additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

Workers Meet FIFA World Cup Stars

عمال مشاريع المونديال يلتقون نجوم البطولة

QNA

Doha: Workers who helped to build FIFA World Cup Qatar 2022 infrastructure met players and coaches from the USA, England, the Netherlands and Argentina during special community events organized by the Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC).

Titled Team 360, the sessions helped to build excitement for the tournament among local workers. They were organized by the SCs Workers Welfare & Labour Rights Department to honor workers for their contribution to the tournament which is the first FIFA World Cup to be held in the Middle East and Arab world, and will kick off at Al Bayt Stadium on 20 November. Workers who play amateur football or have previously taken part in the Workers Cup also organized by the SC volunteered to take part in the sessions.

The SCs social and human legacy program, Generation Amazing, facilitated the activities, which utilized football to promote unity, teamwork and leadership. The sessions were delivered in a fun way, each culminating with a penalty shoot-out involving the workers and players.

HE Secretary General, SC, and Chairman, Q22 Hassan Al Thawadi said: “Our workers have played an immense role in the delivery of this historic tournament and this event is just one way of paying a small thank you to some of our staff.

“The health, safety and welfare of our employees has been our top priority and one of the main legacies from this tournament will be the enhancement of workers rights in Qatar, the region and globally. This legacy showcases the power of hosting the first FIFA World Cup in our region.” Ahmad Bin Ali Stadium worker, Jimmy Serwane, said: “The activity was stunning. It was one of the best moments of my life. I have met one of the best players in the world Virgil van Dijk.” Uzair Murtaza, a worker at Al Bidda Tower, said: “I feel happy to get our reward for our hard work. I love England and I really like Harry Kane and Raheem Sterling. I had an opportunity to meet the stars.” England defender, Eric Dier, said: “It was a very nice experience. Obviously, we know how much effort they have put in to be able to have the World Cup here. It was nice to come and speak to them, and share our love for football.” Netherlands goalkeeper, Remko Pasveer, said: “It was a really good meeting. We enjoyed it as a team. I think the guys also enjoyed it. We saw a lot of joy.” Midfielder Yunus Musah was one of six USA players who took part. He said: “When I got the opportunity, I really wanted to come and see who helped build Qatar for the World Cup. To see and play with them was very special Im really glad they enjoyed it.” Defender Tim Ream said: “Football is a game for everyone. To share the field with the workers was an amazing experience.” The sessions were part of the Community Events Project, organized by the SC and the FIFA World Cup Qatar 2022 LLC (Q22). The project aims to leave a lasting tournament legacy among different community groups, including workers, volunteers, young people, students and cultural groups.

The SCs Workers Welfare Standards have had a positive impact on more than 30,000 workers engaged on Qatar 2022 infrastructure projects, including health and safety measures, nutrition programs, the development of innovative workwear and the repayment of illegal recruitment fees. The SC is committed to ensuring progress on workers rights is sustained beyond the FIFA World Cup , which will culminate with the final at Lusail Stadium on 18 December.

قنا

الدوحة: التقى عمال شاركوا في مشاريع البنية التحتية لكأس العالم FIFA قطر 2022، لاعبي ومدربي منتخبات الولايات المتحدة الأمريكية، وإنجلترا، وهولندا، والأرجنتين المشاركة في منافسات المونديال، في تجربة فريدة للعمال، ضمن فعاليات مجتمعية نظمتها اللجنة العليا للمشاريع والإرث.

وتهدف الفعاليات المجتمعية، التي حملت عنوان: /فريق 360/، إلى تعزيز الحماس لكأس العالم لدى العمال في قطر، واستضافتها إدارة رعاية وحقوق العمال في اللجنة العليا، تكريماً للعمال على إسهاماتهم الهائلة في استضافة قطر للنسخة الأولى من المونديال التي تقام في العالم العربي والشرق الأوسط، وتنطلق منافساتها غداً /الأحد/. وقد تطوّع عمال، من لاعبي كرة القدم الهواة، والذين تنافسوا في بطولة كأس العمال، التي أطلقتها اللجنة العليا منذ سنوات، للمشاركة في هذه الأنشطة مع العمال.

وقال سعادة السيد حسن الذوادي، الأمين العام للجنة العليا للمشاريع والإرث ورئيس بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022: “لا شك أن عمال مشاريع المونديال لعبوا دوراً هائلاً في استضافة هذه البطولة التاريخية، ونهدف من خلال هذه الفعالية إلى الإعراب عن جانب يسير مما نحمله لهم من شكر وتقدير على جهودهم في رحلة الإعداد لكأس العالم.” وأضاف: “حرصنا دائماً على وضع صحة وسلامة ورعاية موظفينا على رأس أولوياتنا، ومن بين أهم جوانب إرث البطولة تعزيز حقوق العمال في قطر والمنطقة والعالم، ومن المؤكد أن هذا الإرث يلقي الضوء على التأثير الفاعل لاستضافة كأس العالم لأول مرة في منطقتنا”.

وأسهمت جهود مؤسسة /الجيل المبهر/، برنامج الإرث الاجتماعي والإنساني في اللجنة العليا، في تيسير استضافة الأنشطة المجتمعية، وذلك ضمن أهداف المؤسسة، الرامية إلى الاستفادة من شعبية كرة القدم لتعزيز قيم الوحدة والعمل الجماعي ومهارات القيادة. وشهدت الفعاليات أجواءً ممتعة، واختتمت بمشاركة العمال ونجوم المونديال في تنفيذ ركلات الترجيح من نقطة الجزاء.

وقال جيمي سيروين، أحد العمال في استاد أحمد بن علي: “من الرائع المشاركة في هذه الأنشطة، لقد شكّلت أحد أهم اللحظات في حياتي، وكان من المبهر بالنسبة لي الالتقاء بأحد أفضل لاعبي كرة القدم في العالم، نجم المنتخب الهولندي ومدافع ليفربول الإنجليزي فيرجيل فان دايك”.

ومن جانبه قال أوزير مرتازا، أحد العمال في برج البدع: “سعدت بالمشاركة في الفعالية، وأشعر كأنني أحصل على مكافأة تقديراً للعمل بجد في هذا المشروع. أعشق المنتخب الإنجليزي، وأنا من مشجعي قائد الفريق هاري كين، والنجم رحيم ستيرلينج. لقد أتيحت لي الفرصة للقاء نخبة من أفضل نجوم كرة القدم على مستوى العالم”.

وقال مدافع منتخب إنجلترا إريك داير: “لقد كانت تجربة رائعة بالنسبة لي، نحن ندرك جيداً الجهود التي بذلها هؤلاء العمال لإقامة بطولة كأس العالم هنا. كان من الجيد المشاركة، والتحدث معهم ومشاركة عشقنا لكرة القدم”.

وبدوره، قال حارس مرمى منتخب هولندا، ريمكو باسفير: “لقد كان بلا شك لقاءً رائعاً، واستمتع فريقنا بالمشاركة فيه، وأعتقد أن العمال استمتعوا بالفعالية أيضاً، لقد شهدنا الكثير من المتعة خلال مشاركتنا في هذا الفعالية المجتمعية”.

وقال لاعب الوسط يونس موسى، الذي كان من بين ستة من لاعبي المنتخب الأمريكي شاركوا في الفعالية: “سررت بالمشاركة في هذه الفعالية التي أتاحت لي الالتقاء بعمال شاركوا في مشاريع كأس العالم FIFA قطر 2022. لا شك أن لقاءهم واللعب معهم أمر رائع، وأنا سعيد للغاية أنهم استمتعوا معنا بممارسة رياضة كرة القدم”.

أما المدافع تيم ريام فقال: “كرة القدم لعبة الجميع، فهي الأكثر شعبية في العالم، وسررنا بإتاحة المجال لنا لمشاركة العمال هذه التجربة المميزة “.

وتأتي هذه الأنشطة ضمن مشروع الفعاليات المجتمعية، الذي نظمته اللجنة العليا وبطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، ويهدف إلى ترك إرث مستدام للبطولة لدى جميع فئات المجتمع، بما في ذلك العمال، والمتطوعون، والشباب، والطلاب، والأفراد من كافة الخلفيات الثقافية.

يشار إلى أن معايير رعاية العمال، التي أطلقتها اللجنة العليا في العام 2014، تركت أثراً إيجابياً في حياة أكثر من 30 ألف عامل شاركوا في مشاريع البنية التحتية اللازمة لاستضافة كأس العالم FIFA قطر 2022، وشملت إجراءات لحماية صحة وسلامة العمال، وبرامج للتغذية، لتشجيع العمال على اتباع أنماط حياة صحية وعادات غذائية سليمة، وملابس العمل المبتكرة للتبريد على العمال خلال أشهر الصيف، وإعادة سداد رسوم التوظيف غير الأخلاقي التي دفعها العمال في بلدانهم قبل السفر إلى قطر.

وتلتزم اللجنة العليا بضمان مواصلة التقدم على صعيد حماية حقوق العمال، بعد إسدال الستار على منافسات كأس العالم، في استاد لوسيل في 18 ديسمبر المقبل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button