additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

WhatsApp Tests Users’ Engagement in Video, Audio Calls

واتسآب تختبر رفع العدد الأولي لأفراد المكالمات المرئية الجماعية

QNA

Washington: Meta-owned WhatsApp is reportedly launching an enhanced feature on its Windows desktop app, allowing users to engage in video and audio calls with up to 32 individuals.

According to WABetaInfo, WhatsApp has begun the gradual release of a feature that allows video calling for up to 32 individuals. Currently, this capability is only accessible to beta testers, who must install the beta update 2.23.24.1.0 to utilize it.

In the latest WhatsApp beta v2.23.15.14 for Android, you can initiate a voice or video call with up to 15 people at once. The total group call limit on the platform remains unchanged at 32, so if there are more than 15 participants, you’ll have to add them manually after the call starts.

قنا

واشنطن: أعلنت شركة /ميتا/ أنها تختبر الآن خدمة التراسل الفوري /واتسآب/ وزيادة عدد جهات الاتصال التي يمكن معها بدء مكالمة مرئية جماعية.

وقالت الشركة، إن الهدف الرئيسي من هذا التحديث هو تمكين المستخدمين من اختيار المزيد من المشاركين أثناء إعداد المكالمة الجماعية.

وتتيح /واتسآب/ الآن إجراء مكالمات الفيديو لما يصل إلى /32/ جهة اتصال في الوقت ذاته، ولكنها تتيح بدء المكالمات بسبع جهات اتصال فقط، وبعد بدء المكالمة يمكن للعدد المتبقي الانضمام إلى المكالمة، وتختبر الخدمة الآن رفع عدد جهات الاتصال التي يمكن معها بدء مكالمة مرئية جماعية إلى 15 شخصًا، وذلك في الإصدار التجريبي /2.23.15.14/ من تطبيق واتسآب لنظام أندرويد، وفي الإصدار /23.15.1.70/ من تطبيق واتسآب لنظام آي أو إس.

يُشار إلى أن اختبار هذه الميزة يأتي بعد إطلاق تطبيق واتسآب الرسمي للساعات الذكية العاملة بنظام التشغيل / وير أو إس/، وذلك بعد مدة تجريبية استمرت أشهرًا، كما يأتي الاختبار بعد إضافة ميزة جديدة تتيح للمستخدمين بدء دردشات مع أشخاص مجهولين من خلال البحث عن أرقام هواتفهم، دون حفظها في دفتر العناوين.

وأوضحت الشركة أنه يمكن للراغبين في تجربة الميزات الجديدة الاشتراك في برنامج واتسآب التجريبي في أندرويد، كما يمكن تنزيل أحدث نسخة تجريبية من التطبيق وتثبيتها يدويًا .

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button