, delicious dining experiences, and more.

The Qatar Boat Show will be an incredible immersion into Qatar’s vibrant maritime culture. Visitors can explore different areas at the Qatar Boat Show for a variety of entertainment and activities. At the Shoreline Display, witness the incredible lineup of on-ground boats from the latest leisure boats and sleek speedboats from over 350 marine brands, Al Dar Marine, Doha Craft Marine, and Jassim Ahmed Al Lingawi Trading. At the Oceanic Display, view impeccable craftsmanship and innovative yachts on the water from Aldhaen Marine, Al Fajer Marine, Gulf Craft, Princess Yachts, Sanlorenzo Yachts, Sunseeker, Cranchi and Sirena Yachts. Qatar Boat Show will also host prominent yachting lifestyle brands including Benetti, Feadship, Oceanco, and Turquoise Yachts.

Discover over 100 brands for watersports and fishing equipment and enthralling live demonstrations at the Watersports Area. Thrilling watersport adventures and shows await, from stand-up paddling to kayaking and canoeing to jet skiing to paddle boarding.  

Watch the dynamic Qatar Boat Show competitions, enchanting dancing fountains, and spectacular live music performances, and view the exciting car parade, equestrian display, dragon boat show, and night fireworks. For a taste of the marine industry, tour the exhibitor booths to explore and learn about the latest innovative technology and equipment.

The inaugural Qatar Boat Show is sponsored by the Ministry of Transport, Strategic Partner; Qatar Airways, Official Airline Partner; Visit Qatar, Destination Partner; Alkass Sports Channel, Strategic Media Partner; Mwani Qatar, Platinum Sponsor; Qterminals, Gold Sponsor; and Alfardan Premier Motors, Official Car Partner, and The World of Yachts, Official Magazine Partner.

With a range of water sports to watch and first looks at 70 of the latest sailing boats, the Qatar Boat Show will captivate visitors and turn them to the luxury boating lifestyle and the pioneering marine industry. At the Qatar Boat Show, there is something for everyone.

Secure your attendance for this premier maritime event by booking tickets here.

For more information about the Qatar Boat Show, visit https://boatshowqatar.com. 

الدوحة، قطر، 22 أكتوبر، 2024 – من المقرّر إقامة النسخة الافتتاحيّة من معرض قطر للقوارب للعام 2024 في الفترة الممتدّة من 6 لغاية 9 نوفمبر في ميناء الدوحة القديم. يمهّد هذا الحدث البحري الذي طال انتظاره الطريق لأروع عروض اليخوت الفاخرة والسفن البحريّة، وأحدث الابتكارات الاستثنائية في القطاع البحري، ويضمّ سلسلة من الفعاليات الترفيهيّة الممتعة ومجموعة من الرياضات المائيّة والأنشطة المسليّة، بالإضافة إلى تجارب طعام وتذوّق فريدة من نوعها، وغيرها من الفعاليّات المميّزة الأخرى.

يشكّل معرض قطر للقوارب فرصة مذهلة للاطّلاع على الثقافة البحريّة القطريّة النابضة بالحياة، بحيث ستتاح للزوّار فرصة مميّزة لاستكشاف عديد المناطق المختلفة في إطار هذا الحدث الأوّل من نوعه للاستمتاع بسلسلة واسعة من الفعاليّات الترفيهيّة والأنشطة الحماسية، بحيث ستضمّ منطقة عروض الشاطئ مجموعة واسعة من أحدث اليخوت والمراكب البحريّة الرائعة التي سيتمّ عرضها على اليابسة، وتشمل كلّ من المراكب الشراعيّة الحديثة والمبتكرة، والزوارق السريعة الراقية المقدّمة من أكثر من 350 علامة تجاريّة بحريّة، بما في ذلك الدار مارين، ودوحة كرافت مارين، وجاسم أحمد اللنجاوي للتجارة. في حين تتيح منطقة العروض المائيّة فرصة استثنائيّة للاطّلاع على المهارات الحرفيّة المبدعة عن كثب واكتشاف أروع اليخوت المبتكرة في الماء من تصميم الظاعن للقوارب، والفجر مارين، وجلف كرافت، وبرنسيس لليخوت، وسان لورينزو لليخوت، وصن سيكر، وكرانشي، وسيرينا لليخوت. كما سيستضيف معرض قطر للقوارب علامات تجاريّة رائدة في القطاع البحري، بما في ذلك بينيتي، وفيدشيب، وأوسيانكو، تركواز لليخوت.

ويدعو معرض قطر للقوارب زوّاره لاكتشاف أكثر من 100 علامة تجاريّة لمعدات الرياضات المائيّة ومستلزمات الصيد والاستمتاع بعروض آنيّة مباشرة شيّقة في منطقة الرياضات المائيّة التي ستضمّ بدورها سلسلة من الرياضات المائيّة، بما في ذلك رياضة الستاند آب بادل والكياك والكانوي والجيت سكي والبادل بورد حيث المغامرات الاستثنائيّة ستكون على الموعد.

يضمّ معرض قطر للقوارب سلسلة من المسابقات الشيّقة والديناميكيّة في أجواء استثنائيّة حافلة بالنوافير المائيّة الراقصة والعروض الموسيقيّة النابضة بالحياة، هذا بالإضافة إلى موكب مميّز للسيارات وعرض فروسيّة وعرض قارب التنين وألعاب ناريّة حماسيّة تحيي المكان ليلاً. وللانغماس أكثر في عالم البحار، سيكون هناك مجموعة واسعة من أجنحة العارضين تمكّن الزوّار من الاطّلاع على أحدث المعدات والتقنيات المبتكرة في المجال، وغيرها من الفعاليّات الأخرى.

تشمل قائمة رعاة النسخة الافتتاحية لمعرض قطر للقوارب وزارة المواصلات كشريك استراتيجي، والخطوط الجويّة القطريّة كشريك ناقل طيران رسمي، وزوروا قطر كشريك الوجهة، وقنوات الكأس الرياضيّة كشريك الإعلام الاستراتيجي، ومواني قطر كراعٍ بلاتيني، وكيو تيرمينالز كراعٍ ذهبي، والفردان بريميير موتورز كشريك النقل الرسمي، وعالم اليخوت كشريك الإعلام الرسمي.

ومن خلال سلسلة متنوّعة من الأنشطة والرياضات المائيّة الممتعة، والعروض الأولى والحصريّة لأحدث 70 قاربًا شراعيًا، سيأسر معرض قطر للقوارب ألباب زوّاره ضمن أجواء ساحرة من شأنها أن تحوّل عشاق القطاع البحري إلى روّاد للحياة البحريّة الفاخرة. معرض قطر للقوارب سيشكّل وجهة استثنائيّة تلبي كافة الأذواق وتتماشى مع مختلف الهوايات.

احجزوا أماكنكم الآن للاستمتاع بهذا الحدث البحري الاستثنائي واشتروا تذاكركم عبر هذا الرابط.

للمزيد من المعلومات حول معرض قطر للقوارب، يُرجى زيارة https://boatshowqatar.com. 

Mark Your Calendars for the Unmissable Qatar Boat Show
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button