additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

AFC Asian Cup Qatar 2023: Local Organizing Committee Announces Visit of 24 National Team Fan Leaders to Doha

كأس آسيا قطر 2023: اللجنة المحلية المنظمة تعلن عن زيارة 24 من قادة مشجعي المنتخبات للدوحة

QNA

Doha: The Local Organizing Committee (LOC) of the AFC Asian Cup Qatar 2023 announced on Saturday that Doha will receive a delegation of fan leaders for the Asian teams participating in the tournament.

The LOC said that the fan leaders’ visit to Doha starts on Saturday and continues until Dec. 11. The delegation’s program includes a visit to several stadiums hosting the tournament, and exploring many tourist sites and cultural landmarks, to test the experiences that Qatar will offer to football fans during the upcoming sporting event.

Fan Engagement Senior Manager at the AFC Asian Cup Qatar 2023 LOC, Faisal Khalid, said that fans are the beating heart of the tournament.

“We are excited to welcome our friends from across the continent to showcase the beauty of the country and provide a preview of what fans can expect when they visit Qatar,” he added.

Fan leaders play a vital role in informing organizers on how to best deliver the best experience possible. Their involvement provides the LOC with much-needed feedback for future sporting events.

Qatar is set to host the AFC Asian Cup Qatar 2023 for a record third time after successfully hosting it in 1988 and 2011.

Twenty-four of the continent’s best teams will compete for the continent’s most prestigious football title in nine international stadiums that hosted the World Cup in November and December 2022.

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة المحلية المنظمة لكأس آسيا لكرة القدم / قطر 2023/ يوم / السبت/ عن استقبال الدوحة لوفد من قادة المشجعين للمنتخبات الآسيوية المشاركة في البطولة.

وذكرت اللجنة في بيان لها أن استقبال الدوحة لقادة المشجعين الذي يمثلون 24 منتخبا ستشارك في النهائيات المقررة في الفترة من الثاني عشر من يناير وحتى العاشر من فبراير 2024، سيكون ابتداء من اليوم وحتى الحادي عشر من الشهر الجاري وأن ذلك يأتي في خطوة تعكس أهمية الحضور الجماهيري للحدث القاري الكبير، حيث يشمل برنامج الوفد زيارة إلى عدد من الملاعب التي تستضيف منافسات البطولة، واستكشاف العديد من المواقع السياحية والمعالم الثقافية، لاختبار التجارب التي ستقدمها قطر إلى جماهير كرة القدم خلال الحدث الرياضي المرتقب.

وقال فيصل خالد مدير أول برنامج التواصل مع المشجعين في اللجنة المحلية المنظمة لكأس آسيا: “إن المشجعين يشكلون القلب النابض والطاقة المتجددة للبطولة، ويسرنا الترحيب بهم وتعريفهم على أبرز معالم البلاد والأجواء التي سيختبرها جمهور المنتخبات أثناء تواجدهم في قطر لحضور الحدث الكبير”.

وأضاف أن المشجعين يمثلون عنصرا نشطا في تعزيز وتيرة التشويق للبطولة القارية، من خلال المساهمة في نقل صورة عن تحضيرات الدولة لجماهير البطولة، وإعداد تجربة فريدة في الدوحة مع الاستمتاع بمعالم قطر السياحية والثقافية الغنية.

وينتظر الجمهور الآسيوي دور فعال من خلال مشاركة اللجنة المحلية المنظمة بأفكار حول سبل منح المشجعين أفضل تجربة ممكنة، إضافة إلى المشاركة الفاعلة من خلال ملاحظاتهم وآرائهم التي تسهم في تقييم تجربة الاستضافة، وتوفير معلومات تتعلق بتنظيم الأحداث الرياضية الكبرى في المستقبل.

وتستعد قطر لاستضافة كأس آسيا قطر 2023 للمرة الثالثة في تاريخها، بعد نسختي 1988 و2011، مسجلة بذلك رقما قياسيا في استضافة البطولة.

ويتنافس في كأس آسيا (24) منتخبا من أفضل منتخبات القارة على (9) ملاعب عالمية استضافت بطولة كأس العالم في نوفمبر وديسمبر الماضيين 2022.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button