additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

SC to Open Hayya Service Center to Support FIFA World Cup Ticketholders

اللجنة العليا للمشاريع والإرث سوف تفتتح مركز خدمات هيا لجمهور المونديال

QNA

Doha: The Supreme Committee for Delivery and Legacy (SC) will open a Hayya service center on Saturday to assist fans attending this years FIFA World Cup.

Located at Ali Bin Hamad Al Attiyah Arena, the service center will provide face-to-face support for fans with Hayya Card inquiries. Fans will also be able to print their cards at the facility. The center will be open from 10 AM to 10 PM daily and 2 PM to 10 PM on Fridays, until 23 January 2023.

Hayya Operations Director at the SC Saeed Al Kuwari, said: “Thousands of fans have successfully applied for their Hayya Card, with the vast majority enjoying a smooth application process. The service center will provide issue resolution for fans both in the lead-up to the tournament and during the entire World Cup.” The Hayya Card is mandatory for all FIFA World Cup Qatar 2022 ticketholders. It will provide access to stadiums and free public transport on match days during tournament time. The Hayya Card will also act as an entry permit to Qatar for international fans.

Hayya Card applications can be made online or via the Hayya to Qatar 2022 mobile application, which is available via the iOS App Store, Google Play and Huwaei App Gallery. Applicants must have a valid match ticket number and upload their personal details, passport photograph and accommodation information.

The SC also organized a series of webinars to explain the Hayya Card process.

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة العليا للمشاريع والإرث، يوم أمس، عن افتتاح /مركز خدمات هيّا/ لتقديم الدعم المباشر لجمهور كأس العالم FIFA قطر 2022، وتوفير الحلول التي تتيح للمشجعين الاستمتاع بتجربة سلسة خلال منافسات المونديال، التي تتواصل من 20 نوفمبر إلى 18 ديسمبر المقبلين.

ويقع المركز في صالة علي بن حمد العطية بمنطقة السد في الدوحة، ويضم فريق عمل متخصصا لمساعدة المشجعين، والإجابة عن استفساراتهم حول بطاقة هيّا.

وسيتمكن المشجعون من طباعة بطاقات هيّا الخاصة بهم عند زيارة المركز، علماً بأن طباعة البطاقة اختياري حسب رغبة المشجع، حيث يمكن لجميع المشجعين استخدام بطاقة هيّا الرقمية.

ويستقبل مركز خدمات هيّا المشجعين من السبت إلى الخميس، من العاشرة صباحاً وحتى العاشرة مساءً، وفي أيام /الجمعة/ من الثانية ظهراً حتى العاشرة مساءً، وذلك اعتباراً من الأول من أكتوبر المقبل حتى 23 يناير 2023.

وقال السيد سعيد الكواري المدير التنفيذي لمنصة هيّا باللجنة العليا للمشاريع والإرث:” تمكن الآلاف من جماهير كرة القدم من تقديم طلباتهم والحصول على بطاقة هيّا الرقمية. ويسرنا أن غالبية المشجعين اختبروا عملية مريحة تميزت بالسهولة والسلاسة خلال تقديم الطلبات، والحصول على البطاقة”.

وأضاف:” يسعدنا افتتاح مركز خدمات هيّا، الأمر الذي سيعزز من تجربة المشجعين، وتزويدهم بكل ما يحتاجونه من دعم، مع حلول ملائمة وفعالة لأية مشكلة قد تواجههم، سواء في الفترة التي تسبق انطلاق المونديال أو خلال منافساته”.

وتعد بطاقة هيّا إلزامية لجميع المشجعين من حاملي تذاكر مباريات كأس العالم FIFA قطر 2022 للدخول إلى الاستادات المونديالية الثمانية، والاستخدام المجاني لوسائل النقل العام في أيام المباريات طوال البطولة، كما تعد بطاقة هيّا بمثابة تصريح دخول إلى الدولة للمشجعين القادمين من خارجها.

ويمكن تقديم طلب الحصول على البطاقة من خلال منصة هيّا، أو عبر تطبيق هيّا إلى قطر (Hayya to Qatar 2022) على الهواتف الذكية، والمتوفر في متاجر (أبل وجوجل بلاي وهواوي)، ويشترط أن يكون لدى المشجع رقم تذكرة صالحة، كما ينبغي تحميل بياناته الشخصية وصورة عن جواز السفر أو البطاقة الشخصية، إضافة إلى المعلومات المتعلقة بمكان الإقامة.

يشار إلى أن اللجنة العليا للمشاريع والإرث تنظم سلسلة من الندوات عبر تقنية الاتصال المرئي، تتناول كافة التفاصيل المطلوبة لتقديم الطلبات، والحصول على بطاقة هيّا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button