additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🛡Team Qatar

Watch Qatar take on UAE in Asian Cup semi-final on giant screen

شاشات عملاقة بكتارا واللؤلؤة لعرض مباراة منتخب قطر

Doha: All Qatar football fans will have an opportunity to watch the national team take on hosts UAE in Asian Cup 2019 semi-final tomorrow in a fanzone atmosphere at Katara esplanade.

Katara will be live streaming the most anticipated much of the tournament on a giant screen for the fans, they announced on their social media platforms.

The match will kick-off at 5pm Doha Time and fans can watch the match with other fans for free on the huge screen set-up at the esplanade. Today’s Iran-Japan was also streamed on the giant screen at Katara.

The Al Annabi (Maroons as the Qatari team is known) are in great form and have not conceded any goal till now and have scored 12 goals to reach the semi-final for the first time.

“Support the Qatari national team in the semi-finals of the Asian Cup and enjoy the match in a spirit of patriotism and enthusiasm with others on our giant screen at Katara tomorrow Tuesday at 5:00 pm,” the post by Katara read.

يقيم الاتحاد القطري لكرة القدم واللجنة العليا للمشاريع والإرث بالتعاون مع الحي الثقافي كتارا واللؤلؤة، منطقة خاصة بالجماهير لمشاهدة مباراة المنتخب القطري الأول لكرة القدم أمام نظيره الإماراتي في الدور نصف النهائي لكأس آسيا 2019 للعبة والتي ستقام في الخامسة من مساء يوم  الثلاثاء بتوقيت الدوحة، وذلك عبر شاشات عرض عملاقة سيتم تخصيصها في كل من شاطئ كتارا واللؤلؤة لمتابعة المباراة المرتقبة بين المنتخبين.

ويأتي تخصيص شاشات عرض للمباراة من أجل توفير أجواء البطولة للجماهير من مواطنين ومقيمين، ومعايشتها عن قرب، وذلك تقديرا للجماهير الوفية والتي لم تتمكن من الحضور لملعب المباراة لمؤازرة المنتخب كحال بقية جماهير المنتخبات الأخرى المشاركة في البطولة.

كما توفر هذه الشاشات معايشة أجواء المباراة المهمة التي يخوضها المنتخب القطري بمعنويات عالية بطموح الوصول للمباراة النهائية للمرة الأولى وكإنجاز كبير للكرة القطرية، وذلك لعدم تمكن الجماهير من التواجد مع المنتخب لدعمه ومؤازرته في البطولة، ورغم ذلك إلا أن اللاعبين يستشعرون الدعم الكبير من الجماهير وهو الحافز الدائم لهم لمواصلة الانتصارات والعبور إلى نهائي البطولة القارية.

وتقدم خالد مبارك الكواري مدير إدارة التسويق والاتصال بالاتحاد القطري لكرة القدم، بالشكر للمسؤولين في كل من كتارا واللؤلؤة على هذه المبادرة الرائعة، داعيا جميع الجماهير إلى التواجد والحضور قبل وقت كاف من انطلاق المباراة ليتمكنوا من اختيار المكان المناسب لهم ومشاهدة هذه المباراة المهمة، والاستمتاع بالأجواء والفعاليات المصاحبة لها، وتمنى التوفيق للمنتخب القطري في هذه المباراة الهامة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button