additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

SC Organizes Competition for Social Media Users

المشاريع والإرث تنظم مسابقة لمستخدمي وسائل التواصل الاجتماعي

QNA

Doha: Qatar 2022 organizers are offering a once-in-a-lifetime opportunity: the chance to attend every match at this year’s FIFA World Cup, which will take place from 20 November to 18 December Qatar is uniquely positioned to offer a small group of football lovers an amazing chance to attend all 64 matches. One of this group will be selected by the Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC) via an exclusive competition, called Every Beautiful Game, which launched today.

fans should fill in the application form and send a video (20-60 seconds) introducing themselves. The winner should also meet the following criteria as he should be at least 21 years old, Proof of physical fitness, has social media skills, has a camera skill, conversational English language skills and should be available from 18 November to 19 December.

The winner will receive return flights from country of origin to Qatar, hotel accommodation in Doha for one person from 18 November to 19 December, main meals every day, free transport to every match, and a ticket to every match of the FIFA World Cup Qatar 2022 The winner will be accompanied at each match by a representative from the SC, as well as by social media influencers.

Executive Director, Communications & Media, SC Fatma Al Nuaimi said, “We are incredibly excited to offer one lucky fan the chance to attend every match at this year’s FIFA World Cup. This will be a landmark edition of the tournament – the first to be held in our country and region. We are looking for a fan with great social media skills to share their journey and showcase the amazing experiences Qatar has to offer at all eight of our state-of-the-art stadiums.”

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة العليا للمشاريع والإرث عن إطلاق مسابقة لمستخدمي وسائل التواصل الاجتماعي، تتيح للفائز حضور جميع مباريات بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، التي تنطلق منافساتها في 20 نوفمبر المقبل.

وسينضم الفائز في مسابقة “عش كل مباراة” إلى عدد محدود من المشجعين لحضور المباريات الـ 64 للبطولة، التي تتواصل منافساتها على مدى 29 يوما.

وبإمكان المشجعين الراغبين في المشاركة بمسابقة “عش كل مباراة” تعبئة طلب المشاركة، وإرسال مقطع فيديو مدته من 20 – 60 ثانية، يُعرّفون من خلاله عن أنفسهم، وألا يقل العمر عن 21 عاما، وتقديم ما يؤكد اللياقة البدنية للمشارك، وامتلاك المهارات على منصات وسائل التواصل الاجتماعي، والتقاط الصور ومقاطع الفيديو، وإجادة التحدث باللغة الإنجليزية، وأن يكون متاحا خلال الفترة من 18 نوفمبر إلى 19 ديسمبر.

ويحصل الفائز في المسابقة على تذكرة طيران ذهاب وعودة من بلده إلى قطر، وإقامة فندقية في مدينة الدوحة لشخص واحد من 18 نوفمبر إلى 19 ديسمبر، ووجبات الطعام الرئيسية خلال فترة إقامته، ومواصلات مجانية لحضور جميع مباريات المونديال، إضافة إلى تذاكر مجانية للمباريات.

وسيرافق الفائز خلال رحلته في المونديال ممثل عن اللجنة العليا، إلى جانب عدد من الشخصيات المؤثرة على قنوات وسائل التواصل الاجتماعي.

وأعربت السيدة فاطمة النعيمي، المدير التنفيذي لإدارة الاتصال والإعلام في اللجنة العليا للمشاريع والإرث، عن سعادتها بإتاحة الفرصة أمام المشجع الذي يتمكن من الفوز في المسابقة لخوص تجربة استثنائية، وحضور جميع مباريات المونديال الذي يتطلع إلى الاستمتاع بمنافساته المشجعون من أنحاء العالم.

وأضافت: “نتطلع بحماس للوصول إلى مشجع يمتلك مهارات مميزة على منصات التواصل الاجتماعي، لحضور مباريات البطولة المرتقبة، ومشاركة رحلته الفريدة في المونديال، واستعراض التجربة المبهرة التي تقدمها قطر للمشجعين في الاستادات المونديالية المشيدة وفق أحدث المواصفات العالمية”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button