additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Doha International Show Jumping Tournament kicks off today

انطلاق بطولة الدوحة الدولية لقفز الحواجز المؤهلة لأولمبياد باريس 2024

QNA

Doha: The Doha International Show Jumping Championship tournament, qualifier for the Olympics – Paris 2024, will begin Monday.

Organized by Qatar Equestrian Federation & Modern Pentathlon, the two-day event will be held in Longines Outdoor Arena at Al Shaqab (member of Qatar Foundation).

Qatar’s participating team is composed of equestrians Rashid Towaim Al Marri, Basim Hassan Mohammed, Hamad Al Atiyyah, Hamad Nasser Al Qadi and Saeed Nasser Al Qadi.

The team prepared for the Tournament during an exercise camp in Europe in addition to their participation in HH the Amir’s Sword Festival and the Commercial Bank International Equestrian Championship.

The horse inspection and the starting order draw were conducted on Sunday.
The tournament is classified “CSIO-4” and besides the Qatari team, it will see participants from Saudi Arabia, Morocco, Jordan, UAE, Egypt and Syria.

قنا

الدوحة: تنطلق اليوم /الإثنين/ منافسات بطولة الدوحة الدولية لقفز الحواجز المؤهلة إلى دورة الألعاب الأولمبية /باريس 2024/ والتي ينظمها الاتحاد القطري للفروسية والخماسي الحديث، وتستمر لمدة يومين على ميدان لونجين الخارجي في الشقب، عضو مؤسسة قطر، الشريك الرسمي في تنظيم هذا الحدث.

ويشارك منتخب قطر بالفرسان راشد تويم المري وباسم حسن محمد وحمد العطية وحمد ناصر القاضي وسعيد ناصر القاضي، وكان المنتخب استعد للمشاركة في هذه البطولة من خلال معسكر تدريبي في أوروبا تحت إشراف المدرب ايان توبس، كما شارك فرسان قطر في منافسات بطولة سيف سمو الأمير المفدى التي أقيمت في فبراير الحالي بجانب بطولة “البنك التجاري” الدولية للفروسية – الشقب، برعاية “لونجين” التي اختتمت منافساتها أمس /السبت/.

وقد أجريت اليوم عملية الفحص الطبي للخيل المشاركة وقرعة المنافسات التي تنطلق غدا بجولتين الأولى على ارتفاع 145 سم بجوائز مالية تبلغ 30 ألف يورو، والثانية على ارتفاع 160 سم بجوائز مالية تبلغ 73 ألف يورو، وتختتم بعد غد /الثلاثاء/ بجولتين أيضا الأولى على ارتفاع 145 سم بجوائز تبلغ 53 ألف يورو، والثانية الجائزة الكبرى على ارتفاع 155 سم بجوائز مالية تصل إلى 98 ألف يورو.

يشار إلى أن جميع منافسات هذه البطولة فئة 4 نجوم، وتشهد مشاركة دول من آسيا وإفريقيا إلى جانب قطر وهي ( السعودية والمغرب والأردن والإمارات ومصر وسوريا).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button