additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

Mutaz Barshim: 2022 World Cup ‘Golden Opportunity to Change Negative Perceptions About the Region’

البطل الأولمبي معتز برشم: المونديال فرصة لتغيير التصورات المغلوطة عن المنطقة

QNA

Doha: Qatari Olympic champion Mutaz Barshim affirmed that the FIFA World Cup Qatar 2022 is an important platform to unify peoples, by celebrating their common passion for football, and a golden opportunity to change misconceptions about the region and bolster relations with the world, highlighting the importance of hosting major sporting events, and its positive impact on society, by introducing the country’s culture.

“The World Cup will positively impact our society by showcasing our culture worldwide and helping people to create friendships and build networks. It is a golden opportunity to change negative perceptions about the region and create new and meaningful connections,” said Barshim, who is also a FIFA World Cup Ambassador.

He added, in an interview with the Supreme Committee for Delivery and Legacy website: “This is a once-in-a-lifetime opportunity that won’t be repeated. We’re hosting the World Cup in an Arab country and a Muslim country for the first time. I hope everyone comes and makes the most of this experience to learn more about Arab hospitality and all different cultures.” The gold medalist at the 2022 World Athletics Championships added “I have lived the dream of being at a global event and it having a major impact on me. The things I have learned, the experiences I went through, the relationships I built, the friendships I formed and the milestones I have been able to achieve – they all made a really positive change in my life and I can’t wait to see that happen here in Qatar during the World Cup.” Barshim urged all football fans to enjoy the festive atmosphere during the world’s mega event which is held for the first time in the Arab region. “When fans experience everything first-hand and take in the festive atmosphere they will feel the uniqueness of this moment. I hope everyone uses this opportunity to come and have the best time,” he said.

Barshim’s breakthrough year came in 2010 when he won the World Junior Championships. He has won a slew of medals since, including three World Athletics Championships titles, in 2017, 2019 and 2022. He claimed Olympic silver in 2012 and 2016 before bagging gold at Tokyo 2020 after sharing the high jump title with Italian Gianmarco Tamberi. Barshim is the first Qatari to win Olympic gold in a track and field event.

قنا

الدوحة: أكد البطل الأولمبي القطري معتز برشم، أن بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 تعد منصة هامة لتوحيد الشعوب، من خلال الاحتفال بشغفها المشترك بكرة القدم، وفرصة ذهبية لتغيير التصورات المغلوطة عن المنطقة، وتعزيز العلاقات مع دول العالم، مشيراً إلى أهمية استضافة الأحداث الرياضية الكبرى، وتأثيرها الإيجابي على المجتمع، من خلال التعريف بثقافة البلاد.

وأكد برشم، وهو سفير كأس العالم FIFA قطر 2022، أهمية تنظيم المونديال للمرة الأولى في العالم العربي والشرق الأوسط، قائلا إن سيكون منبراً للتعريف بالثقافة العربية، وفرصة الاطلاع على مختلف الثقافات في الاحتفالية الكروية، التي يترقبها المشجعون من كافة أنحاء العالم.

وأضاف، في حوار لموقع اللجنة العليا للمشاريع والإرث: “لا شك أن استضافة المهرجان الكروي في دولة عربية ومسلمة يشكل فرصة نادرة قد لا تتكرر، وأتمنى لجميع المشاركين قضاء لحظات رائعة في الحدث الأكثر أهمية على الساحة الرياضية، حيث تعد البطولة فرصة لهم للتعرف على ثقافتنا وكرم الضيافة العربية التي نشتهر بها، وإلقاء نظرة عن قرب على ثقافات متنوعة”.

وقال برشم، الفائز بالميدالية الذهبية للوثب العالي في بطولة العالم لألعاب القوى 2022، إنه حقق حلمه بالمشاركة في بطولات عالمية وكان لذلك أثر كبير عليه سواء على الصعيد الشخصي أو على مسيرته الرياضية، حيث تعلم الكثير من التجارب التي خاضها والإنجازات التي أحرزها، ما أتاح له بناء علاقات وصداقات جديدة، وأسهم في حدوث تغيير إيجابي ملموس في حياته، مشيراً إلى تطلعه إلى انطلاق المونديال، الذي يشكل محفلاً عالمياً للتقارب وتعزيز العلاقات بين الشعوب.

وتابع: “تتيح المشاركة في الأحداث الرياضية الكبرى تجربة غنية للاعبين، وبالنسبة لي ساهمت هذه البطولات في تشكيل شخصيتي وصقل مهاراتي مع الإنجازات التي حققتها، وتنوع التجارب التي مررت بها، إضافة إلى إتاحة الفرصة أمامي لتكوين الصداقات من حول العالم، ما يجعلني أترقب استضافة المونديال هنا في قطر، الحدث التاريخي الذي سيوحد الشعوب من كل مكان”. ودعا البطل الأولمبي القطري جميع المشجعين إلى الاستمتاع بمونديال قطر مع المزايا الفريدة للحدث العالمي والأجواء الاحتفالية الرائعة في أول نسخة من البطولة تقام في العالم العربي والمنطقة.

وقال: “عندما تأتي الجماهير وتشاهد المباريات، وتشارك في العروض والفعاليات الترفيهية ستختبر أجواء مذهلة، وتستمتع بالاحتفالية الكروية، وحينها سيرى الجميع أن كأس العالم في قطر بطولة متفردة، وآمل أن يغتنم الجميع هذه الفرصة وأن يقضوا أوقاتاً ممتعة.” وبدأ برشم سلسلة نجاحاته في عام 2010 عندما فاز بذهبية بطولة العالم للناشئين، ليواصل فيما بعد رحلة نجاحه ويحصد الكثير من الميداليات، حيث سجل إنجازاً تاريخياً لدولة قطر بتحقيق ثلاث ميداليات ذهبية توالياً في بطولة العالم لألعاب القوى في أعوام 2017 و2019 و2022. كما أحرز الميدالية الفضية في أولمبياد 2012 و2016، وذلك قبل أن يتوّج بذهبية أولمبياد طوكيو 2020 بعد أن تقاسم مع الإيطالي جيانماركو تامبيري الميدالية الذهبية لمنافسات الوثب العالي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button