additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Beach Volleyball Pro Tour 2023: Qatar Beat Chile in Gstaad Round

المنتخب القطري يفوز على نظيره تشيلي في جولة غشتاد العالمية للكرة الطائرة الشاطئية

QNA

Bern: Qatari beach volleyball duo Sherif Younis and Ahmed Tijan, defeated the Chilean duo in the Gstaad round of the World Beach Volleyball Tour 2023, held between July 5-9 in Switzerland, with the participation of 79 five-star teams.

The Qatari duo beat Chile’s Marco Grimalt and Esteban Grimalt 21-15 / 21-13 in the first match of Group B.

The Qatari team, bronze medal winners at the 2020 Tokyo Olympics, are on a quest of obtaining points that enhance their qualification for the Olympic Games (Paris 2024).

The Qatari Beach Volleyball team occupies fifth place in the International Federation of Volleyball ranking.

قنا

برن: حقق المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، الفوز على نظيره التشيلي بشوطين دون رد، ضمن جولة /غشتاد العالمية/ المقامة في الفترة من الخامس إلى التاسع من يوليو الجاري في سويسرا، بمشاركة (79) منتخبا من فئة التصنيف /5 نجوم/.

وتفوق المنتخب القطري في المباراة على ثنائي منتخب تشيلي ماركو غليمانت واستبيان غليمانت بنتيجة (21 – 15 و21 – 13)، في أولى مباريات المجموعة الثانية، بعد أداء مميز.

ويتطلع المنتخب القطري، الفائز بالميدالية البرونزية لأولمبياد طوكيو 2020، لتحقيق المزيد من الانتصارات، والحصول على نقاط تعزز رصيده في التأهل لدورة الألعاب الأولمبية /باريس 2024/.

ويملك المنتخب /6.190/ نقطة في رصيده، جمعها من خلال مشاركاته في الجولات العالمية المختلفة، فضلا عن فوزه بالميدالية الفضية لبطولة /أوسترافا العالمية/ التي أقيمت في التشيك خلال شهر يونيو الماضي، بفارق أقل من ثلاث نقاط عن المنتخب النرويجي المصنف الأول برصيد /8.720/ نقطة.

ويحتل المنتخب القطري المركز الخامس في التصيف العالمي الذي أصدره الاتحاد الدولي للعبة الشهر الماضي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button