additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business🇶🇦 DOHA

Qatar Wins Bid to Host Destination Wedding Planners Congress

قطر تفوز باستضافة النسخة التاسعة من مؤتمر منظمي حفلات الزفاف الفاخرة

QNA

Doha: Qatar has won the bid to host the Destination Wedding Planners (DWP) Congress, a globally renowned platform for wedding planners, connoisseurs, hoteliers, and professionals in the luxury wedding planning industry. Due to take place from March 14 to 16, 2023, the premiere business-to-business global event is set to feature over 450 delegates and 140 industry experts.

HE Akbar Al Baker, Chairman of Qatar Tourism and Qatar Airways Group Chief Executive, and Ackash Jain, Director of QnA International, signed a partnership agreement alongside a group of executives.

Commenting on the occasion, Chairman of Qatar Tourism and Qatar Airways Group Chief Executive, HE Akbar Al Baker, said, “We are thrilled to bring the worlds most prestigious business event in the wedding industry to Qatar and firmly position the country as a leading wedding destination. With destination weddings globally on the rise, Qatar maintains a strong appeal for couples seeking to have a unique and luxurious wedding experience.” Ackash Jain, Director of QNA International, the organisers of the DWP Congress said, “We are pleased to have Qatar Tourism sponsor the DWF Congress. Their support is monumental to the success of the event as we continue to build positive momentum in the global luxury wedding industry.” The three-day event is an exclusive, one-of-a kind opportunity, that features top industry leaders and presents engaging panel discussions and activities under one roof. The DWP Congress will bring the worlds biggest celebrity wedding planners, royalty specialists & destination wedding experts, alongside an extensive spread of creative partners and wedding suppliers from extravagant venues to exquisite hotels, palaces, exclusive destinations, couture designers, photography partners, jewellery partners, cake designers, and much more.

The Congress has previously been hosted in the worlds most coveted destinations such as Greece, Mauritius, Florence, Thailand, Mexico, Bali and now Qatar.

قنا

الدوحة: فازت دولة قطر باستضافة مؤتمر منظمي حفلات الزفاف الفاخرة، أكبر منصة جامعة للأعمال التجارية المتعلقة بحفلات الزفاف والتي تجمع أبرز المنظمين ومسؤولي الفنادق وكبار المختصين في هذا المجال تحت سقف واحد، بمشاركة 450 من منظمي حفلات الزفاف و140 خبيرا في القطاع.

وقالت قطر للسياحة، في بيان الأمس، إن كلا من سعادة السيد أكبر الباكر رئيس قطر للسياحة والرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية وأكاش جين مدير شركة /كيو أن إي إنترناشونال/ وقعا اتفاقية شراكة، بهدف تنظيم النسخة التاسعة من المؤتمر خلال الفترة من 14 إلى 16 مارس المقبل.

وفي هذا الصدد، أكد سعادة السيد أكبر الباكر، رئيس قطر للسياحة والرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية، أن استضافة هذا الحدث الأشهر عالميا في صناعة حفلات الزفاف، يرسخ من مكانة قطر كوجهة رائدة لاستضافة حفلات الزفاف الفاخرة، مشيرا إلى أنه في ظل زيادة الإقبال على إقامة حفلات الزفاف في وجهات سياحية حول العالم، تبقى قطر من الوجهات المثلى للعديد من الأزواج الراغبين في عيش تجربة فريدة وسط أجواء من الفخامة والرفاهية.

ومن جانبه، قال أكاش جين مدير شركة /كيو أن إي إنترناشونال/ المنظمة لمؤتمر حفلات الزفاف الفاخرة، إن قطر تعد إحدى الوجهات العالمية الرائعة لاستضافة حفلات الزفاف، وذلك بفضل منتجعاتها الفخمة المطلة على البحر، وأجوائها المميزة، ونظرا لأنها تجمع بين تقاليد الضيافة العربية الأصيلة والمرافق العصرية المتطورة، لافتا إلى أن ذلك يضعها ضمن أروع الوجهات المرشحة دائما لاستضافة وتنظيم حفلات الزفاف الفاخرة.

وأوضح أن تنظيم هذا المؤتمر الأضخم عالميا في قطر، يأتي في التوقيت المناسب في أعقاب انتهاء بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، مشيرا إلى تطلعه إلى مزيد من التعاون مع قطر للسياحة لتعريف كبار المنظمين حول العالم على أفضل ما تقدمه قطر كوجهة مثالية لإقامة حفلات الزفاف.

ويعد المؤتمر، الذي تستمر فعالياته ثلاثة أيام، فرصة فريدة لاستضافة أبرز القادة في هذا القطاع من حول العالم من منظمين وخبراء وشركاء واختصاصيين ومصورين ومصممي أزياء ومصممي مجوهرات وموردين لمستلزمات القاعات والفنادق الفاخرة، كما تنظم العديد من الجلسات النقاشية والأنشطة التفاعلية.

يشار إلى أن النسخ السابقة من المؤتمر استضافتها عدة وجهات لاسيما اليونان وموريشيوس وفلورنسا وتايلاند والمكسيك وبالي الإندونيسية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button