additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education🇶🇦 DOHA

Qatari Media Center Holds Media Writing Workshop

المركز الإعلامي القطري ينظم ورشة الكتابة لوسائل الإعلام

QNA

Doha: The Ministry of Culture’s Qatari Media Center (QMC) held a training workshop on media writing, on Wednesday.

Presented by certified trainer and journalist Sumaya Tisha, the two-day event is set to discuss the key techniques and rules for writing for the print and audio-visual media outlets and for the social media.

QMC Director Iman Al Kaabi said the workshop covered the major aspects of the needs of both on-the-job and aspiring media professionals and social media content creators.

قنا

الدوحة: نظم المركز الإعلامي القطري التابع لوزارة الثقافة، ورشة تدريبية متخصصة بعنوان “الكتابة لوسائل الإعلام المختلفة”، قدمتها المدربة والصحفية سمية تيشة، على مدى يومين.

ناقشت الورشة أبرز الأساليب الواجب اتباعها في الكتابة لوسائل الإعلام المختلفة، وأهم القواعد الواجب توفرها في الكتابة، بالإضافة إلى التعريف بأهم الأساليب المتبعة، وتطرقت إلى الاختلاف في الكتابة للإعلام المرئي أو المسموع أو المطبوع ووسائط التواصل الاجتماعي.

ونوهت السيدة إيمان الكعبي مدير المركز الإعلامي القطري، بأن الورشة غطت جانبا مهما من احتياجات العاملين في الإعلام أو الراغبين في دخول هذا المجال، أو حتى لصناع المحتوى على مختلف وسائل التواصل الاجتماعي.

وأوضحت أن هناك إقبالا كبيرا على التسجيل في دورات المركز وخاصة تلك التي تتعلق بجوانب التدريب والتأهيل في المجال الإعلامي، حيث إن غالبية الورش والدورات التدريبية يتم تسجيل التقديم عليها بعد ساعات قليلة فقط من طرحها ما يؤكد الحاجة لمثل هذا النوع من الدورات والورش التدريبية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button