additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

SC Opens Hayya Card Service Centre at DECC

افتتاح مركز جديد لخدمات بطاقة هيا لجمهور المونديال

QNA

Doha: The Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC) has opened another Hayya Card service centre to assist fans attending this year’s FIFA World Cup.

The latest facility, at Doha Exhibition & Convention Center (DECC), will provide face-to-face support for fans with Hayya Card inquiries. Fans will be able to print a physical Hayya Card at the venue, though applicants should note this is not mandatory. The centre will be open from 10 AM to 10 PM daily and 2 PM to 10 PM on Fridays, until 23 December. This is the second Hayya service centre to open after Ali Bin Hamad Al Attiyah Arena (ABHAA).

The Hayya Card is mandatory for all FIFA World Cup Qatar 2022 ticketholders. It will provide access to stadiums for match ticket holders and free public transport. It will also act as an entry permit for international fans. Approved Hayya Card holders based internationally will receive a PDF copy of the entry permit by email.

Saeed Al Kuwari, Hayya Operations Director, SC, said: “We look forward to supporting fans at both DECC and ABHAA to ensure a smooth Hayya Card process for everyone.” Hayya Card applications can be made online or via the ‘Hayya to Qatar 2022’ mobile application, which is available via the iOS App Store and Google Play. Applicants must have a valid match ticket number and upload their personal details, passport photograph and accommodation information.

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة العليا للمشاريع والإرث عن افتتاح مركز جديد لخدمات بطاقة هيا، في مركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات، لتقديم المساعدة لجمهور بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، التي تنطلق منافساتها في 20 نوفمبر المقبل.

ويقدم مركز خدمات هيا الجديد دعما مباشرا للمشجعين من خلال فريق عمل متخصص يتولى الإجابة على استفساراتهم المتعلقة ببطاقة هيا، إضافة إلى خدمة طباعة البطاقات، علما بأن طباعة البطاقة اختياري حسب رغبة المشجع، حيث يمكن لجميع المشجعين استخدام البطاقة الرقمية.

ويستقبل المركز الجديد المشجعين حتى 23 ديسمبر المقبل، لينضم إلى مركز خدمات هيا الذي أعلن عن افتتاحه في صالة علي بن حمد العطية نهاية الشهر الماضي.

وقال السيد سعيد الكواري، المدير التنفيذي لمنصة هيا باللجنة العليا للمشاريع والإرث: “تتطلع فرق العمل لدينا إلى تقديم الدعم الكامل للمشجعين في كل من مركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات في منطقة الخليج الغربي، وصالة علي بن حمد العطية بالقرب من نادي السد الرياضي، لضمان تجربة سلسة للجميع مع بطاقة هيا”.

يشار إلى أن بطاقة هيا إلزامية لجميع المشجعين من حاملي تذاكر مباريات كأس العالم قطر 2022 للدخول إلى الاستادات المونديالية الثمانية، والاستخدام المجاني لوسائل النقل العام في أيام المباريات طوال البطولة، كما تعد البطاقة بمثابة تصريح دخول إلى الدولة للمشجعين القادمين من خارجها.

ويمكن تقديم طلب الحصول على البطاقة من خلال منصة هيا، أو عبر تطبيق هيا إلى قطر/ Hayya to Qatar 2022 /على الهواتف الذكية، والمتوفر في متاجر أبل وجوجل بلاي وهواوي، ويشترط أن يكون لدى المشجع رقم تذكرة صالحة، كما ينبغي تحميل بياناته الشخصية وصورة عن جواز السفر أو البطاقة الشخصية، إضافة إلى المعلومات المتعلقة بمكان الإقامة.

يشار إلى أن اللجنة العليا للمشاريع والإرث تنظم سلسلة من الندوات عبر تقنية الاتصال المرئي، تتناول كافة التفاصيل المطلوبة لتقديم الطلبات، والحصول على بطاقة هيا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button