additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🎸 Music

Sheikha Hind Witnesses QF’s Showtime! 2023 Opening Ceremony

الشيخة هند تشهد افتتاح العرض المسرحي “شوتايم” التابع لمؤسسة قطر

QNA

Doha: HE Vice-Chairperson and CEO of Qatar Foundation (QF) Sheikha Hind bint Hamad Al-Thani witnessed on Thursday the opening ceremony of Showtime! 2023, presented by a group of Qatar Foundation schools’ students and staff.

Organized under the theme “Musicals at the Movies”, this edition featured live performances of famous movies including ‘Aladdin’, ‘Grease’, and ‘The Sound of Music’ and ‘Anastasia’ by a group of pre-university schools in Qatar Foundation. Qatari composer and artist Dana Al Fardan presented a song entitled ” Now or Never”, in both Arabic and English.

Manager of Student Enrichment at Qatar Foundation Fatima Al Mahdi said that Showtime 2023 constituted a unique experience for all its participants, including students and staff.

This year, a group of musicals from films were presented in a different style after adding the Arabic character, she said.

قنا

الدوحة: شهدت سعادة الشيخة هند بنت حمد آل ثاني نائب رئيس مجلس الإدارة والرئيس التنفيذي لمؤسسة قطر، حفل افتتاح العرض المسرحي “شوتايم” في نسخة عام 2023، والذي قدمته مجموعة من طلاب مدارس مؤسسة قطر ومعلميها وموظفيها.

وقد نظم الحفل بعنوان “احتفاء بالأفلام الموسيقية”، وشهد مشاركة مجموعة من المدارس التابعة للتعليم ما قبل الجامعي في مؤسسة قطر في عروض أدائية شهيرة مثل “علاء الدين”، و”الشحم”، و”صوت الموسيقى” “أنستازيا”، إضافة إلى انضمامهم لأداء أغنية جديدة للملحنة والفنانة القطرية دانا الفردان بعنوان “الآن أو أبدا”، باللغتين العربية والإنجليزية.

وقالت فاطمة المهدي مديرة إثراء الطلاب في مؤسسة قطر، بهذه المناسبة، إنه شوتايم في نسخته لعام 2023 شكل تجربة مميزة لجميع المشاركين فيه، من طلاب ومعلمين وموظفين، مضيفة “قدمنا هذا العام مجموعة من المسرحيات الموسيقية من الأفلام بأسلوب مختلف، حيث عملنا على إضافة الطابع العربي على أربع عروض موسيقية. كما شكلت مشاركة الفنانة دانا الفردان في أغنية “الآن أو أبدا” باللغتين العربية والإنجليزية إضافة مميزة نعتز بها”.

وأوضحت المهدي أن فريق العمل هذا العام شمل 44 عضوا يشاركون للمرة الأولى في تجربة المسرح الموسيقي، معربة عن أملها في أن يتم مشاهدة تزايد في الاهتمام بالمسرح الموسيقي، والإقبال عليه في مدارس مؤسسة قطر وخارجها، حيث قالت في السياق ذاته “نحن سعداء بما حققناه هذه الليلة”.

وقاد الفريق المشارك في العروض المخرج كريس بايبر، علما أن عروض شوتايم ستقدم بصحبة أوركسترا قطر الفلهارمونية، عضو مؤسسة قطر، على مسرح التعليم ما قبل الجامعي في المدينة التعليمية، وتختتم فعاليتها بعد غد السبت.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button