additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle

“QFA Keen on Participating in Organization of Football Events during Ramadan”

“الاتحاد حريص على المشاركة في تنظيم الأحداث الكروية خلال رمضان”

QNA

Doha: Director of Marketing and Communications at the Qatar Football Association (QFA) Khalid Mubarak Al Kuwari affirmed the QFA’s keenness to actively participate in organizing football events during the blessed month of Ramadan, considering that this stems from the social responsibility to which the QFA always attaches great importance through many programs adopted to enhance the concept of communication with the community and support the practice of sports in general and football in particular as part of the country’s vision 2030.

In an exclusive interview with Qatar News Agency (QNA), Khalid Al Kuwari said that the QFA’s role in football activity during the holy month is embodied in participating in organizing three of the most important Ramadan football tournaments, on top of which is the Saleh Saqr tournament, one of the oldest tournaments in Qatar, as well as Al Kass tournament that has become very popular with wide participation, and Ramadan Press Championship, an annual event for media men.

He stressed that the QFA is one of the leading federations in terms of social responsibility by adopting programs that have achieved many continental, regional and local awards such as “Koora Time” program, which achieved the Asian Dream award and the best initiative award in the field of social responsibility. This success comes from the great support given to community programs from HE QFA President Sheikh Hamad bin Khalifa bin Ahmed Al-Thani and the Board of Directors of the QFA.

Al Kuwari pointed out that the QFA builds bridges of communication with many community institutions through its various activities, including continuous visits to the Orphan Care Center (Dreama) and the Shafallah Center for Children with Special Needs as well as visits to children in Al-Amal Cancer Hospital, in addition to the great interest in students in schools and universities. The QFA organizes a special league for schools and another for universities, in addition to leagues for different communities, he said, adding it is possible that the organization of these leagues coincides with the blessed month of Ramadan in the coming years, noting all that the QFA undertakes is a confirmation that it is part of society that must communicate with civil society institutions in order to achieve integration between all sectors.

On the Qatari presence in the continental committees after the Asian Football Confederation (AFC) approved the appointment of ten Qatari cadres and representatives of the QFA within the permanent committees in the new session 2023-2027, Al Kuwari said the presence of an elite of Qatari competencies in the continental committees comes as an extension of the Qatari presence at the international level, noting the presence of HE Sheikh Hamad bin Khalifa bin Ahmed Al-Thani as a member of the FIFA Council, and Hani Ballan, the vice-chairman of the referees committee in the international federation, who was named chairman of the referees committee in the AFC for the next session until 2027 after he was vice-chairman in past years.

He added that the AFC Sheikh appointed Sheikh Ahmed bin Hamad Al-Thani to the membership of the AFC Associations Committee, while Mansour Muhammad Al Ansari as a member of the AFC Finance Committee, Dr. Abdulaziz Jaham Al Kuwari to the membership of the AFC Medical Committee, Fahad Thani Al Zaraa was appointed for membership in the AFC Technical Committee, Talal Muhammad Al Kaabi was appointed to the membership of the AFC Development Committee, and Dana Muhammad Al Nuaimi was appointed to the membership of the AFC Legal Committee, among others.

Al Kuwari went on to say that this active presence, the largest in terms of the number of members joining the AFC, confirms the great position that Qatari cadres and competencies have reached at the sports level, as Qatar now has high administrative expertise at the level of sports leadership, which is one of the most important gains from hosting and organizing tournaments and sporting events that the State of Qatar witnessed during the past decades, culminating in the historic hosting of the FIFA World Cup Qatar 2022, in addition to many programs and initiatives presented by Qatari sports in general and football in particular.

Al Kuwari concluded by affirming QFA’s continuing its active role in society through various activities and organizing tournaments that ensure linking football to various segments, while the focus during the coming period in marketing aspects will be on continuing promotional campaigns coinciding with the 2023 Asian Cup finals that Doha will host in 2024.

قنا

الدوحة: أكد السيد خالد مبارك الكواري مدير التسويق والاتصال في الاتحاد القطري لكرة القدم، حرص الاتحاد على المشاركة الفاعلة في تنظيم الأحداث الكروية خلال شهر رمضان المبارك، معتبرا أن ذلك نابع من المسؤولية الاجتماعية التي دأب الاتحاد على إيلائها أهمية بالغة من خلال الكثير من البرامج التي يتبناها من أجل تعزيز مفهوم التواصل مع المجتمع ودعم ممارسة الرياضة بشكل عام وكرة القدم على وجه الخصوص كجزء من رؤية الدولة 2030 .

وقال خالد الكواري في حوار خاص لوكالة الأنباء القطرية /قنا/، إن دور الاتحاد القطري لكرة القدم في النشاط الكروي خلال الشهر الفضيل يتجسد في المشاركة في تنظيم ثلاث من أهم البطولات الكروية الرمضانية وعلى رأسها بطولة صالح صقر التي تعد من أعرق وأقدم البطولات في قطر، وبطولة الكأس التي باتت تحظى بشعبية كبيرة ومشاركة واسعة، إلى جانب بطولة الصحافة الرمضانية التي تعد الملتقى السنوي لرجال الإعلام.

ولم يستبعد مدير التسويق والاتصال أن يقوم الاتحاد بالتنظيم المباشر لبطولة رمضانية خلال السنوات المقبلة، خصوصا إذا ما كانت البطولة تتماشى مع استراتيجية ورؤية الاتحاد التي تقوم على أساس منح الفرصة للشباب لممارسة كرة القدم، أسوة بالكثير من الوزارات والجهات المختلفة في الدولة التي تقوم بتنظيم الفعاليات والبطولات في الرياضات المختلفة وليس فقط كرة القدم خلال الشهر الفضيل، إيماناً من مسؤولي الاتحاد بأن النشاط الرياضي خلال الشهر الفضيل يعد بمثابة جسر للتواصل مع مؤسسات المجتمع المدني.

وأكد أن الاتحاد القطري لكرة القدم يعتبر من الاتحادات الرائدة على مستوى المسؤولية الاجتماعية من خلال تبنيه برامج حققت الكثير من الجوائز قاريا وإقليميا ومحليا على غرار برنامج /كورة تايم/ الذي حقق جائزة الحلم الآسيوي وجائزة أفضل مباردة في مجال المسؤولية الاجتماعية، حيث يأتي هذا النجاح من الدعم الكبير الذي تتلقاه البرامج المجتمعية من سعادة الشيخ حمد بن خليفة بن أحمد آل ثاني رئيس الاتحاد، ومجلس إدارة الاتحاد.

وأوضح الكواري أن الاتحاد يهدف إلى نشر القيم الإيجابية لممارسة ولعب كرة القدم وإلهام الشباب وتشجيعهم لتعزيز هذه القيم، بالإضافة إلى ربط جميع شرائح المجتمع بكرة القدم واستهداف الشباب وصغار السن على وجه الخصوص في جميع الأنشطة والفعاليات التي يقوم بها باعتبارهم جيل المستقبل ومنجما من المواهب التي تعزز نهضة كرة القدم في الأندية التي تشكل الرافد الأساسي للمنتخبات الوطنية .

وأشار الكواري إلى الاتحاد يبني جسورا من التواصل مع العديد من مؤسسات المجتمع من خلال أنشطة متنوعة يقوم بها، منها الزيارات المتواصلة لمركز رعاية الأيتام /دريمة/ ومركز الشفلح للأطفال ذوي الاحتياجات الخاصة وزيارة الأطفال في مستشفى الأمل للسرطان، إلى جانب الاهتمام الكبير بالطلاب في المدارس والجامعات، إذ ينظم الاتحاد دوريا خاصا للمدارس وآخر للجامعات، بالإضافة إلى دوريات الجاليات المختلفة، حيث من الممكن أن يتزامن تنظيم تلك الدوريات مع شهر رمضان المبارك خلال السنوات المقبلة إذا سنحت الفرصة، مشددا على أن كل ما يقوم به الاتحاد القطري لكرة القدم من توجهات، هو تأكيد على أنه جزء من المجتمع يتوجب عليه التواصل مع مؤسسات المجتمع المدني من أجل تحقيق التكامل بين كل القطاعات.

وحول الحضور القطري في اللجان القارية بعد اعتماد الاتحاد الآسيوي لكرة القدم تعيين عشرة من الكوادر القطرية وممثلين عن الاتحاد القطري لكرة القدم، ضمن اللجان الدائمة في الدورة الجديدة 2023 – 2027 .. قال الكواري : يأتي وجود كوكبة من الكفاءات القطرية في اللجان القارية، امتدادا للحضور القطري على المستوى الدولي بتواجد سعادة الشيخ حمد بن خليفة بن أحمد آل ثاني كعضو في مجلس الاتحاد الدولي لكرة القدم FIFA والسيد هاني بلان نائب رئيس لجنة الحكام في الاتحاد الدولي والذي تمت تسميته رئيسا للجنة الحكام في الاتحاد الآسيوي للدورة المقبلة حتى 2027 بعدما كان نائبا للرئيس في السنوات الماضية.

وأضاف: “اعتمد الاتحاد الآسيوي تواجد سعادة الشيخ أحمد بن حمد آل ثاني عضوا في لجنة الاتحادات، والسيد منصور محمد الأنصاري لعضوية اللجنة المالية، والسيد أحمد خليل العباسي في لجنة المسابقات، والدكتور عبد العزيز جهام الكواري لعضوية اللجنة الطبية، والسيد فهد ثاني الزراع في اللجنة الفنية والسيد طلال محمد الكعبي في لجنة التطوير، والسيدة دانة النعيمي في اللجنة القانونية، والسيد خليفة صالح الهارون عضواً في لجنة التسويق، فيما أتشرف بتواجدي شخصيا في لجنة الإعلام والاتصال”.

ومضى الكواري قائلا خلال حديثه لـ/قنا/ : إن هذا التواجد الفاعل والذي يعد الأكبر من حيث عدد المنضمين إلى الاتحاد الآسيوي لكرة القدم، يؤكد على المكانة الكبيرة التي وصلت إليها الكوادر والكفاءات القطرية على المستوى الرياضي، حيث باتت قطر تتوفر على خبرات إدارية عالية على مستوى القيادات الرياضية، وهو ما يعد أحد أهم المكتسبات من استضافة وتنظيم البطولات والأحداث الرياضية التي شهدتها دولة قطر خلال العقود الماضية، متوجة بالاستضافة التاريخية لنهائيات كأس العالم FIFA قطر 2022 بالإضافة إلى العديد من البرامج والمبادرات التي قدمتها الرياضة القطرية بشكل عام وكرة القدم بشكل خاص على كافة الصعد.

وتحدث الكواري عن التجربة التسويقية من خلال الحملات الترويجية التي قام بها الاتحاد إبان مشاركات المنتخب القطري الأول في مختلف المناسبات القارية والدولية على مدار السنوات التي سبقت الظهور الأول في المونديال القطري 2022 .. وقال: عقب تتويج منتخبنا بطلا لكأس آسيا لكرة القدم 2019 للمرة الأولى في تاريخه، وضعنا استراتيجية تسويقية وإعلامية تعنى بكيفية الاستفادة من مكتسبات التتويج في البطولة القارية، بغرض ترويج المنتخب ولاعبيه خارجيا والتعريف بكرة القدم القطرية خلال المناسبات التي شارك فيها المنتخب عقب كآس آسيا، سواء في كوبا أمريكا 2019، ثم المشاركة الاعتبارية في التصفيات الأوروبية المؤهلة إلى المونديال آنذاك ومن ثم الكأس الذهبية 2021 حتى وصلنا إلى نهائيات كأس العالم FIFA قطر 2022، وأخذت عملية الترويج أشكالا مختلفة أبرزها تنظيم الفعاليات في المدن التي خاض فيها المنتخب البطولات، بالتزامن مع حملة عبر منصات التواصل المختلفة عبر تقديم محتوى متجدد ومتميز يخاطب الجماهير.

وختم الكواري: الاتحاد القطري لكرة القدم يمضي نحو مواصلة دوره الفاعل في المجتمع من خلال الأنشطة المختلفة وتنظيم البطولات التي تضمن ربط كرة القدم بمختلف الشرائح، في حين سينصب التركيز خلال الفترة المقبلة في النواحي التسويقية على مواصلة الحملات الترويجية تزامنا مع نهائيات كأس آسيا 2023 التي تستضيفها الدوحة مطلع العام المقبل 2024.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button