additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World📚Education

Pulitzer 2023 Winners Announced

الإعلان عن توزيع جوائز  بوليتزر للصحافة الأمريكية 2023

QNA

Washington: This year’s Pulitzer awardees include the Washington Post, the New York Times and Associated Press.

The Washington Post’s Caroline Kitchener won the National Reporting award for a story about the repercussions of the abortion decision.

The New York Times won the International Reporting category award, and the Associated Press won the Breaking News Photography award. The Los Angeles Times was honored the Breaking News Reporting award.

Barbara Kingsolver’s Demon Copperhead and Hernan Diaz’s Trust won the Pulitzer prize for fiction. Rhiannon Giddens and Michael Abels won the Pulitzer for music.

قنا

واشنطن: أعلن معهد الصحافة التابع لجامعة كولومبيا في الولايات المتحدة الأمريكية، منح جائزة /بوليتزر/ للصحافة الأمريكية في نسختها الـ/ 107/ هذا العام، لصحيفتي/ واشنطن بوست ونيويورك تايمز ووكالة أسوشيتد برس للأنباء .

ونالت الصحفية كارولين كيتشنر من صحيفة /واشنطن بوست/ جائزة الصحافة الأكثر شهرة في العالم، وفازت صحيفة /نيويورك تايمز/ بجائزة فئة التقارير الدولية، وتم تكريم وكالة / أسوشيتد برس/ من قبل لجنة التحكيم عن أفضل صورة صحفية عالمية لهذا العام.

وفي فئة الروايات، فازت كل من رواية / باربرا كينجسولفر و ديمون كوبرهيد و هيرنان دياز و تراست/، وفي الموسيقى ذهبت جائزة بوليتزر إلى /ريانون جيدنز، ومايكل أبيلز/، أما فئة الأخبار العاجلة ففازت بها صحيفة /لوس أنجلوس تايمز/ .

الجدير بالذكر أن جائزة /بوليتزر/ هي مجموعة من الجوائز والمنح تقدمها سنويا جامعة كولومبيا بنيويورك في الولايات المتحدة الأمريكية في مجالات الخدمة العامة والصحافة والآداب والموسيقى، وتمنح في شهر مايو من كل عام منذ عام 1917، ويصل عدد الجوائز الممنوحة سنويا إلى إحدى وعشرين جائزة، منها أربع عشرة جائزة في مجال الصحافة، وست في مجال الآداب، وواحدة في الموسيقى، إضافة إلى أربع مِنح في مجالات متعددة أخرى.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button