additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Qatar Beach Volleyball Team Ranked Sixth in World Rankings

المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية يحل في المركز السادس في التصنيف العالمي

QNA

Prague: Qatar’s beach volleyball team of duo Cherif Younousse and Ahmed Tijan were named in World No. 6 spot after the International Volleyball Federation (FIVB) released the latest ranking.

The new list of FIVB ranking was released recently to place the Qatari duo in six place after they collected 6,390 points from participation in international tournaments and tours in the last period.

The Qatari team, the winner of the bronze medal at the 2020 Tokyo Olympics, has achieved many distinguished results in recent years, and become one of the best teams in the world, Meanwhile, the preliminary rounds of the Czech Ostrava Tour, one of the 5-star Elite16 tours for men and women, will start on Wednesday in the Czech Republic with the participation of the Qatari national team.

قنا

براغ: حل المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية للرجال، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، في المركز السادس في التصنيف العالمي، الذي أصدره الاتحاد الدولي للعبة حديثا.

وجمع المنتخب 6390 نقطة من مشاركته في البطولات والجولات العالمية في الفترة الماضية، ويتصدر التصنيف الثنائي النرويجي مول وسوروم، برصيد 9120 نقطة.

وحقق المنتخب القطري، المتوج بالميدالية البرونزية في أولمبياد طوكيو 2020، العديد من النتائج المتميزة في السنوات الأخيرة، بقيادة الثنائي المتميز شريف يونس وأحمد تيجان؛ إذ قدم مستويات أبهرت الجميع، وجعلت المنتخب من أوائل منتخبات العالم في التصنيف العالمي.

ومن جهة أخرى ، تنطلق اليوم الأربعاء الادوار التمهيدية لبطولة جولة أوسترافا العالمية للكرة الطائرة الشاطئية للرجال والسيدات بالتشيك، بمشاركة المنتخب القطري.

ويبدأ المنتخب مشاركته في الأدوار الرئيسية دور المجموعات في البطولة، إحدى جولات  Elite16  ذات التصنيف 5 نجوم (رجال وسيدات)، التي تختتم في الرابع من شهر يونيو المقبل بمشاركة ما يزيد على 74 فريقا من 23 دولة.

وأوقعت قرعة البطولة المنتخب القطري ضمن المجموعة الثانية التي تضم الثنائي الهولندي بروير ، وميوزين ، والثنائي السويدي أهامان وهيلفيج، بجانب فريق رابع سيتأهل من التصفيات.

وسيبدأ المنتخب القطري مبارياته في جولة أوسترافا التشيكية يوم غد بمواجهة الفريق الرابع المتأهل من التصفيات ثم يلعب مباراتين في الثاني من شهر يونيو، الأولى أمام الثنائي (بروير ، وميوزين ) والثانية أمام (هالمان ، و هيلفيج ).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button