additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📱 Technology

Instagram working on ‘Not interested’ button and other new features

إنستغرام يضيف ميزة جديدة لمنع المنشورات غير المرغوبة والعديد من الميزات الجديدة

Reuters

Instagram developers are working on a new feature that lets users mark multiple posts as ‘Not interested’ in the Explore section of the app. In a blog post, Instagram said that not only will users be able to mark several posts as ‘not interested’, but the marked posts will be hidden immediately and the platform will refrain from showing similar content in the future.

Instagram is also working on a feature that lets users snooze suggested posts for up to 30 days. Users can also click the X icon on suggested posts to hide them from the timeline.

In addition to this, the developers also seem to be working on the ability to filter out posts with certain keywords, emojis, phrases, and hashtags in the caption. This will surely come in handy if you are not interested in certain things or just want some topics to pop up in your feed. In the near future, Instagram will let users choose how much sensitive content they want to see on the platform.

To better understand user interests, Instagram says it will be prioritising posts that it thinks the user might be interested in. If you happen to add an account in your ‘Favourites’, the platform will show more posts from the said account. Users will be able to access a dedicated feed of favourites where you will see posts from accounts you have added in chronological order.

The announcement comes after Instagram has faced criticism over its increasing focus on video content such as Reels over regular posts. Even Kylie Jenner called out Instagram for trying to be too much like TikTok, and the company then announced a change in approach. Mosseri said that the company would phase out the “full-screen photos and videos” appearing on user feeds and that it was still in testing more. Instagram would also reduce the number of recommended posts in the feed, most of which are nowadays new Reels.

الشرق

الدوحة: يعمل إنستغرام على إجراء تحديثات في خوارزميات التطبيق لتوفير تجربة أفضل للمستخدمين في التصفح والتحكم في مشاركات الأشخاص التي تظهر لهم باختيار “غير مهتم”.

وقالت شركة “ميتا” في منشور بمدونتها حديثاً، بحسب موقع الجزيرة نت، إن “إنستجرام” إنها تختبر ميزة جديدة أطلقت عليها اسم “غير مهتم” لمساعدة المستخدمين على تخصيص نوع المحتوى الذي يريدون رؤيته في صفحة “الموجز” (feeds) -التي تضم مشاركات المستخدمين من مقاطع فيديو وصور عبر التطبيق- في مقابل ما تريد خوارزميات إنستغرام أن يروه.

وأشارت الشركة إلى أنها تختبر القدرة على تمييز منشورات متعددة على صفحة “إكسبلور” (Explore) بتطبيق إنستغرام، باعتبارها لا تهم المستخدم. وقالت “ميتا” (الشركة الأم لإنستغرام) -في منشور بالمدونة- “سنخفي هذه المنشورات على الفور، ونمتنع عن عرض محتوى مشابه لها في المستقبل”.

وسيسمح تطبيق الوسائط الاجتماعية للمستخدمين بضبط الخوارزمية عن طريق توفير خيار لتحديد إذا ما كان المنشور المقترح لا يثير اهتمامهم.

وبعد مشاهدة أحدث المشاركات من الحسابات التي يتابعها المستخدم، يقترح تطبيق إنستجرام المنشورات عند التمرير عبر “موجز إنستغرام” الخاص بالمستخدم. وستستند هذه الاقتراحات إلى الأشخاص الذين تتابعهم والمشاركات التي تفاعلت معها.

وتعتمد الاقتراحات أيضاً على مدى شعبية المنشور، وكيف يتفاعل الآخرون على “إنستغرام” معه، وزمان أو مكان نشره، وعدد المرات التي تفاعل فيها الأشخاص مع هذا الحساب في الأسابيع القليلة الماضية.

ولإخفاء منشور مقترح على إنستغرام في الأجهزة التي تعمل بأنظمة “أندرويد” (Android) و”آي أو إس” (iOS):

– اضغط على النقاط الثلاث الموجودة أعلى المنشور، وحدد غير مهتم. ويمكنك أيضاً إخفاء منشور مقترح بالنقر فوق علامة “x” أعلى المشاركة.

– في الأسفل ستظهر ميزة “إخفاء المنشور” (Post Hidden)، ويمكنك اختيار التوقف عن مشاهدة المنشورات المقترحة المماثلة في الموجز، أو تأجيل جميع المشاركات المقترحة في الموجز لمدة 30 يوماً.

ويمنحك إنستغرام أيضاً خيار “هذا المنشور جعلني غير مرتاح”، ويمكنك الإبلاغ عن الحدث بالنقر على “إبلاغ”، واتباع الإرشادات التي تظهر على الشاشة. وسينعكس ردك على الاقتراحات المستقبلية في الخلاصة.

ويحتوي التطبيق أيضاً على خطط لبدء اختبار القدرة على إخبار “إنستغرام” بأنك لا تريد أن ترى منشورات مقترحة تحتوي على كلمات أو عبارات أو رموز تعبيرية معينة في التسمية التوضيحية أو علامات التصنيف.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button