additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🏆 Sport🇶🇦 DOHA

QSFA Launches Summer Learning Swimming Program

الاتحاد القطري للرياضة للجميع يطلق برنامج تعلم السباحة الصيفي

QNA

Doha: Qatar Sports For All Federation (QSFA) announced on Monday, the launch of the 2023 summer learning swimming program for children from 8 to 14 years old, in cooperation with Al Arabi, Al Wakrah and Al Khor clubs.

The program includes a swimming course for beginners. Registration has been opened to participate in this program through the federation’s application.

QSFA pointed out that the activities of the program will be held at Al Wakrah Club, during 11th to 21st June, from Sunday to Wednesday of each week, at an average of eight classes for males only, from 9-11am, the exercises are conducted under the supervision of specialized trainers.

The activities of the program at Al Arabi club will be held during 10th to 20th June for females from 10-11am, and for males from 3-4pm, from Saturday to Tuesday.

As for the activities at Al Khor Sports club, it will be held for boys during 12th-22nd June, on Mondays, Wednesdays and Thursdays, between 9-10am.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري للرياضة للجميع عن إطلاق برنامج تعلم السباحة الصيفي 2023 للأطفال من سن 8 سنوات إلى 14 سنة، وذلك بالتعاون مع أندية العربي والوكرة والخور.

يشتمل البرنامج على دورة لتعليم السباحة للمبتدئين، حيث تم فتح باب التسجيل للمشاركة في هذا البرنامج عن طريق التطبيق الخاص بالاتحاد.

وأوضح الاتحاد أن فعاليات البرنامج ستقام بنادي الوكرة، خلال الفترة من 11 وحتى 21 من الشهر الجاري، خلال الأيام من الأحد إلى الأربعاء من كل اسبوع بمعدل ثمانية حصص للذكور فقط، من الساعة التاسعة صباحا وحتى الحادية عشرة صباحا، وتجرى التدريبات تحت إشراف مدربين متخصصين.

كما ستنظم حصص برنامج تعليم السباحة المقررة بالنادي العربي، خلال الفترة، من 10 وحتى 20، من شهر يونيو الجاري، والتي ستخصص للإناث لمدة ساعة اعتبارا من العاشرة وحتى الحادية عشرة صباحا، وللذكور من الثالثة عصرا، ولمدة ساعة، من السبت إلى الثلاثاء.

أما بالنسبة لفعاليات البرنامج بنادي الخور الرياضي، فستقام للأولاد خلال الفترة من الثاني عشر وحتى الثاني والعشرين من الشهر الحالي، أيام الإثنين والأربعاء والخميس، مابين التاسعة والعاشرة صباحا.

وأكد السيد عبد الله الدوسري، مدير الفعاليات والأنشطة بالاتحاد القطري للرياضة للجميع، أن برنامج تعلم السباحة الصيفي، يأتي في إطار الفعاليات المتنوعة،والمستمرة، التي ينظمها الاتحاد، ويسعى من خلالها إلى نشر ثقافة ممارسة الرياضة، بين جميع الفئات العمرية ولكافة أفراد المجتمع.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button