additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

Qatar 2022: Huge Public Interaction with Promotional Activities in Malls

قطر 2022: تفاعل جماهيري كبير مع الأنشطة الترويجية في المراكز التجارية

QNA

Doha: Promotional events and entertainment activities organized by the Supreme Committee for Delivery and Legacy continued in a number of commercial centers, with the approaching of the FIFA World Cup Qatar 2022 finals, scheduled Nov. 20 to Dec. 18.

Yesterday, in Doha Festival City, many sports and entertainment activities and electronic games were held amid a large public participation, where the audience interacted with the events in an enthusiastic atmosphere that confirms everyone’s passion for football and their anticipation for the launch of the exceptional World Cup.

The sports and entertainment events were well received by the attendees and participants who were keen to document the promotional activities by taking souvenir photos, stressing their readiness to support their teams participating in the World Cup, which will witness the participation of 32 teams.

The participants expressed their happiness and eagerness to be in Doha Festival City and to follow the promotional activities and events, noting that they live in the World Cup atmosphere before its launch.

Captain Wael Jumaa, one of the ambassadors of the Supreme Committee for Delivery and Legacy, attended the events, as he responded to the fans by answering their questions related to the World Cup, his expectations regarding the chances of Arab representatives in the World Cup, and Qatar’s readiness to host the event, which is being held for the first time in the Gulf region and the Middle East.

Wael Jumaa said, in an exclusive statement to Qatar News Agency (QNA), that Qatar will organize an exceptional event in light of the preparations that began early, as the country was fully prepared to host the largest sporting event ever, noting that Qatar hosted major sports tournaments in various games over the past years, just as many football tournaments were organized, with high levels of organizational quality that were praised by everyone.

He explained that with the start of the countdown to the start of the World Cup, everyone feels that they are living in the atmosphere of the World Cup through the great renaissance that occurred in Qatar, in addition to banners and slogans in public streets, in commercial centers and high-rise buildings, in addition to raising the flags of the participating countries on public roads.

Sports fans of different nationalities showed great interaction with the promotional events and activities for the World Cup during the past few days in Mall of Qatar and Place Vendome Mall, before continuing in Doha Festival City.

قنا

الدوحة: تواصلت الفعاليات الترويجية والأنشطة الترفيهية التي تنظمها اللجنة العليا للمشاريع والإرث، في عدد من المراكز التجارية، مع اقتراب موعد انطلاق نهائيات بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، المقررة في الفترة من 20 نوفمبر إلى 18 ديسمبر المقبلين.

وأقيمت، يوم أمس، في /دوحة فيستفال سيتي/ العديد من الأنشطة الرياضية والترفيهية والألعاب الالكترونية وسط مشاركة جماهيرية كبيرة، حيث تفاعل الجمهور مع الفعاليات وسط أجواء حماسية تؤكد شغف الجميع بكرة القدم وترقبهم لانطلاق المونديال الاستثنائي، من أجل مشاهدة المباريات ونجوم المنتخبات والاستمتاع بكل التفاصيل المتعلقة بالمونديال.

وحظيت الفعاليات الرياضية والترفيهية باستحسان الحضور والمشاركين الذين حرصوا على توثيق الأنشطة الترويجية بالتقاط الصور التذكارية، مؤكدين استعداداتهم لمساندة منتخباتهم المشاركة في البطولة العالمية التي ستشهد تنافس 32 منتخبا من أجل الظفر باللقب الأكبر في عالم كرة القدم.

وعبر المشاركون عن سعادتهم وحرصهم على التواجد في /دوحة فيستفال سيتي/ ومتابعة الفعاليات والأنشطة الترويجية، لافتين إلى أنهم يعيشون أجواء المونديال قبل انطلاقته.

وشهدت منطقة الفعاليات اهتماما من الجمهور من أجل التعرف على التفاصيل المتعلقة ببطاقة /هيا/، حيث تلقوا شرحا وافيا لكل الخطوات المتعلقة بالحصول على البطاقة وتذاكر المباريات.

وحضر الفعاليات الكابتن وائل جمعة، أحد سفراء اللجنة العليا للمشاريع والارث، الفعاليات، حيث تجاوب مع الجماهير بالرد على أسئلتهم المتعلقة بكأس العالم، وتوقعاته بشأن حظوظ ممثلي العرب في المونديال، وجاهزية قطر لاستضافة الحدث الذي يقام لأول مرة في منطقة الخليج والشرق الأوسط.

وقال وائل جمعة، في تصريح خاص لوكالة الأنباء القطرية /قنا/، إن قطر ستنظم حدثا استثنائيا على ضوء الاستعدادات التي انطلقت مبكرا منذ اعلان فوزها بتنظيم البطولة، حيث استعدت البلاد استعداد كاملا لاستضافة أضخم حدث رياضي على الاطلاق، مشيرا إلى أن قطر استضافت الكثير من البطولات الرياضية الكبرى في مختلف الألعاب خلال السنوات الماضية، مثلما نظمت العديد من بطولات كرة القدم، وبدرجات عالية من الجودة التنظيمية التي كانت محل اشادة الجميع.

وأوضح أنه مع بداية العد التنازلي لانطلاق المونديال، بات الجميع يشعر بأنهم يعيشون أجواء المونديال من خلال النهضة الكبيرة التي حدثت في قطر، إلى جانب اللافتات والشعارات في الشوارع العامة، وبالمراكز التجارية والمباني الشاهقة، إلى جانب رفع أعلام الدول المشاركة على الطرقات العامة كترحيب بالجميع في البلاد.

وتكتسب الفعاليات الترويجية للبطولة أهميتها الخاصة من خلال الحضور المتميز للعديد من الشخصيات البارزة في عالم كرة القدم، على غرار أساطير ونجوم اللعبة من سفراء برنامج إرث قطر، وهو ما يساهم في رفع درجات الحماس خلال هذه الفترة مع بدء العد التنازلي للحدث الكبير.

وأبدت الجماهير الرياضية من مختلف الجنسيات تفاعلا كبيرا مع الفعاليات والأنشطة الترويجية للمونديال خلال الأيام الماضية في/قطر مول/، /بلاس فاندوم مول/ قبل أن تتواصل في /دوحة فيستفال سيتي/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button