additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business📌 Featured🇶🇦 DOHA

Deliveroo Riders turn to reusable water bottles to reduce single-use plastic wastage

سائقو ديليفرو قطر يستخدمون قوارير المياه القابلة لإعادة التعبئة للحد من استهلاك العبوات البلاستيكية ذات الاستخدام الواحد

  • The distribution of reusable water bottles to agency riders is the brand’s first eco-friendly initiative in Qatar.
  • The distribution of refillable bottles to agency riders aims to save almost 43,000 single-use plastic water bottles in the first year alone

[20, November 2022] – Doha, Qatar: Deliveroo Qatar has initiated its first eco-friendly initiative to reduce single-use plastic by distributing reusable water bottles to its agency riders. Through the reusable bottles, Deliveroo aims to reduce the usage of single-use plastic bottles by at least 43,000 bottles in its first year.

The initiative is part of Deliveroo’s global Environmental, Social, and Governance (ESG) strategy which saw the company set targets to reach net zero and reduce waste. The environmental initiative came forth as the growing concern about plastic waste rises and Deliveroo is constantly striving to map out efficient plans to reduce plastic waste within the F&B industry.

To put this initiative into action, Deliveroo riders are encouraged to fill up their reusable water bottles throughout the day at restaurant partners. Customers are also encouraged to refill riders’ bottles when they deliver orders, contributing to the implementation of more sustainable practices.

As part of our commitment to reducing plastic consumption in the industry, I am proud of our eco-friendly initiative in Qatar and our first step to save thousands of plastic water bottles annually. Our agency riders are the face of our brand, and we hope they lead by example and encourage the community to cut down on their single use plastic consumption to reduce carbon emissions and contribute towards a more sustainable environment”, said Keshav Jayant, Country Manager of Deliveroo Qatar.

In addition to riders receiving reusable bottles, the online food delivery service is also set to launch more sustainable initiatives to further promote its sustainability goals, which form an integral part of Qatar National Vision 2030.

About Deliveroo

Deliveroo is an award-winning delivery service founded in 2013 by William Shu and Greg Orlowski. Deliveroo works with approximately 185,000 best-loved restaurants and grocery partners, as well as around 170,000 riders to provide the best food delivery experience in the world. Deliveroo is headquartered in London, with offices around the globe. Deliveroo operates across 11 markets, comprising Belgium, France, Hong Kong, Italy, Ireland, Kuwait, Netherlands, Qatar, Singapore, United Arab Emirates and the United Kingdom.

  • يعد توزيع قوارير المياه القابلة لإعادة التعبئة على سائقي ديليفرو أول مبادرة صديقة للبيئة خاصة بالعلامة التجارية في قطر.
  • توزيع القوارير القابلة لإعادة التعبئة على السائقين يساهم في توفير استهلاك ما يقارب ٤٣٬٠٠٠ عُبوة بلاستيكية في السنة الأولى وحدها
  • [20 نوفمبر 2022] – الدوحة، قطر: أطلقت ديليفرو قطر أول خُطَّة صديقة للبيئة التي تهدف إلى الحد من البلاستيك ذات الاستخدام الواحد، وتشجع على القيام بأنشطة أكثر استدامة من خلال توزيع قوارير المياه القابلة لإعادة التعبئة على سائقي ديليفرو. ومن خلال مبادرة توزيع القوارير القابلة للتعبئة، تسعى ديليفرو بتوفير استهلاك القوارير البلاستيكية ذات الاستخدام الواحد بما يقارب ٤٣٬٠٠٠ عبوة بلاستيكية في السنة الأولى وحدها .

تعد المبادرة جزءًا من استراتيجية ديليفرو العالمية في مجال المسؤولية البيئية والاجتماعية والحوكمة وقد وضعت الشركة أهدافاً للوصول إلى صافي الصفر والحد من النفايات البلاستيكية في قطاع الأغذية والمشروبات.

ولكي تصبح هذه المبادرة قيد التنفيذ، تم تشجيع سائقي ديليفرو على ملء قوارير مياههم القابلة لإعادة التعبئة على مدار اليوم لدى جميع المطاعم الشريكة مع العلامة التجارية. كما يتم تشجيع العملاء على إعادة تعبئة قوارير السائقين عند تسليم الطلبات والمساهمة في تنفيذ ممارسات بيئية أكثر استدامة.

قال كيشاف جايانت، المدير العام لديليفرو قطر: “أنا فخور بإطلاق هذه المبادرة الصديقة للبيئة في قطر كجزء من التزامنا بتقليل استهلاك البلاستيك في قطاع خدمات توصيل الطعام. إنها خطوتنا الأولى لتوفير استعمال الآلاف من العبوات البلاستيكية سنوياً. يعد السائقون في ديليفرو وجه علامتنا التجارية، لذا نأمل بأن يكونوا قدوة للجميع وأن يشجعوا المجتمع على الحد من استهلاك عبوات البلاستيك أحادية الاستخدام للحد من انبعاثات الكربون والمساهمة في تحقيق بيئة مستدامة.”

بالإضافة إلى حصول سائقي ديليفرو على قوارير قابلة لإعادة التعبئة، من المقرر أيضاً أن تطلق خدمة توصيل الطعام أونلاين مبادرات أكثر استدامة لتعزيز أهداف الاستدامة التي تشكل جزءاً لا يتجزأ من رؤية قطر الوطنية 2030.

عن ديليفرو

ديليفرو هي خدمة توصيل حائزة على عدة جوائز، تأسست عام ٢٠١٣ من قبل ويليام شو و جريج أورلوسكي. تعمل ديليفرو مع أكثر من ١٨٥٠٠٠ من أفضل المطاعم المحبوبة والبقالات، بالإضافة إلى أكثر من ١٧٠٠٠٠ سائق لتقديم أفضل تجربة توصيل طعام في العالم. يقع المقر الرئيسي لشركة ديليفرو في لندن، ولها مكاتب في جميع أنحاء العالم. تعمل ديليفرو في١١ سوقًا، بما في ذلك بلجيكا وفرنسا وهونغ كونغ وإيطاليا وأيرلندا وهولندا وقطر وسنغافورة والإمارات العربية المتحدة والكويت، والمملكة المتحدة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button