additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🚘 Cars

Tesla Cybertruck: all the news about Elon Musk’s futuristic pickup truck

تسلا تستعد لتسليم أول شاحنة كهربائية خفيفة طراز “سايبر تراك” نهاية نوفمبر

QNA

Doha: Pickups have become more popular lately — their share of the US light vehicle market increased to 17.5 percent in 2019, from just under 13 percent in 2012. They’re also the fastest-growing auto segment in the US. That makes Tesla’s entry into pickups sensible, analysts say. Another pickup perk: pricing. Pickups tend to be expensive.

Even with direct competition from established players (like Ford’s forthcoming electric F-150) and newcomers (like Rivian), there is a ton of money to be made in pickup trucks.

But Tesla may distinguish itself from the rest of the market with its Blade Runner-inspired design. Musk has said that he wants to combine Porsche-level performance with utility that makes a Ford F-150 look like a Tonka truck.

د ب أ

واشنطن: تستعد شركة صناعة السيارات الكهربائية الأمريكية تسلا لتسليم شاحنتها الكهربائية الخفيفة التي طال انتظارها سايبر تراك، يوم 30 نوفمبر الحالي، وذلك بعد أربع سنوات من الكشف عن نموذجها الاختباري لأول مرة.

يذكر أن إنتاج هذه الشاحنة المستقبلية بدأ في تموز/يوليو الماضي، لكنه كان تجريبيا. وكان من المقرر بدء تسليم الشاحنات للمشترين في سبتمبر الماضي، بحسب ما أعلنته تسلا في نيسان/أبريل الماضي.

وبحسب مجلة السيارات الأمريكية، كار أند درايفر، ستكون سايبر تراك تحديا مهما للشاحنات الخفيفة الأكثر مبيعا.

ومن المقرر أن تبيع الشركة ثلاث فئات من الشاحنة، بمحرك واحد على العجلات الخلفية كفئة أولى، وفئة أخرى ذات محرك ثلاثي مع نظام حركة ذي دفع رباعي كأعلى فئة.

وبحسب التقرير ربع السنوي لشركة تسلا المملوكة للملياردير إيلون ماسك، تم حجز أكثر من مليون شاحنة طراز سايبر تراك.

وإذا تحولت جميع هذه الحجوزات إلى طلبيات فعلية، ستظل تسلا تعمل لسنوات حتى تلبي هذا الطلب القوي، لآن الطاقة الإنتاجية حاليا تقدر بحوالي 125 ألف شاحنة سنويا.

ورغم ذلك، تظل هناك علامات استفهام كبيرة حول الثمن الفعلي للشاحنة التي تم الكشف عن نموذجها الاختباري في تشرين الثاني/نوفمبر .2019 وقال ماسك إن إنتاج سايبر تراك صعب للغاية، بسبب ارتفاع التكاليف. وتتوقع مجلة كار أند درايفر أن يبدأ سعر التجزئة للشاحنة من 70 ألف دولار.

وقال ماسك مؤخرا: “أريد فقط تهدئة التوقعات بشأن سايبر تراك… إنها منتج عظيم، لكن من الناحية المالية ستسغرق ما بين عام وعام ونصف لكي تحقق تدفقات نقدية إيجابية كبيرة”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button