additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

Spaniard walking to Qatar for World Cup

إسباني يسير إلى قطر من أجل كأس العالم

The Peninsula

Doha: A Spaniard, Santiago Sánchez Cogedor, who started his epic walk from Madrid to Doha in January this year, hoping to reach Qatar in time for the opening ceremony of the FIFA World Cup 2022 on November 20, has now reached Iraq.

In a video posted on his social media accounts on Wednesday, Cogedor indicated that he is now in a village called Zakho in the Kurdistan region and will soon cross the Iranian border, passing Erbil and other cities as he continued on his quest to complete the over 6,500 kilometers on foot in time for the opening ceremony of the world’s biggest sporting event.

As he makes his way towards Qatar, the adventurer, who regularly posts updates on his journey, has been sleeping in his tent, at hotels, or with new friends he has made along the way.

According to him, he calculated the trip to take about a year, hence the reason for starting early in January.

“In terms of kilometers, I do an average of 14–15 kilometers a day. On some days, I do more, like yesterday when I did twenty-one,” he said yesterday.

Cogedor noted that he has been relying on a translation app on his phone to help him overcome the challenges of communicating with people he encounters on his journey.

“One of the most surprising things is the way people are surprised that I am going by foot. They couldn’t believe it. Oftentimes, I have to take out the map and show where Spain is and what the route is. The route I took to get there and what I have left,” he added.

According to him, the hardest thing on the trip, like in others, is the mental state.

“I often don’t walk with my feet, but I walk with my mind. If your morale is good, your body is good,” Cogedor noted.

The Spaniard left Madrid in January and has since crossed much of Europe and Turkey.

The 42-year-old adventurer, who loves sports, had met with the Ambassador of Qatar to Spain, Abdullah bin Ibrahim Al Hamar, before the start of his journey on January 8.

According to news website Ruptly, Cogedor started his journey from the Matapinonera Stadium in Madrid’s San Sebastian de los Reyes.

“The trip will be a journey that will make me a better person, a better human being. It will be continuous learning, nights of loneliness, and I want to share that with the people I am with,” Cogedor said before the start of the trip.

According to reports, the Spaniard is carrying his suitcase with wheels, which has a gas stove, water purification tablets, and his tent for his 11-month journey.

ذا بينينسولا

الدوحة: وصل الإسباني سانتياغو سانشيز كوجيدور، إلى العراق. حيث بدأ مسيرته الملحمية من مدريد إلى الدوحة في يناير من هذا العام، على أمل الوصول إلى قطر في الوقت المناسب لحفل افتتاح كأس العالم لكرة القدم 2022 في 20 نوفمبر.

وفي مقطع فيديو نُشر على حساباته على مواقع التواصل الاجتماعي يوم الأربعاء، أشار كوجيدور إلى أنه موجود الآن في قرية تسمى زاخو في إقليم كردستان وسيعبر قريباً الحدود الإيرانية، مروراً بأربيل ومدن أخرى بينما يواصل سعيه لإكمال رحلة الـ 6500 كيلومتر سيراً على الأقدام في الوقت المناسب لحفل افتتاح أكبر حدث رياضي في العالم.

وبينما يشق طريقه نحو قطر، كان المغامر، الذي ينشر بانتظام تحديثات رحلته، ينام في خيمته أو في الفنادق أو مع أصدقاء جدد معه على طول الطريق.

ووفقاً له، فقد حسب أن الرحلة ستستغرق حوالي عام، وهذا سبب البدء بها في أوائل يناير.

“أقطع يومياً مسافة 14-15 كيلومتراً. وقد أمشي أكثر من ذلك في بعض الأيام، فقد مشيت 21 كيلومتراً البارحة “قال كوجيدور بالأمس.

وأشار كوجيدور إلى أنه كان يعتمد على تطبيق ترجمة على هاتفه لمساعدته في التغلب على تحديات التواصل مع الأشخاص الذين يصادفهم في رحلته.

“واحدة من أكثر الأشياء إثارة للدهشة هي الطريقة التي يتفاجأ بها الناس أنني أسير على الأقدام. لم يصدقوا ذلك. وفي كثير من الأحيان، يتعين علي إخراج الخريطة وإظهار موقع إسبانيا وما هو المسار. الطريق الذي سلكته للوصول إلى هناك وما تبقى لي “.

ووفقاً له، فإن أصعب ما في الرحلة، كما هو الحال في الآخرين، هو الحالة العقلية. حيث قال”غالباً ما لا أمشي بقدمي، لكني أمشي بعقلي. فإذا كانت معنوياتك جيدة، فسيكون جسدك جيداً”

وكان المغامر المُحب للرياضة البالغ من العمر 42 عاماً، قد التقى بسفير قطر لدى إسبانيا، عبد الله بن إبراهيم الحمر، قبل بدء رحلته في 8 يناير.

وفقًا لموقع Ruptly الإخباري، بدأ كوجيدور رحلته من ملعب Matapinonera في سان سيباستيان دي لوس رييس في مدريد.

“هذه رحلة هي تجربة لتجعلني شخصاً أفضل، وإنساناً أفضل. حيث قال كوجيدور قبل بدء الرحلة “سأكون في حالة تعلم مستمرة، وسأعاني ليالٍ من الوحدة، وأريد مشاركة ذلك مع الأشخاص الذين أكون معهم”.

وبحسب التقارير، فإن الإسباني يحمل حقيبته بعجلات، وفيها موقد غاز وأقراص لتنقية المياه وخيمته في رحلته التي تستغرق 11 شهراً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button