additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Lusail Winter Wonderland introduces the breathtaking Gandeys Great Circus of Europe to Qatar

لوسيل ونتر وندرلاند تستضيف أول العروض الحيّة لـ “سيرك غاندي الأوروبي العظيم” في قطر

Europe’s largest touring show has landed in Lusail

Qatar’s entertainment scene is set to be taken by a storm with never-seen-before captivating performances as Lusail Winter Wonderland, by Estithmar Ventures, a subsidiary of Estithmar Holding, and the first official Winter Wonderland outside London from IMG, the producers of Hyde Park Winter Wonderland, brings Gandeys Great Circus of Europe, Europe’s largest touring show, to the public in Qatar.

Gandeys Great Circus of Europe is reputed for producing premier circus productions worldwide for nearly 100 years, featuring the best artists from around the globe, selected to entertain spectators from diverse backgrounds. With a long-established track record in staging some of the greatest shows in the world, the award-winning Gandey World-Class Productions sees increasing numbers of loyal fans coming back year on year.

Coming to the Middle East region exclusively at Lusail Winter Wonderland, the breathtaking Gandeys Great Circus of Europe performances will take visitors on a memorable experience that brings families and friends together promising to be the most spectacular specially curated show ever to come to Qatar. With daily live show starting this November, Gandeys’ international cast of inspiring performers are ready to enthrall visitors in Gandeys Great Circus of Europe.

Gandeys Great Circus of Europe will contribute to increasing visitors’ footfall to Lusail Winter Wonderland, located in the heart of Al Maha Island, Qatar’s entertainment hub, attracting tourists to the region’s go-to entertainment park as it continues to provide thrilling activities that fascinate the entire family members and people of different age groups and backgrounds.

Bringing an unforgettable experience for the whole family to enjoy and offering the audience 50 minutes of non-stop excitement and laughter, the shows are available on weekdays at 6:30pm to 7:20pm and 9pm to 9:50pm; and as for weekends at 6:15pm to 7:05pm, 8:00pm to 8:50pm and 10pm to 10:50pm.

To secure their space and enjoy the performances, visitors are encouraged to pre-book their tickets at Lusail Winter Wonderland lusailwinterwonderland.com well ahead of their intended visiting day as each show will be restricted to limited capacity. The tickets are available in both premium and VIP packages, providing access to the show at allocated seats on arrival within the conditioned spectacular Big Top. The general admission seating area is located outer ring side, allowing full views of the stage and guaranteed laughter and joy.

With a lineup of highly skilled artists from across the globe, the shows feature sensational high wire superstars from Colombia; The Panther Troupe, award winning springboard acrobatics, from Cuba; Crazy circus clowns; the London Dancers; and The Serik Brothers, double aerial straps high above the circus ring from Kazakhstan.

Lusail Winter Wonderland, set to open its doors to entertainment lovers on the evening of November 14, boasts a wide array of festive fun, over 50 rides and attractions, delicious food and drinks and live entertainment enabling visitors to create unforgettable memories.

أكبر العروض السياحية الجوالة في أوروبا تحطّ رحالها في لوسيل،

أعلنت لوسيل ونتر وندرلاند، المدينة الترفيهية النموذجية التي تطوّرها شركة استثمار فينشرز (Estithmar Ventures)، التابعة لمجموعة استثمار القابضة، وتشغّلها شركة IMG – صاحبة حقوق تشغيل هايد بارك ونتر وندرلاند – للمرة الأولى خارج لندن، عن استضافة أول العروض الحيّة لـ “سيرك غاندي الأوروبي الكبير ” في قطر، وذلك في نقلة نوعية بالمشهد الترفيهي بها الذي يستعد لمجموعة استثنائية من العروض المسلية والممتعة.

يشتهر سيرك غاندي الأوروبي الكبير بعروضه المتميّزة التي يقدمها في شتى دول العالم على مدار ما يقرب من 100 عام، لاسيما وأنه يضم نخبة من أفضل الفنانين الذين يقدمون عروضًا وأعمالاً فنية مصممة خصيصًا لمنح جمهوره تجربة ترفيهية لا مثيل لها. عام تلو الآخر، يزداد جمهور Gandey World-Class Productions والإقبال على عروضه الترفيهية المتنوّعة التي توّجت بالعديد من الجوائز العالمية المرموقة.

ستكون لوسيل ونتر وندرلاند الجهة الحصرية في الشرق الأوسط لعروض سيرك غاندي الأوروبي الكبير التي تنقل الزوار من العائلات والأصدقاء إلى تجربة لا تُنسى، خاصة أن فريق السيرك من الفنانين متشوقون لإبهار جمهورهم بعروض حصرية يتم تنظيمها لأول مرة في قطر،مع بدء العرض الحي اليومي في شهر نوفمبر.

سيشكل السيرك عامل جذب كبير للزوار السيّاح وجماهير كرة القدم، الأمر الذي يساهم بدوره في زيادة معدل الإقبال على لوسيل ونتر وندرلاند الموجودة في قلب جزيرة المها، الوجهة المتكاملة في الدوحة للباحثين عن الترفيه والمغامرة.

سوف يتيح سيرك غاندي الأوروبي الكبير للزوار من جميع الفئات العمرية فرصة الاستمتاع بـ 50 دقيقة من الترفيه والضحك المتواصل عبر عروض يومية من الساعة 6:30 – 7:20 مساءً ومن 9:00 – 9:50 مساءً خلال أيام الأسبوع العادية؛ بينما في عطلات نهاية الأسبوع تكون من الساعة 6:15 – 7:05 مساءً ومن 8:00 – 8:50 مساءً ومن 10:00 – 10:50 مساءً.

من جهتها، تدعو لوسيل ونتر وندرلاند الراغبين في حضور هذه العروض الترفيهية المثيرة إلى المبادرة بشراء التذاكر عبر الموقع الإلكتروني  lusailwinterwonderland.comقبل موعد حضورهم بفترة كافية، إذ سيقتصر حضور العروض على عدد محدد. تتوفّر التذاكر في باقات بريميوم وأخرى لكبار الشخصيات، مما يتيح لهم مشاهدة العروض من المقاعد المخصصة داخل منطقة Big Top، أضف إلى ذلك أن منطقة الجلوس العامة توجد على الجانب الدائري الخارجي، مما يسمح برؤية كاملة للمسرح ومزيد من المتعة والمرح.

بمشاركة لفيف من الفنانين المميّزين في العالم، سوف تشهد العروض إبداعات نجومHigh Wire من كولومبيا، فرقة Panther Troupe التي تحظى بشهرة واسعة في الألعاب البهلوانية، من كوبا؛ مهرجو السيرك، لندن دانسرز، وفريق الاستعراضات الهوائية على الأشرطة المزدوجة فوق حلبة السيرك من كازاخستان.

يُذكر أن لوسيل ونتر وندرلاند التي ستفتح أبوابها اعتبارًا من مساء يوم ١٤ نوفمبر ، سوف تقدّم لروادها أكثر من 50 جولة ترفيهية، وتشكيلة متنوّعة من عروض المأكولات والمشروبات، فضلا عن العروض الترفيهية الحيّة، التي تمكّنهم من خوض أفضل تجارب المرح وصنع ذكريات لا تُنسى.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button