additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

Twitter Blue ‘probably’ coming back end of next week, Musk says

ماسك يتوقع عودة خاصية “تويتر بلو” في نهاية الأسبوع المقبل

Reuters

Capitals: Twitter Blue will probably “come back end of next week”, billionaire owner Elon Musk said in a tweet on Saturday.

Twitter on Friday paused its recently announced $8 blue check subscription service on Friday as fake accounts mushroomed.

The coveted blue check mark was previously reserved for verified accounts of politicians, famous personalities, journalists and other public figures. But a subscription option, open to anyone prepared to pay, was rolled out earlier this week to help Twitter grow revenue as Musk fights to retain advertisers

Several users reported on Friday that the new subscription option for the blue verification check mark had disappeared, while a source told Reuters the offering has been dropped.

“To combat impersonation, we’ve added an ‘Official’ label to some accounts,” Twitter’s support account – which has the “official” tag – tweeted on Friday.

The label was originally introduced on Wednesday – but “killed” by Musk just hours later.

On Thursday, in his first companywide email, Musk warned that Twitter would not be able to “survive the upcoming economic downturn” if it failed to boost subscription revenue to offset falling advertising income, three people who saw the message told Reuters.

الجزيرة

عواصم: قال إيلون ماسك مالك موقع “تويتر” (Twitter)، في تغريدة أمس السبت 12 نوفمبر/تشرين الثاني 2022، إن خاصية “تويتر بلو” (Twitter Blue) ستعود على الأرجح في “نهاية الأسبوع المقبل”.

واضطر “تويتر” إلى إيقاف الاشتراك مؤقتًا بخدمة الملصقات الزرقاء التي أعلنت أخيرًا وتبلغ قيمة الاشتراك فيها 8 دولارات أميركية شهريا، وكلن ذلك يوم الجمعة 11 نوفمبر/تشرين الثاني بسبب توثيق العديد من الحسابات المزيفة.

وعلى مدى سنوات، اقتصرت علامات التوثيق الزرقاء على الحسابات التي تم التحقق منها للسياسيين والشخصيات الشهيرة والصحافيين وغيرهم من الشخصيات العامة، قبل أن يطرح خيار الاشتراك بـ”تويتر بلو” لأي شخص على استعداد للدفع في وقت سابق من هذا الأسبوع، لمساعدة “تويتر” على زيادة الإيرادات بينما يكافح ماسك للاحتفاظ بالمعلنين على المنصة.

وأفاد العديد من المستخدمين الجمعة بأن خيار الاشتراك الجديد لعلامة التحقق الزرقاء قد اختفى، في حين قال مصدر تقرير لوكالة رويترز (Reuters) للأنباء إن الخاصية ألغيت.

وغرد حساب تويتر للدعم الفني -يحمل العلامة “الرسمية”- يوم الجمعة: “لمكافحة انتحال الهوية، أضفنا تسمية رسمية إلى بعض الحسابات”.

وشهد “تويتر” حالة من الفوضى بعد قرار المنصة فتح توثيق الحسابات عبر خدمة “تويتر بلو” لقاء 8 دولارات شهريا، حيث تم توثيق عشرات الحسابات المزيفة لشخصيات سياسية وإعلامية، فضلا عن شركات كبرى.

وكان ملصق “رسمي” قد تم تقديمه في الأصل يوم الأربعاء، لكن ماسك ألغاه بعد ساعات فقط.

كذلك حذر ماسك يوم الخميس، في أول بريد إلكتروني له على مستوى الشركة، من أن تويتر لن يكون قادرًا على “النجاة من التباطؤ الاقتصادي القادم” إذا فشل في زيادة إيرادات الاشتراك لتعويض انخفاض دخل الإعلانات، حسب ما قال 3 أشخاص اطلعوا على الرسالة لرويترز.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button