additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

Fans Invited to Attend Hayya Card Webinars Organized by SC

اللجنة العليا للمشاريع والإرث تنظم ندوات حول بطاقة هيّا

QNA

Doha: The Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC) will host a series of webinars to outline the Hayya Card process for fans planning to attend the FIFA World Cup Qatar 2022.

The webinars will begin on Tuesday, September 20. Organized by the SC’s Hayya Team, they will cover Hayya benefits, the fan journey, registration process, accommodation and support. They will also detail Hayya integration with a user’s accommodation status – which depends on whether they are a resident, visitor or day trip applicant. Webinars will be delivered in English and Arabic.

Hayya is mandatory for all ticket holders who attend this year’s tournament, which will take place from November 20 to December 18. It will act as an entry permit to Qatar for international fans and provide access to tournament sites, including stadiums and the FIFA Fan Festival. Hayya will also offer free public transport throughout the tournament and other benefits.

Saeed Al Kuwari, Hayya Operations Director, said: “Thousands of fans from across the world have already successfully applied for Hayya. These webinars have been organized to help those fans who still have questions about the process and to help smooth their applications.” Fans who wish to tune in to a webinar should register first. Following registration, an invitation link will be provided. For queries, email hayyatraining@sc.qa.

قنا

الدوحة: تنظم اللجنة العليا للمشاريع والإرث، اعتبارا من يوم غد /الثلاثاء/، سلسلة من الندوات، عبر تقنية الاتصال المرئي، لاستعراض جميع التفاصيل المتعلقة ببطاقة /هيّا/ الإلزامية للمشجعين الذين يرغبون في حضور مباريات كأس العالم FIFA قطر 2022، وذلك في إطار جهود اللجنة لاستضافة بطولة استثنائية، وتقديم تجربة فريدة للجميع خلال المونديال المرتقب.

وستقام الندوات أيام 20 و27 سبتمبر الجاري، و4 و11 و18 و25 و27 أكتوبر المقبل، وتتناول جميع الجوانب المتعلقة ببطاقة /هيّا/، ومنها فوائد البطاقة، وتفاصيل تقديم طلبات الحصول عليها، ورحلة المشجع، وأماكن الإقامة، وخدمات الدعم، وربط البطاقة بتفاصيل إقامة المشجع، سواء كان مقيما في الدولة أو زائرا أو من مشجعي اليوم الواحد. ومن المقرر تقديم الندوات، التي ستعقد أسبوعيا اعتبارا من الثلاثاء المقبل، باللغتين العربية والإنجليزية.

وقال السيد سعيد الكواري، المدير التنفيذي لمنصة /هيّا/ :” نجح آلاف المشجعين حول العالم في تقديم طلباتهم للحصول على بطاقة /هيّا/، ونحرص على تنظيم هذه الندوات للإجابة عن استفسارات المشجعين حول خطوات تقديم الطلب، ومساعدتهم على تقديم طلباتهم بسهولة، والحصول على البطاقة الرقمية الإلزامية لحضور المباريات، والدخول إلى دولة قطر للقادمين من خارجها.” يشار إلى أن بطاقة /هيّا/ إلزامية للراغبين في حضور مباريات كأس العالم FIFA قطر 2022، التي ستقام من 20 نوفمبر إلى 18 ديسمبر المقبلين، وتعد البطاقة بمثابة تصريح دخول إلى دولة قطر للجمهور القادم من خارج البلاد، كما تتيح للمشجع الدخول إلى مواقع البطولة، بما في ذلك الملاعب ومهرجان الفيفا للمشجعين، إضافة إلى الاستخدام المجاني لوسائل النقل العام خلال مدة البطولة، إضافة إلى العديد من الفوائد الأخرى.

وأشارت اللجنة العليا للمشاريع والإرث إلى أنه يتعين على المشجع الراغب في حضور الندوات إتمام عملية التسجيل، ليصله رابط الدعوة، عقب التسجيل مباشرة.. مطالبة بالتواصل معها عبر البريد الإلكتروني: hayyatraining@sc.qa للاستفسار حول الندوات والتسجيل لحضورها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button